Stiilne uus Ford B-MAX avab uksed mitmetele linnasõitu lihtsustavatele lahendustele

  • Ford B-MAXi stiilne ja originaalne ukselahendus – hingedega esiuksed ja tagumised liuguksed koos ustesse integreeritud keskpiilaritega – tagab salongile parima juurdepääsu omas klassis.
  • Tipptasemel bensiini- ja diiselmootorid vähendavad kütusekulu ja heitgaaside CO2 sisaldust – näiteks 1,0-liitrine 120 hj Fordi EcoBoost-bensiinimootor kulutab lähima konkurendiga võrreldes 15% vähem kütust.
  • B-MAX on Euroopa tehnoloogiliselt kõige eesrindlikum väikeauto, mis on varustatud häälega aktiveeritava Fordi autosisese sidesüsteemiga SYNC.

Uus Ford B-MAX, millelt tõmmati kate 5. märtsil 2012. aasta Genfi autonäitusel, on suurepärane kombinatsioon ainulaadsest konstruktsioonist, ületamatust säästlikkusest ja Euroopa kõige eesrindlikumast tehnoloogiast väikeautode klassis. Ustesse sisseehitatud keskpiilaritega Fordi ainulaadne lihtsa ligipääsu uksesüsteem (Ford Easy Access Door System) tagab takistamatu sisse- ja väljapääsu hingedega esiuste ja tagumiste liuguste kaudu. Uus mudel paistab silma ka oma klassi väikseimate kütusekulu ja heitgaaside CO2 sisalduse näitajatega ning seda nii bensiini- kui ka diiselmootoritega1. Innovatiivne uus B-MAX on esimene Euroopa sõiduauto, milles on olemas SYNC-süsteem – Fordi häälega aktiveeritav autosisene sidesüsteem koos hädaabifunktsiooniga, mis on välja töötatud autos viibijate abistamiseks helistamisel avariiteenistusele, kui autoga on toimunud liiklusõnnetus. See on ka esimene auto selles segmendis, milles on kasutusel sõiduohutust lisav tagant otsasõidu vältimissüsteem (Active City Stop). Kui sõidukiirus on väike, aitab see süsteem vältida otsasõitu paigalseisvatele või eespool aeglasemini liikuvatele sõidukitele.

Uus nägemus kompaktautodest

B-MAXi aluseks on võetud Fordi üleilmne B-klassi sõiduautode platvorm, mida uus mudel jagab ülimenuka uue Fiestaga. B-MAX esindab autotootja nägemust premium-kvaliteediga kompaktsest mahtuniversaalist (MAV), milles silmapaistev ruumikus ja paindlikkus on ühendatud nutika ja stiilse välimusega. B-MAX, millel on pikkust õige pisut üle 4 meetri, on vaid 11 cm pikem kui viieukseline Fiesta ning tervelt 32 cm lühem kui uus C-MAX. See vastab täiuslikult pidevalt kasvavale nõudlusele üha väiksemate sõiduautode järele, mis sobiksid tihedasse linnaliiklusse, kuid ei teeks kompromisse sisemise ruumikuse või sõidumugavuse arvelt.

Ainulaadne Fordi uksesüsteem – Easy Access Door System

Fordi ainulaadne lihtsa ligipääsu uksesüsteem tähendab uuel tasemel mugavust ja paindlikkust ning ülihead juurdepääsu auto siseruumile. Süsteem koosneb tavalistest hingedega esiustest ja tagumistest liugustest kombinatsioonis uue kerekonstruktsiooniga. Uudseks lahenduseks on traditsiooniliselt kerekarkassi osaks oleva keskpiilari paigaldamine esi- ja tagauste sisse. Kui avatud on nii esi- kui ka tagauksed, tekib salongi pääsemiseks erakordselt suur takistusevaba sisenemisava, millel on laiust enam kui 1,5 meetrit. Seda on pea kaks korda rohkem kui alternatiivsete ukselahendustega konkurentidel ning see tähendab märgatavalt lihtsamat sisse- ja väljapääsu tagaistmelt, mugavamat juurdepääsu turvatoolis istuvale lapsele ning hõlpsamat ostukottide peale- ja mahalaadimist2. B-MAXi kaks tagumist liugust õigustavad end ka rahvarohketel tänavatel ja kitsastes parkimiskohtades, kus hingedega uste avamine on sageli problemaatiline. Esi- ja tagauksed on avatavad üksteisest sõltumatult, nii on sissepääs autosse nii ette kui taha vastavalt vajadusele alati tagatud.

Silmapaistvalt mitmekülgne siseruum

Fordi lihtsat ligipääsu võimaldav uksesüsteem on B-MAXis ühendatud lihtsalt kasutatava ja erinevaid kombinatsioone pakkuva istmesüsteemiga. Suhtes 60:40 jaotatud kaheosalise tagaistme saab tänu kasutajasõbralikule mehhanismile kokku klappida tasapinnaliseks põrandaks vaid ühe käe ühe lihtsa liigutusega. Lisaks saab kokku klappida ka kaassõitja esiistme, mille tulemusel tekib pagasi vedamiseks eest taha ulatuv suur ja sile põrandapind, kuhu mahuvad ära ka väga pikad, kuni 2,35-meetrised esemed. Erakordselt lai sissepääsuava teeb suurte pakkide autosse laadimise külguste kaudu väga mugavaks, nii ei ole mingi probleem mahutada siia näiteks detailidena pakitud mööblit või koguni jalgratast. Tänu reguleeritava kõrgusega pakiruumi põrandale saab tagaistme kokkuklappimisel luua pagasi jaoks ühtse tasase põrandapinna, tekitades samas pakiruumi põranda alla peidukoha väärtuslike asjade varjamiseks soovimatute pilkude eest. B-MAX, mis on 12 cm kõrgem kui Fiesta, laseb juhil nautida tavapärasest veidi kõrgemat istumisasendit. Suurem kõrgus mõjub hästi ka tagaistme jala- ja pearuumile.

Ehitatud silmapaistvalt turvaliseks

Fordi insenerid on välja töötanud mitmeid uudseid lahendusi, et teha B-MAX sama turvaliseks ja kokkupõrgetele vastupidavaks kui traditsioonilisema konstruktsiooniga sõidukid. Külgkokkupõrgetes vajaliku jäikuse tagamiseks on nii esi- kui ka tagauste struktuuri tugevdatud ülikõva boorterasega, mida on kasutatud tähtsaimates koormust kandvates piirkondades, et ukseraamid teeksid energia neelamisel koostööd nagu virtuaalne piilar. Kokkupõrke korral aitavad spetsiaalsed turvablokeeringud ja ukselukkude tugevdatud lingimehhanismid jääda ustel fikseerituks katuse ja põrandastruktuuri külge, et kõik autokere osad pakuksid sõitjatele ühiselt parimat võimalikku kaitset. Koos muude kerekarkassi täiustuste ja uusimate salongisiseste turvasüsteemidega on saadud tulemuseks auto, mis tagab sõitjatele kokkupõrke korral kõrgeimal tasemel kaitse. Kogu kere- ja ustestruktuurist on tervelt 58% valmistatud eriti tugevatest ja ülikõvadest terasesulamitest, mis tagavad vajaliku jäikuse ja vastupidavuse, mõjudes seejuures hästi ka auto kaalule.

Kompaktne, sportlik ja stiilne

Kasutades oma nn kineetilist disainikeelt, on Ford loonud kompaktse, sportliku ja stiilse sõiduauto, mille kordumatu isikupärane karakter on suurepäraseks täienduseks Fordi MAV-mudeliseeriale. Pilkupüüdvat autonina ehib Fordi signatuuriks kujunenud trapetsikujulise esivõre uus ja julge tõlgendus. Kineetilisele disainile iseloomulikeks elementideks on veel tugevalt välja joonistuvad esituled, musklis õlajoon koos jõulise sisselõikega tagatulede all, selgelt markeeritud ja tagauste taga ülespoole kaarduv aknajoon ning esileulatuvad rattakaared. Julged kolmemõõtmelised pinnareljeefid autokere külgedel aitavad vältida kõrget kuubikulaadset muljet, mis on selle klassi autode puhul tavaline. Kasutatud on ka uut lävekarpide töötlust ja stiilset siksakvormi tagaustel. B-MAX on jäänud truuks Fordi sõidurõõmu-DNAle – uustulnuka sõidudünaamika on klassi parimate killast ning mudel saab kaasa ka kurvihaardekontrolli süsteemi, mis parandab haardumist ja liikuvust.

Avar premium-klassi salong

Jõuline graafika ja skulptuursed pinnad on läbivaks teemaks kõigis uusimates Fordi väike- ja keskklassi autodes. Sisedisainile iseloomulikeks elementideks on sihvakas tiivakujuline reljeef armatuurlaua peal, mis jookseb välja kuni uksepaneelideni, ning esileulatuv keskkonsool, mis justkui voolab alla esiistmete vahele. Tänapäevased kvaliteetmaterjalid rõhutavad suurepäraseid detaile ja meisterlikku teostust, näidates, et ka väikesed ja praktilised autod võivad olla tõeliselt mugavad ja hästi varustatud. Lisavarustusse kuuluv täismõõdus klaasist panoraamkatus tugevdab avarustunnet.

Klassi säästlikumad bensiini- ja diiselmootorid

Mis puudutab kütusesäästlikkust, siis kehtestab B-MAX kompaktsete mahtuniversaalide (MAV) klassis uued standardid, kasutades Fordi uusimaid madala heitmetasemega bensiini- ja diiselmootoreid koos eesrindlike ECOnetic-tehnoloogiatega. Bensiinimootorite valiku tipus troonib kolmesilindriline 1,0-liitrine Fordi EcoBoost-bensiinimootor, millest on saadaval 100 hj ja 120 hj versioon. 120-hobujõuline EcoBoost-mootor, mille juurde kuulub põhivarustusena Fordi Auto-Start-Stop-süsteem, vajab 100 km läbimiseks vaid 4,9 liitrit kütust ning heitgaaside CO2 sisaldus on seejuures vaid 114 g/km – need näitajad kuuluvad oma klassi tippu. Bensiinimootorite valikusse kuuluvad veel 90 hj 1,4-liitrine Duratec ja 105 hj 1,6-liitrine Duratec, mille partneriks on Fordi ülitõhus kuuekäiguline PowerShift-automaatkäigukast, milles on kasutusel eesrindlik topeltsiduri tehnoloogia. B-MAX on saadaval ka diiselmootoriga – valikus on kaks ülimalt säästlikku Duratorq TDCi-mootorit. 95 hj 1,6-liitrine jõuallikas kulutab 100 km läbimiseks vaid 4,0 liitrit kütust, tekitades seejuures CO2-heitmeid vaid 104 grammi kilomeetri kohta. 75-hobujõuline 1,5-liitrine diiselmootor, mille väljatöötamisel oli aluseks 1,6-liitrine jõuallikas, on Fordi Euroopa tootevalikus esmakordselt. See tekitab CO2-heitmeid 109 g/km ning kulutab kütust 4,1 l/100 km. Kõikide B-MAXi mudelite põhivarustusse kuuluvad mitmed ECOnetic-tehnoloogiad, sealhulgas elektriline roolivõimendi, mis vajab vähem energiat kui hüdraulilised roolivõimendisüsteemid, käiguvahetuse näidik, mis annab juhile märku optimaalseimast käiguvahetuse hetkest, et kütust kuluks võimalikult vähe, ning Fordi ECO-režiim – autojuhi teavitussüsteem, mis aitab juhil leida säästlikuma sõidustiili. 1,0-liitrise EcoBoost- ning 1,5- ja 1,6-liitrise Duratorq-mootoriga mudelite varustusse kuulub lisaks ka nutikas regeneratiivlaadimise süsteem, mis laeb akut ainult neil hetkedel, kui see on kõige ökonoomsem.

Fordi SYNC-tehnoloogia koos hädaabifunktsiooniga

Kui B-MAX 2012. aasta lõpus müüki saabub, on see tehnoloogiliselt kõige eesrindlikum väikeauto Euroopas. SYNC on häälega juhitav eri seadmete integreerimis- ja ühendusliides. See võimaldab ühendada autosisesesse süsteemi mobiiltelefone ja muusikamängijaid, kasutades kas Bluetooth-ühendust või USB-pesa, helistada käte abita ning kasutada muusikaseadmeid või muid funktsioone häälkäskluste abil. SYNC-süsteemiga saab kõik kontaktandmed ühendatud Bluetooth-seadmelt automaatselt autole edastada ning helistada kontaktidena salvestatud inimestele lihtsate häälkäsklustega, lisaks loeb see valjult ette tekstisõnumid ühendatud telefonidelt, mis toetavad Bluetooth MAP-profiili.

Tehnoloogiad

Tänu eesrindlikele sõidutehnoloogiatele ja mitmekülgsele varustusele, mille olemasolu sellise suurusklassi autos võib olla isegi üllatav, teeb B-MAX sõitmise linnatänavatel palju lihtsamaks ja nauditavamaks. Kui siia lisada veel ainulaadne uksesüsteem, vastabki see auto kõikidele tänapäeva autojuhi erinevatele soovidele.

B-MAX pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

B-MAX pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Uuenduslik tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop aitab leevendada või täielikult ära hoida kokkupõrkeid aeglases linnaliikluses või sõidukiirustel kuni 30 km/h. Kui süsteem tuvastab, et Teie ees liikuv sõiduk on ootamatult peatunud, pidurdab see Teie eest automaatselt ise.

Tahavaatekaamera teeb tagurdamise lihtsamaks

Tahavaatekaamera teeb tagurdamise lihtsamaks

Tänavapostid, madalad piirded ja müürid, mängivad lapsed… Tahavaatekaamera näitab armatuurlauale paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb Teie auto taha. Lisaks takistustele, mis võiksid muidu märkamatuks jääda, näitab süsteem ka virtuaalseid abijooni, mis lihtsustavad parkimist ka kõige väiksemale parkimiskohale. Mugavuse lisamiseks hakkab tahavaatekaamera automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu.

Andurid, mis teevad parkimise stressivabaks

Andurid, mis teevad parkimise stressivabaks

Valikvarustusse kuuluvad parkimisandurid aitavad hinnata vahemaad Teie auto ja selle ees või taga asuvate takistuste vahel. Andurid annavad ohust märku helisignaaliga, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks. See süsteem lisab kindlustunnet ja aitab Teil kiiremini parkimiskohale manööverdada.

Maksimaalne haardumine parandab juhitavust

Maksimaalne haardumine parandab juhitavust

Kurvihaardekontrolli süsteem reageerib teepinna muutustele 100 korda sekundis. Kasutades saadud andmeid, tasakaalustab see pidevalt kummalegi esirattale ülekantavat mootori- ja pidurdusjõudu. See parandab haardumist ja teeb auto täpsemini juhitavaks, aidates Teil kindlamalt kurve läbida ja teekumerusi ületada. Kurvihaardekontrolli näol on tegu kõrgetasemelise tipptehnoloogiaga, mis kuulub B-MAXi standardvarustusse.

Roolivõimendi, mis tarbib vähem energiat

Roolivõimendi, mis tarbib vähem energiat

Ford B-MAXi elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib oma tööd vastavalt sõidusituatsioonile automaatselt ise. Kui sõidate linnas, liigute väikese kiirusega või pargite autot, muudab süsteem roolikeeramise kergemaks, et manööverdamine autoga oleks lihtsam. Suurematel kiirustel, näiteks maanteesõidul, teeb aga EPAS rooli liikumise raskemaks, et parandada juhitavust ja lisada stabiilsust. Elektriline roolivõimendisüsteem hakkab tööle ainult siis, kui tegelikult vaja, ning tarbib tänu sellele vähem energiat, vähendades sel moel kütusekulu.

Kiirushoidik lisab mugavust pikkadel sõitudel

Kiirushoidik lisab mugavust pikkadel sõitudel

Kui sõidate maanteel, saate roolile paigaldatud lülititega kindlaks määrata sobiva püsikiiruse. Seejärel hoiab süsteem valitud kiirust automaatselt ja jalga pole vaja enam gaasipedaalil hoida. Kui soovite kiirust suurendada või vähendada, saate seda teha samade roolilülititega.

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

EcoBoost-mootoritega B-MAXi mudelid on varustatud Auto-Start-Stop-süsteemiga, mis seiskab automaatselt mootori, kui see töötab tühikäigul, näiteks valgusfoori ees peatudes. Kui juht on valmis taas liikumist alustama, käivitub mootor otsekohe uuesti. Sel moel aitab see lihtsalt toimiv süsteem kütust kokku hoida. B-MAXi kütusekulu – 4,9 l/100 km – on oma klassi väikseim, nagu on ka heitgaaside CO2-sisaldus – 114 g/km.

Konkurentsitult suurim ukseava tänu ainulaadsele Fordi uksesüsteemile

Konkurentsitult suurim ukseava tänu ainulaadsele Fordi uksesüsteemile

Kui avate esiuksed ja tagumised liuguksed, tekib auto mõlemale küljele 1,5 m laiune takistusevaba ukseava, mis teeb sisenemise ja väljumise äärmiselt lihtsaks. See on saavutatud tänu B-MAXi uksesüsteemi ainulaadsele ehitusele, milles tugev keskpiilar on nutikalt ära peidetud uste sisse, mitte kinnitatud autokere külge.

Võimalus vaiksemalt reisida

Võimalus vaiksemalt reisida

Mootori, sõidutee ja tuule poolt põhjustatud vibratsiooni ja müra vähendamiseks on kasutatud tervet rida erinevaid võtteid, et teha reisimine Teie ja kõigi kaassõitjate jaoks meeldivamaks ja lõõgastavamaks. Tuulemüra aitab seejuures eriti hästi kõrvaldada uue uksesüsteemi ülitõhus tihendisüsteem.

Parem vaade tänu kõrgemale istumisasendile

Parem vaade tänu kõrgemale istumisasendile

Tavapärasest pisut kõrgemalt juhiistmelt annab B-MAX Teile hea ülevaate kogu eespool olevast teest. Nii tunnete end rooli taga kindlamalt ka kõige tihedamas liikluses.

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarust

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarust

B-MAXi panoraamkatus laseb loomulikul valgusel autosse paista, et salong jätaks veelgi avarama mulje. See annab Teie kaassõitjatele ka suurepärase vaate ümbritsevale maastikule ja otse taevalaotusse. Katuse päikesekiirgust peegeldav kattekiht kaitseb Teid liigse palavuse eest. Ja kui vaja, saate kasutada integreeritud kattevarju, mis jätab kõik päikesekiired autost väljapoole.

Valige endale sobiv temperatuur

Valige endale sobiv temperatuur

Valikvarustusse kuuluva elektroonilise täisautomaatse kliimaseadmega (EATC) saate valida täpselt sellise sisetemperatuuri, nagu Teile meeldib, ning süsteem hoiab seda seejärel automaatselt, kasutades vajadusel konditsioneeri.

Meeleoluga sobiv öövalgustus

Meeleoluga sobiv öövalgustus

Salongi hajusvalgustus valab auto sisemuse ööpimeduses üle kauni õrna punase kumaga. Valgus paistab laekonsoolist, keskkonsoolist ja jalaruumist.

Reguleeritavad soojendusega istmed lisavad mugavust

Reguleeritavad soojendusega istmed lisavad mugavust

Olgu ilm väljas milline tahes, B-MAXis tunnete end alati mõnusalt. Kui lisate ka valikvarustusena pakutava esiistmete soojenduse, hoiab see Teid soojas isegi siis, kui väljas paugub pakane. Ja tänu reguleerimisvõimalusele leiab igaüks endale reisimiseks mugavaima istumisasendi.

Enneolematult hea juurdepääs autosalongile

Enneolematult hea juurdepääs autosalongile

B-MAXi uudne ligipääsu lihtsustav uksesüsteem teeb juurdepääsu autosalongile kitsastes oludes tunduvalt kergemaks. Tavalised hingedega esiuksed koos kahe tagumise liuguksega loovad auto mõlemale küljele erakordselt suure 1,5 meetri laiuse ukseava. Juurdepääsu salongile ei sega ka ükski takistus, sest keskpiilarid, mis tavaliselt eraldavad auto esiosa tagaosast, on paigaldatud leidlikult esi- ja tagauste sisse.

Fordi uus SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi uus SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi SYNC-süsteemi abil saate helistada ja vastata kõnedele oma mobiiltelefoniga ning panna mängima oma lemmikmuusika, kasutades selleks lihtsalt oma häält. SYNC-süsteem loeb Teile valjult ette isegi tekstisõnumid, mis Teile sõidu ajal saabuvad. See tähendab, et saate käed roolil ja pilgu teel hoida.

Fordi SYNC-süsteem mängib muusikat, tuvastab lugusid ja laseb kasutada kõiki Teie esitusloendeid

Fordi SYNC-süsteem mängib muusikat, tuvastab lugusid ja laseb kasutada kõiki Teie esitusloendeid

Lisaks sellele, et saate panna mängima lugusid otse USB-mälupulgalt või MP3-mängijalt või kuulata muusikat voogedastuse teel Bluetooth-ühilduvalt mobiiltelefonilt, saate Fordi SYNC-süsteemilt teada ka kuulatava laulu või selle esitaja nime.

Lisage Fordi SYNC-süsteemile uusi funktsioone kohe, kui need kättesaadavaks tehakse

Lisage Fordi SYNC-süsteemile uusi funktsioone kohe, kui need kättesaadavaks tehakse

Pidage ajaga sammu ja laadige Fordi SYNC-süsteemi uuendused alla kohe, kui need saadavale tulevad. Üks selline peagi saabuv uuendus on näiteks hädaabifunktsioon: funktsioon, mis helistab Teie mobiiltelefoni abil automaatselt häirekeskusse, kui on tuvastanud, et Teie autoga on juhtunud liiklusõnnetus. See funktsioon võitis 2012. aastal väärika Global Mobile Award-auhinna parima sõidukitele mõeldud mobiiliuuenduse eest (Best Mobile Innovation for Automotive Transport or Utilities). Lisaks on tulekul AppLink, mis võimaldab SYNC-süsteemi vahendusel kasutada häälkäsklustega ka Androidi, Blackberry ja iPhone’i rakendusi.

Mitmeti kombineeritav istmesüsteem

Mitmeti kombineeritav istmesüsteem

Kui klapite kokku auto tagaistme, saate tekitada autosse suure pagasiruumi – ja selleks läheb Teil vaja ainult üht kätt. Tõmmake lihtsalt tagaistme taga olevat käepidet ja keerake seljatoe mõlemad osad (jaotatud suhtes 60:40) ükshaaval alla. Lisaks saab kokku klappida ka kaassõitja esiistme, mis on üks B-MAXile ainuomaseid lahendusi. Tänu sellele tekib autosse eest taha ulatuv suur ja sile põrandapind, kuhu mahuvad ära kuni 2,35 m pikkused esemed.

Muutke pakiruumi põranda kõrgust vastavalt oma pagasile

Muutke pakiruumi põranda kõrgust vastavalt oma pagasile

B-MAX on varustatud reguleeritava pakiruumi põhjakattega, mille saab panna kahte erinevasse asendisse: alumisse asendisse otse pakiruumi põhjale, kui soovite sügavamat pakiruumi kõrgemate esemete mahutamiseks, või salongi põrandaga samale kõrgusele (122 mm kõrgemale). Viimast varianti kasutades saate luua autosse suure ühetasase pagasiruumi, tekitades ühtlasi pakiruumi põhjakatte alla peidukoha väärtuslike asjade hoidmiseks ja varjamiseks soovimatute pilkude eest. Isegi kõrgemas asendis peab põhjakate vastu kuni 300 kg raskusele.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. Ideaalne lahendus, kui käed on asju täis.

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Tihtipeale me isegi ei märka, kui väljas juba hämardub. See-eest B-MAX on varustatud anduritega, mis märkavad seda kohe ning lülitavad esituled automaatselt sisse, muutes autosõidu videviku saabudes ühtaegu nii lihtsamaks kui ka turvalisemaks. Lisaks süttivad esituled automaatselt ka juhul, kui sisenete tunnelisse. Automaatlülitusega esituled on saadaval valikvarustusena koos vihmasensoriga klaasipuhastitega (vt altpoolt).

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt Ford Power-käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Uudne keskkonsool annab Teile täieliku kontrolli

Uudne keskkonsool annab Teile täieliku kontrolli

B-MAXi eesrindlik mitmefunktsiooniline keskkonsool võimaldab Teil juhtida paljusid auto süsteeme mugavalt ühest kohast. Kõik funktsioonid on selgelt näha ekraanil ning mitmeid neist saab kasutada ka roolil asuvate lülititega.

Kristallselge kõlaga DAB-helisüsteem

Kristallselge kõlaga DAB-helisüsteem

Lisaks CD-mängija täiusliku kvaliteediga helile näitab see tipptasemel digitaalne süsteem ekraanil ka kuulatava loo andmeid. See võimalus on olemas iga B-MAXi paigaldatud helisüsteemi või SYNC-süsteemi puhul.

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Teie saate valida ühe kuuest tundlikkuse tasemest, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad. Vihmasensoriga klaasipuhastid on saadaval valikvarustusena koos automaatlülitusega esituledega (vt ülaltpoolt).

Quickclear teeb lõpu jää kraapimisele esiklaasilt

Quickclear teeb lõpu jää kraapimisele esiklaasilt

Vajutage lihtsalt nuppu ja nähtamatud kütteelemendid teevad klaasi kiiresti jääst puhtaks, vabastades Teid sellest tüütust ülesandest.

Küljepeeglid, mis kaitsevad end vigastuste eest ise

Küljepeeglid, mis kaitsevad end vigastuste eest ise

Juhuslike vigastuste vältimiseks klapivad valikvarustusse kuuluvad elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid end automaatselt sissepoole kokku, kui auto uksed lukustatakse (ja loomulikult ka siis, kui vajutate vastavat peegli reguleerimislülitit). Kokku klapitult kaitsevad need ka stiilseid peeglikorpustesse paigaldatud suunatulesid.

B-MAX valgustab Teie teed koduukseni

B-MAX valgustab Teie teed koduukseni

Kui koju jõudes on väljas juba pime, vilgutage vaid korraks vasakpoolse juhtkangiga ning B-MAXi kodutee valgustusfunktsiooniga (Home Safe) esituled jäävad veel mõneks ajaks põlema, valgustades Teie teed autost koduukseni. See tähendab, et enam ei komista Te pimeduses ühelegi takistusele. Funktsioon kuulub kogu mudelivaliku standardvarustusse.

Euro NCAP Advanced – auhind Teid kaitsvate tehnoloogiate eest

Euro NCAP Advanced – auhind Teid kaitsvate tehnoloogiate eest

Fordi hädaabifunktsiooniga SYNC®-süsteem ning tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop pälvisid Euro NCAP Advanced-auhinna – see on suurim tunnustus, mida Euroopa juhtivalt sõidukite ohutust hindavalt sõltumatult organisatsioonilt Euro NCAP võib pälvida. See auhind antakse ainult kõige eesrindlikumatele auto varustusse kuuluvatele tehnoloogiatele, mis aitavad kokkupõrkeid ennetada, leevendada ning nende tagajärgedega paremini toime tulla. Fordi tõelist pühendumist sõiduohutusele näitab see, et oleme nüüdseks saanud kõikide oma mudelite peale kokku tervelt seitse Euro NCAP Advanced-auhinda – kõik uuenduste eest, mis on loodud kaitsma Teie elu.

Euro NCAPilt hindeks viis tärni

Euro NCAPilt hindeks viis tärni

B-MAX sai sõltumatult kokkupõrkekatsete korraldajalt Euro NCAP hindeks maksimaalsed viis tärni, saavutades eriti head tulemused üldise kaitse ja täiskasvanute kaitse kategooriates. Nii esi- kui ka tagaistmel istujaid kaitseb kokku seitse turvapatja ning ülitugevast terasest kerekarkass. Spetsiaalse konstruktsiooniga autonina kaitseb lisaks ka jalakäijaid. Viie tärni väärilised on vaid need sõidukid, mis pakuvad igakülgset kaitset – Ford B-MAX on saavutanud selle tänu silmapaistvale inseneritööle, uuenduslikule konstruktsioonile ja intelligentsetele tehnoloogiatele.

B-MAX pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

B-MAX pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Uuenduslik tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop aitab leevendada või täielikult ära hoida kokkupõrkeid aeglases linnaliikluses või sõidukiirustel kuni 30 km/h. Kui süsteem tuvastab, et Teie ees liikuv sõiduk on ootamatult peatunud, pidurdab see Teie eest automaatselt ise.

Õigeaegne hoiatus enne rehvi täielikku tühjenemist

Õigeaegne hoiatus enne rehvi täielikku tühjenemist

Kui mõnes auto rehvis hakkab rõhk sõidu ajal tuntavalt langema, hoiatab rehvide tühjenemise tuvastussüsteem (DDS) Teid otsekohe näidikuplokis süttiva indikaatortulega. Tänu sellele jõuate turvaliselt peatuda ja probleemi õigeaegselt kõrvaldada.

Spetsiaalsete tugevdustega kerekarkass

Spetsiaalsete tugevdustega kerekarkass

Autokere kriitilise tähtsusega punktides on kasutatud spetsiaalseid tugevdusi, et kompenseerida traditsioonilise keskpiilari (B-piilari) puudumist. B-MAXi uudse uksesüsteemi puhul on B-piilar integreeritud hoopis uste sisse. Fordi insenerid korraldasid ise koguni täiendavad kokkupõrkekatsed, et oleks tagatud B-MAXi vastavus kõrgeimatele ohutusstandarditele.

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

B-MAX on varustatud eesrindliku intelligentse turvasüsteemiga (IPS), mis koordineerib mitme erineva turvasüsteemi koostööd, et pakkuda Teile ja kõikidele Teie kaassõitjatele maksimaalset kaitset. Lisaks jäigale, löögijõude neelavale kerekarkassile kaitsevad Teid ka täiustatud ehitusega istmed ja eesrindlik turvavööde tehnoloogia, mis vähendavad vigastuste võimalust liiklusõnnetuse korral veelgi.

ESC aitab säilitada kontrolli auto üle, olgu sõiduolud kuitahes halvad

ESC aitab säilitada kontrolli auto üle, olgu sõiduolud kuitahes halvad

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) jälgib pidevalt auto liikumist. Süsteem tuvastab igasuguse kõrvalekaldumise Teie valitud trajektoorilt ning korrigeerib automaatselt auto asendit sõiduteel, näiteks juhul, kui auto hakkab libisema, aidates Teil kontrolli auto üle säilitada. See tehnoloogia aitab lühendada ka peatumisteekonda äkkpidurdamisel.

Eesrindlikud süsteemid paremini kontrollitud pidurdamiseks

Eesrindlikud süsteemid paremini kontrollitud pidurdamiseks

Blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD) tagavad üheskoos parema kontrolli pidurdamise üle. Lisaks kuulub varustusse ka hädapidurivõimendi (EBA), mis aitab B-MAXil saavutada maksimaalset pidurdusjõudu avariiolukorras. See süsteem tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja. (EBA on üks ESC-süsteemi osa.)

Turvapadjad kaitsevad Teid iga nurga alt

Turvapadjad kaitsevad Teid iga nurga alt

Lisaks juhi ja esiistmel istuva kaassõitja eesmistele turvapatjadele on autos olemas rindkere kaitseks mõeldud külgturvapadjad ning pea kaitseks mõeldud turvakardinad. Olemas on koguni eraldi turvapadi juhi põlvede kaitseks. Kui aga kaassõitja eesmine turvapadi on vaja mingil põhjusel välja lülitada, näiteks juhul, kui sõidutate esiistmel imikut või väikelast, kes istub seljaga sõidusuunas paigaldatud turvatoolis, pakub B-MAX Teile selleks väga lihtsat võimalust. Keerake vaid spetsiaalset lülitit ja probleem ongi lahendatud. Seejärel süttib näidikuplokis signaaltuli, mis tuletab Teile meelde, et kaassõitja eesmine turvapadi hetkel ei tööta.

Tahavaatepeegel, mis kaitseb Teid pimestamise eest

Tahavaatepeegel, mis kaitseb Teid pimestamise eest

Pimedas on tunduvalt lihtsam sõita, kui Teile järgnevate sõidukite tuled Teid pidevalt ei pimesta. Uuenduslik automaatselt tumenev tahavaatepeegel tuvastab tulede pimestava peegelduse ning lülitub siis automaatselt ümber tumendatud töörežiimile.

MyKey-funktsiooniga pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

MyKey-funktsiooniga pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Kui soovite, saate selle uue tehnoloogia abil ise kindlaks määrata näiteks auto maksimumkiiruse ja helisüsteemi maksimaalse helitugevuse ning lülitada sisse meeldetuletuse turvavöö kinnitamiseks. Fordi MyKey®-funktsioon annab Teile meelerahu, kui Teie B-MAXi kasutab parajasti mõni Teie sõber või pereliige. Funktsiooni kasutamine käib väga lihtsalt: pistke võti süütelukku, käivitage auto ja programmeerige siis lihtsaid juhiseid järgides piirangud, mida soovite selle võtme – Fordi MyKey® – kasutaja jaoks kindlaks määrata. Piiranguteta peavõtme saate jätta enda kätte. Soovi korral on võimalik mõlemat tüüpi võtmeid ka juurde hankida.

Kirkamad esituled teevad sõidu pimedas ohutumaks

Kirkamad esituled teevad sõidu pimedas ohutumaks

Projektoritüüpi halogeenesituled tekitavad heledamat, intensiivsemat ja läbitungivamat valgust, mille abil näete ise paremini ja olete hästi nähtav ka teistele. Lõpptulemuseks ongi ohutum sõit. Esilaternatesse on paigaldatud ka LED-päevatuled, mis teevad Teid sõiduteel paremini märgatavaks ja lisavad isikupära.

Mugav võimalus kaitsta oma autot kurikaelte eest

Mugav võimalus kaitsta oma autot kurikaelte eest

Üldise avamis- ja sulgemisfunktsiooniga saate kaugjuhtimise teel avada ja sulgeda kõik auto uksed ja elektriliste tõstukitega aknad, kasutades selleks oma võtit. Topeltlukustuse funktsioon ei lase soovimatutel sissetungijatel uksi seestpoolt avada ning seda täiendab Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem.

Ford B-MAX tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
5-ukseline 1,0 Ecoboost B M 100 (74) 170 175 13.2
5-ukseline 1,0 Ecoboost B M 125 (92) 200 189 11.2
5-ukseline 1,4 B M 90 (66) 128 171 13.8
5-ukseline 1,5 TDCi D M 75 (55) 190 157 16.5
5-ukseline 1,6 TDCi D M 95 (71) 215 173 13.9
5-ukseline 1,6 B A 105 (77) 150 180 12.1

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
5-ukseline 1,0 Ecoboost B M 119 6.6 4.3 5.1
5-ukseline 1,0 Ecoboost B M 114 6.0 4.2 4.9
5-ukseline 1,4 B M 139 7.9 4.9 6.0
5-ukseline 1,5 TDCi D M 109 4.8 3.8 4.1
5-ukseline 1,6 TDCi D M 104 4.7 3.6 4.0
5-ukseline 1,6 B A 149 8.6 5.1 6.4

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
5-ukseline 4077 2067 / 1857 1604 / - 10.4 48 47

Ford B-MAX videod

Ford B-MAX / Ford Europe

Ford B-MAX Concept Design / Ford Europe

Ford B-MAX / Ford Europe

Come inside the new Ford B-MAX / Ford Europe

Ford B-MAX integrated central pillar design / Ford Europe

Ford B-MAX meedias