Uus C-MAX ja Grand C-MAX – nüüdsest veelgi nutikamad, stiilsemad ja mugavamad pereautod

Stiilsed uue C-MAXi ja Grand C-MAXi mudelid saabuvad turule uue voolujoonelisema väliskujundusega, mille all on varjul meistrikäega viimistletud kaunis salong koos leidlike uute panipaikadega. Uued mudelid on endisest märgatavalt kütusesäästlikumad ja tekitavad tunduvalt vähem CO2-heitmeid.

Viiekohaline C-MAX ja seitsmekohaline Grand C-MAX pakuvad esmaklassilist sõidumugavust ja praktilisust. Mudelid tutvustavad ka mitmeid uusi tehnoloogiad, sealhulgas Fordi eesrindlikku hääljuhtimisega heli- ja sidesüsteemi SYNC 2.

C-MAXi mudelipere mootorivalikusse kuulub esmakordselt Fordi uus 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor ja 105 hj 1,5-liitrine TDCi ECOnetic-diiselmootor, mille eeldatav CO2-heitmete näitaja viiekohalise C-MAXi puhul on vaid 99 g/km.*

Paindlik, mugav, sportlik ja stiilne

Ostjatel on jätkuvalt võimalus valida kas viiekohaline C-MAX või seitsmekohaline Grand C‑MAX, mille eripäraks on Fordi uuenduslikud tagumised liuguksed ja vahekäiguga istmelahendus, mis lisab mugavust, ruumi ja paindlikkust.

C-MAXi mudeliseeria kujundust on muudetud vastavalt ühtsele üleilmsele “One Ford”-disainikeelele ning mudelid on saadaval kahe uue kerevärviga: punane Red Rush ja stiilne pruunikashall Caribou. Dünaamilise disaini tulemuseks on endisest jõulisem ja sihvakam autonina, mida ehib Fordi tunnuseks saanud trapetsikujuline esivõre. Pesuripihustid on peidetud esiklaasi alla, et ümberkujundatud mootorikate näeks välja veelgi puhtam.

Kitsamad, hoolikalt vormitud esilaternad ning kandilisemad ja piklikumad esiudutuled rõhutavad mõlema mudeli julget silmavaadet. Üheosalise disainiga tagaluugile on antud endisest voolujoonelisem ja elegantsem ilme. Kompaktne tagatulede disain teeb auto välimuse veelgi tänapäevasemaks.

Nii uue Ford C-MAXi kui ka Grand C-MAXi salongis on kujundust uuendatud vastavalt tarbijate soovidele, nagu seda tehti ka uues Focuses. Juhtseadmete ja lülitite hulka on vähendatud ning nende paigutus on senisest intuitiivsem. Uus must satiinviimistlus ja kroomdetailid annavad salongile puhtama ja modernsema ilme. Eri funktsioonide kasutamine on lihtsam kui enne – näiteks on kliimaseadme lüliteid nüüd kergem üksteisest eristada ja ära tunda.

Ümberkujundatud panipaik keskkonsoolis pakub rohkem hoiuruumi ning on varustatud integreeritud liugkäetoega. Uuendatud keskkonsooli panipaigas saab hoida erineva suurusega pudeleid ja joogitopse, näiteks mahuvad siia korraga ära üheliitrine veepudel ja 0,4-liitrine kohvitops. Uudse lahendusega laialt avanev kindalaegas teeb ligipääsu sinna pandud esemetele lihtsamaks. Sügavam hoiualus armatuurlaual pakub rohkem ruumi vajalike pisiasjade hoidmiseks ning on varustatud uue USB-ühenduspesaga erinevate kaasaskantavate seadmete ühendamiseks ja laadimiseks.

Lisaks pakutakse C-MAXi ja Grand C-MAXi kogu mudelivaliku ulatuses endisest kvaliteetsemate siseviimistlusmaterjalidega ning varustusse kuuluvad mh ka roolisoojendus, läveliistud ja pagasivõrgu kinnituspunktid nii esimese kui ka teise istmerea taga.

Märkab ohtlikke olukordi

Uue C-MAXi mudelipere on varustatud mitmete edumeelsete Fordi tehnoloogiatega, mis aitavad juhil õnnetusi vältida või leevendada – alates kriimustustest ja mõlkidest parkimisel kuni tõsiste avariideni suurematel kiirustel.

Fordi aktiivne parkimisabi süsteem otsib üles sobiva suurusega parkimiskoha ning roolib auto pärast üht nupuvajutust leitud kohale, jättes juhi ülesandeks vaid gaasi- ja piduripedaali vajutada. C‑MAX ja Grand C-MAX saavad lisaks kaasa ka sõidusuunaga risti parkimise abisüsteemi (Perpendicular Parking), mis töötab auto tagaotsale paigaldatud kahe täiendava ultrahelianduri abil. See süsteem aitab juhil tagurdada parkimiskohale, mis asub kahe kõrvuti pargitud auto vahel.

Ford on täiustanud ka oma tagant otsasõidu vältimissüsteemi Active City Stop, mis tuvastab autoninal asuvate andurite abil eespool olevaid liikumatuid objekte. Kui auto läheneb sellisele takistusele liiga kiiresti, valmistab süsteem pidurid kiiremaks töölerakendumiseks ette. Kui juht ikka ei reageeri, vähendab süsteem mootori pöördemomenti ja pidurdab kokkupõrke leevendamiseks automaatselt ise. Uudisena töötab see süsteem uues C-MAXis kiirustel kuni 50 km/h senise 30 km/h asemel.

C-MAX on nüüdsest saadaval ka koos Fordi isekohanduva kiirushoidikuga (Adaptive Cruise Control), mis võimaldab juhil hoida eesliikuva sõidukiga kindlaks määratud pikivahet – isegi juhul, kui see sõiduk liigub juhi poolt valitud püsikiirusest aeglasemalt. Kui aga isekohanduvat kiirushoidikut parajasti ei kasutata, aitab juhti uudne pikivahe näidik (Distance Indication). See võimaldab juhil kindlaks määrata soovitud pikivahe eesliikuva sõidukiga. Kui juht peaks seda pikivahet kogemata vähendama, hoiatab süsteem juhti armatuurlaua ekraanile ilmuva kolmeastmelise hoiatusega, mis muutub esmalt hallist kollaseks ja seejärel punaseks.

Uue C-MAXi jaoks on saadaval ka tippklassi helisüsteem, kuhu kuulub 10 Sony kõlarit, sh bassikõlar, mis on mõeldud spetsiaalselt madalate bassisageduste taasesituseks ning tagab sügavama ja mitmekülgsema helipildi.

Võimas, säästlik ja dünaamiline

Uus C-MAX ja Grand C-MAX paistavad silma märgatavalt paranenud CO2-heitmete näitajatega ning esmakordselt saavad EcoBoost-bensiinimootorite ja 2,0-liitrise TDCi-diiselmootoriga mudelid standardvarustusena kaasa Fordi Auto-Start-Stop-tehnoloogia. Kõige enam täiustatud mudeli puhul on CO2-heitmete kogus eelkäijast tervelt 20% väiksem.

Uue C-MAXi mudeliseeria mootorivalikut on laiendatud Fordi uute ülimalt säästlike 1,5-liitriste EcoBoost-bensiinimootoritega, millest on saadaval 150 hj ja 182 hj versioonid. Diiselmootoritest kuulub uudisena valikusse Fordi uus 1,5-liitrine TDCi-mootor, mis on samuti saadaval kahe eri võimsusega – 95 hj ja 120 hj. Lisaks kuulub viiekohalise C-MAXi puhul valikusse uus ECOnetic-versioon, mis on eriti säästlik ja tekitab CO2-heitmeid kõigest 99 g/km. Jätkuvalt pakutakse C-MAXi mudelipere jaoks ka 100 hj ja 125 hj versioone mitmete auhindadega pärjatud 1,0-liitrisest EcoBoost-bensiinimootorist.

Uus 120 hj 1,5-liitrine diiselmootor paiskab õhku eeldatavalt kuni 6% vähem süsinikdioksiidi kui 1,6-liitrine diiselmootor, mille uus jõuallikas välja vahetab, arendades seejuures 5 hobujõu võrra enam võimsust. Uuendatud 2,0-liitrine diiselmootor paistab silma kuni 20% paranenud heitmenäitajatega ning üle 4% kasvanud võimsusega.

Heledam tulevik

Uue C-MAXi mudelipere eesrindlike valgustuslahenduste hulka kuuluvad LED-päevatuled, bi-ksenoonesituled ja Fordi sõidusuunda järgiv esitulede süsteem. Viimane muudab automaatselt esitulede valgusvihu suunda, valides vastavalt liiklus- ja teeoludele ühe seitsmest valgustusrežiimist. Näiteks väikestel kiirustel pöördeid sooritades suunab süsteem valgusvihu teeservale, et jalgratturid ja jalakäijad paremini nähtavaks teha. Süsteem pakub juhile tuge ka suurtel kiirustel kurve läbides, valgustades kurvi kaugemale ette.

Uue C-MAXi ja Grand C-MAXi jaoks on esmakordselt saadaval ka Fordi MyKey-tehnoloogia, mis annab autoomanikule võimaluse erivõtme programmeerimiseks näiteks juhul, kui rooli istub noor ja kogenematu autojuht. MyKey-võtme abil saab piirata maksimaalset sõidukiirust, vähendada helisüsteemi helitugevust ning selle kasutamise üldse blokeerida, kui juht ja kaassõitjad ei ole kinnitanud oma turvavöid. Lisaks saab süsteemi seadistada tööle nii, et see ei lase enam juhil välja lülitada auto turvasüsteeme, nt veojõu kontrollsüsteemi.

 

Tehnoloogiad

EESRINDLIKUD TEHNOLOOGIAD TEIE TEENISTUSES

Igal tehnoloogial peab alati olema kindel ülesanne. Uues C-MAXis ja Grand C-MAXis peavad need tegema autosõidu Teile võimalikult mugavaks ja ohutuks, hoides Teid samal ajal ühenduses ümbritseva maailmaga.

Niisiis saage tuttavaks mitmete tähelepanuväärsete ja lihtsalt kasutatavate tehnoloogiatega, mis Teie eest pidevalt hoolt kannavad.

Tagaluuk, mis avaneb ja sulgub automaatselt

Tagaluuk, mis avaneb ja sulgub automaatselt

Iseavanev tagaluuk on ülimugav lahendus juhuks, kui käed on parajasti asju täis. Kui Teil on oma auto võtmepult kaasas (nt kotis või taskus), viibutage lihtsalt korraks jalga tagumise kaitseraua all ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Uusim vabakäetehnoloogia

Uusim vabakäetehnoloogia

Fordi hääljuhtimisega SYNC 2-süsteem astub oma 8-tollise värvilise puuteekraaniga senisest info- ja meelelahutussüsteemist sammu võrra kaugemale. See suure eraldusvõimega ekraan laseb intuitiivselt kasutada mitmeid põhifunktsioone, sh telefoni, helisüsteemi, kliimaseadet ja valikvarustusse kuuluvat navigatsioonisüsteemi. Kõik see käib lihtsalt ekraani puudutades või häälkäskluste abil.

Parkimine on nüüd veel lihtsam kui enne

Parkimine on nüüd veel lihtsam kui enne

Aktiivne parkimisabi süsteem aitab Teil parkida auto nii teega paralleelsele kui ka risti paiknevale parkimiskohale (nt mitmekorruselistes parkimismajades), ilma et peaksite kordagi rooli puudutama. Süsteem tuvastab tühja parkimiskoha ning keerab siis ise rooli, samal ajal kui Teie autoga tagurdate. Igasuguste auto ümber olevate takistuste eest hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem ning kitsalt kohalt aitab Teil taas ohutult välja sõita spetsiaalne parkimiskohalt väljumise abisüsteem.

Andurid, mis aitavad parkida

Andurid, mis aitavad parkida

Parkimisandurid aitavad Teil hinnata vahemaad oma auto ja selle taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks.

Süsteem, mis aitab pidurdada ka suurtel kiirustel

Süsteem, mis aitab pidurdada ka suurtel kiirustel

Aktiivne pidurdussüsteem on edumeelne uus turvatehnoloogia, mis töötab sõidukiirustel üle 50 km/h (näiteks maanteel). See tehnoloogia kasutab auto ees oleva sõidutee skaneerimiseks radarit ning hoiatab Teid kohe, kui on tuvastanud võimaliku kokkupõrkeohu. Kui Te hoiatusele ei reageeri, tõstab süsteem eeltäitmise abil rõhku pidurisüsteemis ning alustab siis pidurdamist, aidates Teil liikumist aeglustada. Kiirustel alla 50 km/h toetab Teid aga teine tehnoloogia: tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop. Üheskoos annavad need kaks tehnoloogiat Teile täieliku kindlustunde pidurdamisel mis tahes sõidukiirusel.

Kiire käiguvahetus ühe sõrmeliigutusega

Kiire käiguvahetus ühe sõrmeliigutusega

Kui valite automaatkäigukasti, saate lisada oma autole valikvarustusena sportautolikus stiilis käiguvalitsad. Nendega saate vahetada käike kiiresti vaid ühe sõrmeliigutusega – isegi siis, kui peate kurvi läbimiseks samal ajal rooli keerama.

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti kiirema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu Teie eest ise, laskmata autol hetkekski jõudu kaotada. PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused tagavad ühtlasema sõidu ning vähendavad tavalise automaatkäigukastiga võrreldes kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Märkab sõidukeid, mida Teie ei näe

Märkab sõidukeid, mida Teie ei näe

Küljehäire süsteem on täiesti uus tehnoloogia, mis on nüüd lisatud pimeala teavitussüsteemile (BLIS). Kui tagurdate autoga parkimiskohalt välja ega näe seejuures hästi ümbritsevat liiklust, tuvastab küljehäire süsteem lähenevad sõidukid ning annab Teile ohust hoiatussignaaliga märku. Lisaks süttib küljepeeglis ka hoiatustuli (sõltuvalt lähenevast sõidukist kas vasak- või parempoolses küljepeeglis).

Väsimus kipub kallale? Juhi virgutusfunktsioon aitab

Väsimus kipub kallale? Juhi virgutusfunktsioon aitab

Juhi virgutusfunktsioon jälgib pidevalt Teie käitumist autoroolis ning tuvastab Teie olekus igasugused muutused, mille põhjuseks võib olla liigne väsimus. Kui funktsioon märkab, et hakkate valvsust kaotama, ilmub ekraanile hoiatav näit, mis soovitab Teil teha puhkepausi. Kui Teie tähelepanuvõime ikka langeb, kordab süsteem teadet ning lisaks kostab ka hoiatussignaal.

Näeb liiklusmärke, mis jäävad Teil kahe silma vahele

Näeb liiklusmärke, mis jäävad Teil kahe silma vahele

Olgu tegu ajutiste või püsivate liiklusmärkidega, tee ääres või tee kohal – liiklusmärkide tuvastussüsteem märkab neid kõiki. Tuvastatud piirkiiruse või möödasõidu keelu märk ilmub näidikuploki ekraanile ning asendub seal uuega iga kord, kui sisenete uude piirangutsooni.

Abiline ohutu pikivahe hoidmisel

Abiline ohutu pikivahe hoidmisel

Näidikuplokis asuv pikivahe näidik näitab pidevalt kaugust ees liikuva sõidukini ja paneb sarnaselt valgusfoori tuledele põlema eri värvi ikoonid, kui tegelik kaugus ees liikuva sõidukini on Teie valitud pikivahe seadistusest väiksem. Kui jõuate eesolevale autole liiga lähedale, annab pikivahe hoiatussüsteem Teile sellest punase hoiatussümboliga märku.

Nutikad esituled

Nutikad esituled

Eesrindlik isekohanev bi-ksenoonesitulede süsteem kohaneb nutikalt erinevate sõiduoludega. Sõltuvalt sõidutee tüübist valib see tehnoloogia automaatselt ühe neljast erinevast valgusvihu mustrist, et pakkuda Teile igaks olukorraks parimat valgusjaotust. Süsteemi kuuluvad ka kurvituled, mis pööravad end vastavalt sellele, kuidas parajasti rooli keerate.

Lihtsam tagurdamine

Lihtsam tagurdamine

Tänavapostid, prügikastid, madalad piirded ja müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile keskkonsooli paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Kaamera hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Süsteem näitab ka virtuaalseid abijooni, mille järgi õnnestub auto ära parkida isegi kõige kitsamale parkimiskohale.

Mootor, mis annab endast maksimumi

Mootor, mis annab endast maksimumi

Revolutsiooniline 1,0-liitrine kolmesilindriline EcoBoost-bensiinimootor on saadaval kahe eri võimsusega – 100 hj ja 125 hj – ning selle CO2-heitmete näitaja on C-MAXi puhul vaid 117 g/km ning Grand C-MAXi puhul 119 g/km. Võimsus, mida tavaliselt võiks oodata 1,6-liitrise töömahuga mootorilt, on nüüd Teie käsutuses tunduvalt väiksema kütusekulu ja madalama heitmetasemega. Juba kolm aastat järjest on just see mootor pälvinud rahvusvahelise Aasta Mootori tiitli.

Valikus uhiuus diiselmootor

Valikus uhiuus diiselmootor

1,5-liitrine TDCi-diiselmootor on täiesti uus 1,6-liitrise TDCi-mootori baasil välja töötatud jõuallikas. Eelkäija 115 hj asemel on sellel võimsust 120 hobujõudu. Lisaks kulutab see vähem kütust ning tekitab vähem kahjulikke heitmeid. Esialgu on see mootor saadaval koos 6-käigulise käsikäigukastiga, hiljem ka koos 6-käigulise PowerShift-automaatkäigukastiga.

Vähesaastav diislijõud

Vähesaastav diislijõud

Uuendatud on ka 2,0-liitrist TDCi-diiselmootorit, mille võimsus on uues C-MAXis ja Grand C-MAXis kasvanud eelkäija 140 hobujõult 150 hobujõuni. Selle mootori paariliseks saab valida kas 6-käigulise käsikäigukasti või 6-käigulise PowerShift-automaatkäigukasti.

Mugavad ja mitmeti kombineeritavad kokkuklapitavad istmed

Mugavad ja mitmeti kombineeritavad kokkuklapitavad istmed

C-MAXi mahub mugavalt istuma terve viieliikmeline perekond, kui aga läheb vaja rohkem ruumi pagasi jaoks, on võimalik kõik kolm tagaistet vastavalt vajadusele ükshaaval kokku klappida. Seitsmekohalises Grand C-MAXis saab aga kiiresti kokku klappida teise istmerea keskmise istme, pannes selle peitu parempoolse istme alla. See leidlik 2+2+2 istmelahendus tähendab, et ligipääs tagumisele istmereale on tänu autosse loodud mugavale vahekäigule eriti lihtne.

Kerge ligipääs igast küljest

Kerge ligipääs igast küljest

Ainulaadsed tagumised liuguksed teevad autosse sisenemise ja sealt väljumise Teie kaassõitjate jaoks väga mugavaks. Lisaks ei lase see nutikas konstruktsioon uksi kitsastes parkimiskohtades vastu teisi autosid või seinu ära lüüa.

Rool, kus kõik on sõrmeliigutuse kaugusel

Rool, kus kõik on sõrmeliigutuse kaugusel

Uus kolme kodaraga rool on kujundatud juhi vajadusi silmas pidades väga ergonoomiliseks. Iga lüliti ja regulaator on otse sõrmeulatuses ning rooli õige asend parandab nii näidikuploki nähtavust kui ka selle kasutusmugavust. Ja et olemine veel meeldivamaks teha, võite lisada ka valikvarustusena pakutava roolisoojenduse.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata: ideaalne lahendus, kui käed on asju täis.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Fordi MyKey®-tehnoloogia laseb Teil kindlaks määrata nt suurima kiiruse ja helisüsteemi maksimaalse helitugevuse ning lülitada sisse meeldetuletuse turvavöö kinnitamiseks. See nutikas lahendus annab Teile meelerahu, kui Teie autot kasutab parajasti mõni Teie sõber või pereliige, sest saate ise programmeerida just need piirangud, mida soovite selle võtme kasutaja jaoks kehtestada. Piiranguteta peavõtme saate jätta enda kätte. Soovi korral saate mõlemat tüüpi võtmeid ka juurde osta.

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Saate koguni valida erinevaid tundlikkusastmeid, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad.

Küljepeeglid, mis suudavad end ise kaitsta

Küljepeeglid, mis suudavad end ise kaitsta

Kui olete auto ära parkinud, keeravad elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid end juhuslike vigastuste vältimiseks automaatselt ise sissepoole kokku. Kokku klapitult kaitsevad need ka stiilseid peeglikorpustesse paigaldatud suunatulesid.

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See kasulik tehnoloogia teeb vale tüüpi kütuse tankimise autosse praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vajutage lihtsalt nuppu ja süsteem teeb klaasi jääst või härmatisest kiiresti puhtaks, kuigi väljas on miinuskraadid.

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Vaid üks nupuvajutus ja elektrooniliselt juhitav päikesevari liugub klaasist panoraamkatuse eest ära, lastes loomulikul valgusel salongi voolata. Samal ajal hoiab päikesekiirgust peegeldav klaas Teid meeldivalt jahedas ning kaitseb kahjuliku UV-kiirguse eest.

Kristallselge kõlaga Sony helisüsteem koos DAB-raadio ja CD-mängijaga

Kristallselge kõlaga Sony helisüsteem koos DAB-raadio ja CD-mängijaga

Lisaks täiusliku kvaliteediga helile, mida kuulete premium-klassi kõlaritest, näitab see tipptasemel digitaalne süsteem ekraanil ka kuulatava loo andmeid. Mõne versiooni puhul saate lugeda ekraanilt isegi värskete uudiste pealkirju. Samasse komplekti kuulub ka Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga, hääljuhtimisega Bluetooth®-vabakäesüsteem, USB-ühendus ja roolile paigaldatud kaugjuhtimislülitid.

Mitu Euro NCAP Advanced-auhinda sõiduohutust suurendavate uuenduste eest

Mitu Euro NCAP Advanced-auhinda sõiduohutust suurendavate uuenduste eest

Uus C-MAX ja Grand C-MAX on varustatud mitme tehnoloogiaga, millele on antud Euro NCAP Advanced-auhind – see on suurim tunnustus, mida Euroopa juhtivalt sõidukite ohutust hindavalt sõltumatult organisatsioonilt Euro NCAP võib pälvida. See auhind antakse ainult kõige edumeelsematele auto varustusse kuuluvatele tehnoloogiatele, mis aitavad kokkupõrkeid ennetada, leevendada ning nende tagajärgedega paremini toime tulla. Sellised on mh näiteks tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop, sõidureas püsimise abisüsteem ja juhi virgutusfunktsioon.

Fordi SYNC-süsteem koos hädaabifunktsiooniga: kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteem koos hädaabifunktsiooniga: kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Kui Teie autoga peaks juhtuma liiklusõnnetus, milles turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb, helistab süsteem selle tehnoloogia abil Teie eest ise automaatselt kohalikku häirekeskusse. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Uus C-MAX ja Grand C-MAX on varustatud elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESP), mille mitmed erinevad tehnoloogiad aitavad Teil kriitilistes olukordades kontrolli auto üle säilitada. Süsteemi andurid tuvastavad igasugused järsud muutused nii roolimisel, pidurdamisel kui ka sõiduki üldises käitumises, mille tõttu auto võiks juhitavuse kaotada. Seejärel reguleerib ESP-süsteem täpselt iga üksiku ratta kiirust, aidates libisemist vältida ning stabiilsust suurendada. Elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi (ESP) alla kuuluvad nõlvaltstardiabi süsteem (HSA), hädapidurivõimendi (EBA) ja elektrooniline pidurite eeltäitesüsteem (EBP).

Kokkupõrke ennetussüsteem

Kokkupõrke ennetussüsteem

Kokkupõrke ennetussüsteem (Pre-Collision Assist) töötab auto kogu kiirusevahemiku ulatuses, tuvastades liikuvaid objekte. Kui süsteem teeb kindlaks, et kokkupõrge on tõenäoline ja juht mingil moel ei reageeri, annab see juhile ohust märku näikuplokki ilmuva hoiatuse ja helisignaaliga ning rakendab siis pidurid automaatselt keskmise tugevusega tööle.

Ford C-MAX tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
C-MAX 1,6 B M 85 (63) 141 165 15.9
C-MAX 1,0 EcoBoost B M 100 (74) 170 174 12.9
C-MAX 1,0 EcoBoost B M 125 (92) 170 187 11.4
C-MAX 1,5 EcoBoost B M 150 (110) 240 199 9.4
C-MAX 1,5 EcoBoost B A 150 (110) 240 200 10.2
C-MAX 1,5 EcoBoost B A 182 (134) 240 213 9.2
C-MAX 1,5 TDCi D M 95 (70) 250 170 13.4
C-MAX 1,5 TDCi D M 120 (88) 270 184 11.3
C-MAX 1,5 TDCi D A Powershift 120 (88) 300 182 12.4
C-MAX 2,0 TDCi D M 150 (110) 370 204 9.5
C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 150 (110) 370 202 10.3
C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 170 (125) 400 212 8.5
C-MAX 1,6 B M 120 (88) 150 185
Grand C-MAX 1,0 EcoBoost B M 100 (74) 170 172 13.7
Grand C-MAX 1,0 EcoBoost B M 125 (92) 170 185 12.3
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B M 150 (110) 240 202 9.7
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B A 150 (110) 240 199 10.5
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B A 182 (134) 240 211 9.5
Grand C-MAX 1,5 TDCi D M 95 (70) 250 166 14.4
Grand C-MAX 1,5 TDCi D M 120 (88) 270 180 12.3
Grand C-MAX 1,5 TDCi D A Powershift 120 (88) 300 178 13.4
Grand C-MAX 2,0 TDCi D M 150 (110) 370 202 9.8
Grand C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 150 (110) 370 200 10.7
Grand C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 170 (125) 400 209 8.8

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
C-MAX 1,6 B M 149 8.4 5.2 6.4
C-MAX 1,0 EcoBoost B M 117 6.2 4.5 5.1
C-MAX 1,0 EcoBoost B M 117 6.2 4.5 5.1
C-MAX 1,5 EcoBoost B M 139 7.8 5.1 6.1
C-MAX 1,5 EcoBoost B A 149 8.9 5.1 6.5
C-MAX 1,5 EcoBoost B A 149 8.9 5.1 6.5
C-MAX 1,5 TDCi D M 105 4.7 3.7 4.1
C-MAX 1,5 TDCi D M 105 4.7 3.7 4.1
C-MAX 1,5 TDCi D A Powershift 109 4.7 3.9 4.2
C-MAX 2,0 TDCi D M 114 5.0 4.0 4.4
C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 124 5.5 4.4 4.8
C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 124 5.5 4.4 4.8
C-MAX 1,6 B M 154 8.7 5.3 6.6
Grand C-MAX 1,0 EcoBoost B M 119 6.4 4.6 5.2
Grand C-MAX 1,0 EcoBoost B M 119 6.4 4.6 5.2
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B M 144 8.1 5.2 6.3
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B A 154 9.2 5.4 6.8
Grand C-MAX 1,5 EcoBoost B A 154 9.2 5.4 6.8
Grand C-MAX 1,5 TDCi D M 113 4.9 4.1 4.4
Grand C-MAX 1,5 TDCi D M 113 4.9 4.1 4.4
Grand C-MAX 1,5 TDCi D A Powershift 119 5.1 4.3 4.6
Grand C-MAX 2,0 TDCi D M 119 5.2 4.2 4.6
Grand C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 129 5.6 4.6 5.0
Grand C-MAX 2,0 TDCi D A Powershift 129 5.6 4.6 5.0

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
C-MAX 4379 2067 / 1828 1610 10,7 55 60
Grand C-MAX 4519 2067 / 1828 1642 / 1694 11,2 53 (60)* 60

Ford C-MAX videod

Ford C-MAX “Aardejaht” / infoautoeesti

New Ford C-MAX / Ford Europe

New Ford Grand C-MAX / Ford Europe

The New Ford C-MAX / Ford Europe

Ford C-MAX meedias

2015. 06. 02 • Autoleht
C-MAX paneb rõhku mugavusele

Uuendatud Ford C-Max ja Grand C-Max said pardale uued mootorid, hulganiselt abi- ja mugavuselektroonikat ning peenlihvi muuski osas.

C-MAX paneb rõhku mugavusele

Stiilsed uue C-MAXi ja Grand C-MAXi mudelid paistavad silma märgatavalt vähenenud kütusekulu ja CO2-heitmete kogusega ning eesrindlike tehnoloogiate ja nutikate uute panipaikadega. LOE EDASI...