Uus Ford Focus ST pakub suurepärast sõidudünaamikat ja eesrindlikke tehnoloogiaid – nüüd ka koos uue võimsa diisemootoriga

  • Ford on valmis saanud uue üleilmse muskelauto Focus ST, mis paistab silma täiustatud sõidudünaamika ja edumeelsete tehnoloogiatega ning laseb esmakordselt valida bensiini- ja diiselmootori vahel.
  • Uute veermiku juhtimistehnoloogiate hulka kuulub autotööstuses esmakordselt stabiilsuse kaotuse ennetussüsteem (Enhanced Transitional Stability system), mis kombinatsioonis peenhäälestatud vedrustuse ja roolisüsteemiga teeb auto paremini reageerivaks ja sõidu nauditavamaks.
  • 250 hj EcoBoost-bensiinimootori kõrval pakub Ford nüüd Focus ST jaoks ka uut säästlikku 185 hj diiselmootorit (kütusekulu 4,2 l/100 km ja CO2-heitmete kogus 110 g/km); mõlemad jõuallikad on saadaval koos Auto-Start-Stop-tehnoloogiaga.
  • Sportlikku, agressiivse ilmega viieukselist ja universaalmudelit ehib täiskomplekt jõulisi disainielemente: erikujundusega esituled, iluvõre ja kaitserauad ning uued 19-tollised valuveljed, millele saab soovi korral lisada ülitõhusad suuremate ketastega pidurid.
  • Stiilse kujundusega salong on varustatud ergonoomiliste juhtseadmete, sportliku rooli ja Recaro istmetega.
  • Juhil aitab muu maailmaga ühendust pidada uus hääljuhtimisega multimeedia- ja sidesüsteem SYNC 2 koos puutetundliku suure eraldusvõimega 8-tollise värviekraaniga.

Uus Ford Focus ST, mis on seni kõige täiuslikum ST-mudel läbi aegade, saab kaasa mitmeid uudseid veermiku juhtimistehnoloogiaid, mida täiendavad täppishäälestatud vedrustus ja roolisüsteem ning spetsiaalselt selle mudeli jaoks valmistatud rehvid. Tulemuseks on vahetu reageerimine, tasakaalustatud ja täpne juhitavus ning tõeline sõidunauding. Esmakordselt pakub Ford nüüd ka valikuvõimalust kahe võimsa jõuallika – bensiini- ja diiselmootori – vahel.

Esimene diiselmootoriga Focus ST viib igapäevase kasutusmugavuse ja sportliku sõidu uuele tasemele, olles kõige säästlikum ja madalaima heitmetasemega Fordi muskelauto läbi aegade: 2,0-liitrine 185 hj TDCi kiirendab nullist sajani 8,1 sekundiga, kulutab kütust keskmiselt 4,2 l/100 km ning tekitab seejuures CO2-heitmeid vaid 110 g/km.*

Bensiinimootori eelistajate jaoks on saadaval 2,0-liitrine 250 hj EcoBoost, mis kiirendab nullist sajani kõigest 6,5 sekundiga. Selle jõuallika kütusekulu ja CO2-heitmete näitajad on vastavalt 6,8 l/100 km ja 159 g/km. Mõlemad jõuallikad on esmakordselt saadaval koos Auto-Start-Stop-süsteemiga. See vähendab EcoBoost-mootoriga versiooni kütusekulu 6%, tehes selle kõige säästlikumaks bensiinimootoriga Focus ST-mudeliks läbi aegade.

Täiustatud sõidudünaamika

ST-mudeli mitmete täienduste ja paranduste aluseks võeti uue Focuse tugevdatud kerestruktuur. Endisest jäigem auto esiosa – mille saavutamiseks tehti kaks mootoriruumis asuvat struktuurset kandurit jämedamaks ning kasutati tugevamat metalli kaarkeevituse tehnoloogiat – vähendab pööretel ja kurvides kere paindumist, muutes reageerimise teravamaks ja sõidu särtsakamaks.

Sportlik vedrustus koosneb täiesti uutest esivedrudest ja sportlikumate seadistustega amortisaatoritest ees ja taga, lisaks on eesmise alumise õõtshoova ja tagavedrustuse liigendites kasutatud jäigemaid vedrustuse pukse. Kombinatsioonis spetsiaalsete põikstabilisaatorite ja eelmise põlvkonna ST-mudelilt üle võetud tagavedrudega tagavad need uuendused veelgi parema teelpüsivuse ja dünaamilisema sõidu.

Üle on vaadatud ka elektroonilise roolivõimendisüsteemi (EPAS) ja auto elektrooniliste juhtimissüsteemide kalibreeringud ning kohandatud need vastavaks uue Focus ST sportlikule iseloomule.

Tähtsaimate uuenduste hulka kuulub autotööstuses esmakordselt kasutusele võetud stabiilsuse kaotuse ennetussüsteem ETS (Enhanced Transitional Stability), mis on üks osa eesrindlikust elektroonilisest stabiilsuskontrolli süsteemist (ESC). ETS-süsteem jälgib pidevalt auto stabiilsust ja autojuhi juhtimisvõtteid ning ennustab selle põhjal, millal auto võib libisema hakata või juht kontrolli auto üle kaotada. Sellise ohu tuvastamisel sekkub süsteem piisava ajavaruga, pidurdades ükshaaval eri rattaid. Tänu sellele jääb auto täpselt ja hästi juhitavaks ka kiirete suunamuutuste ja reavahetuste korral.

Fordi sportmudelite insenerid on uuendanud ka elektroonilise kurvihaardekontrolli süsteemi (ETVC) seadistusi, optimeerides pöördemomendi jaotust üksikute rataste vahel, et parandada pidamist kurvides, vähendada alajuhitavust ning muuta auto veelgi väledamaks.

Vastavalt erinevatele teeoludele on Focus ST juhtidel võimalik valida kolme erineva ESC-süsteemi režiimi vahel:

  • Standardrežiim – ESC- ja veojõu kontrollsüsteem on pidevalt ja täielikult töövalmis.
  • Sportrežiim – sportlikuma sõidustiili toetamiseks ei vähenda veojõu kontrollsüsteem ja ESC-süsteem enam mootori pöördemomenti ning ESC-süsteem sekkub pidurite vahendusel vähem kui tavaliselt. ETS-süsteem on välja lülitatud.
  • Väljalülitatud režiim – veojõu kontrollsüsteem ja ESC-süsteem ei vähenda mootori pöördemomenti ning ESC-süsteem ei rakenda enam tööle pidureid (kurvihaardekontrolli süsteem töötab edasi), ETS-süsteem on välja lülitatud.

Autoostjatel on nüüd võimalus varustada oma sõiduk uute ülitõhusate piduritega, mille eripäraks on suuremad 335 mm läbimõõduga eesmised pidurikettad (tavamõõdus 320 mm ketaste asemel). Suuremad pidurid, mis on saadaval kombinatsioonis valikvarustusse kuuluvate 19-tolliste valuvelgedega lisavad pidurdusjõudu.

Spetsiaalselt uue Focus ST jaoks konstrueeritud mootori kandurid aitavad parandada jõuülekannet järsul kiirendamisel, sh eriti esirataste haardumist ja käiguvahetuse kvaliteeti. Lisaks on Ford koos Micheliniga välja töötanud uued 19‑tollised rehvid, mis mõjuvad hästi sõidudünaamikale ja parandavad märgatavalt külgpidamist.

Jõuallikate valik

Uues Focus ST-mudelis debüteeriv uus 2,0-liitrine 185 hj diiselmootor pakub hoolika inseneritöö tulemusel ST-iseloomu väärilist sooritusvõimet, kuid on samal ajal väga säästlik ning sobiv igapäevaseks sõiduks.

185-hobujõulise diiselmootori aluseks võeti Fordi uue kütusesäästliku 2,0-liitrise TDCi-mootori tehniline lahendus. Mootoris on kasutusel viimase põlvkonna ühisanumaga sissepritsesüsteem, mis töötab 2000-baarise rõhu all, ning muutuva geomeetriaga turbolaadur, lisaks on täiustatud plokikaant ja mootoriplokki. Mootori jõudlust aitavad suurendada ja heitmete kogust vähendada mitmed edumeelsed tehnoloogiad, sh aktiivne termoregulatsiooni juhtsüsteem, muutuva töömahuga õlipump, hõõrdumist vähendav teemantisarnane kattekiht valitud laagripindadel ning Fordi heitgaaside järeltöötlussüsteem koos lämmastikoksiide (NOX) siduva filtriga.

Focus ST suurem võimsus – mida on 23% enam kui uue Focuse mootorivalikusse kuuluval 2,0-liitrisel 150 hj jõuallikal – on saavutatud tänu erilisele kalibreerimisele, uuendatud õhu sisselaskesüsteemile ja uuele sportautolikule väljalaskesüsteemile.

Tippvõimsuse saavutab mootor pööretel 3 500 p/min ning pöördemoment 400 Nm on saadaval juba pööretevahemikus 2 000–2 750 p/min, võimaldades uuel Focus ST-diiselmudelil saavutada tippkiiruseks 217 km/h. Jõuline pöördemoment tagab muljetavaldava kiirenduse ja suutlikkuse juba madalatel pööretel. Kuuenda käiguga kiirendab auto 80–120 km/h kõigest 9,7 sekundiga, lüües tavalist 150-hobujõulise mootoriga Focust tänu väiksema ülekandesuhte ja suurema võimsuse kombinatsioonile tervelt 2,2 sekundiga.

Fordi 2,0-liitrises EcoBoost-bensiinimootoris on muskelautole omase suutlikkuse tagamiseks kasutusel kõrgsurve otsesissepritse, turbolaadur ning muutuva ajastusega kaks teineteisest sõltumatut nukkvõlli (Ti-VCT). Võimas 250-hobujõuline versioon töötati välja spetsiaalselt Focus ST tarbeks, täiustades sisse- ja väljalaskesüsteemi ning muutes mootori kalibreeringut. Tippvõimsuse saavutab jõuallikas pööretel 5 500 p/min ning pöördemoment 360 Nm on juhi käsutuses pööretevahemikus 2 000–4 500 p/min. Bensiinimootoriga mudeli suurim kiirus on 248 km/h.

Mõlema mootori paariliseks on sportlikule sõidule orienteeritud lühikeste käikudega kuuekäiguline käsikäigukast. ST-mudelile ainuomased ja mõlemale mootorile eraldi vastavaks kohandatud ülekandesuhted tagavad suurepärase kiirendusvõime juba madalate käikudega ning mugava sõidu suurematel kiirustel.

Jõuline välimus

Uue Focus ST välisdisain on sportlikum ja agressiivsem kui eelmise põlvkonna mudelil. Auto näeb välja madalam ja laiem, üle kapoti jooksevad dünaamilised reljeefsed jooned, esituled on endisest kitsamad ning udutuled on saanud kandilisema kuju.

Sportlikkust rõhutavate elementide hulka kuuluvad ka kerevärvi küljekarpide laiendid, difuusorid topelt-väljalasketorude mõlemal küljel ning aerodünaamikat parandav katusespoiler taga. Kõikidel uutel Focus ST-mudelitel on kaks kõrvuti asetsevat kuusnurkse otsaga väljalasketoru.

Ralliautolikku ilmet täiendavad musta värvi tulede ümbrised, ST-märk ja uued valikvarustusena pakutavad 19-tollised ST-disainiga valuveljed.

Uus tumehall kerevärv, millele pandi nimeks Stealth, on valikus üksnes Focus ST jaoks. Uus värvitoon on ka sinine Deep Impact Blue, mis kuulub nüüd värvivalikusse kõrvuti juba varasemast tuttavate toonidega Tangerine Scream, Frozen White, Moondust Silver, Panther Black ja Race Red.

Kokpiti stiilis salong

Ford on muutnud Focuse sisekujunduse ja juhtseadmete paigutuse intuitiivsemaks ja lihtsamaks, luues põhielementide vahel selgema visuaalse ühenduse ning vähendades märgatavalt salongis olevate lülitite ja nuppude arvu.

Armatuurlaua peal asub kolme täiendava mõõdikuga lisanäidikuplokk – ST eritunnus – mis näitab turbolaaduri rõhku, õli temperatuuri ja õlirõhku. Uus lameda alaservaga sportlik rool on kaetud pehme nahaga ning käigukanginuppu ehib satiinpinnaline kroomitud kate. ST-pedaalid ei lase juhil unustada, et ta istub sportauto roolis.

Satiiniläikelised kroomitud uste käepidemed ja valgustatud alumiiniumist läveliistud teevad üldilme veelgi stiilsemaks. Sportistmed, mis sündisid Fordi ja Recaro koostöö tulemusel, pakuvad suurepärast tuge ST-sõiduelamuste nautimisel ning on mugavad istumiseks ka tavalisel igapäevasõidul.ja Recaro koostöö tulemusel, pakuvad suurepärast tuge ST-sõiduelamuste nautimisel ning on mugavad istumiseks ka tavalisel igapäevasõidul.

Tehnoloogiad

Puhas jõud Teie teenistuses

Focus ST on tuntud oma võimsuse, sportliku särtsakuse ja põnevate sõiduelamuste poolest. Ja see viimase põlvkonna mudel viib sõidukogemuse veelgi kõrgemale tasemele. Uus EcoBoost-mootor on erakordselt võimas, ent seejuures äärmiselt säästlik, kulutades kütust keskmiselt vaid 6 l/100 km ja tekitades CO2-heitmeid 169 g/km. Samal ajal hoolitseb terve rida erinevaid tehnoloogiaid parema juhitavuse, haardumise ja pidurdamise eest. Tehnoloogiate kohta, mis teevad Focus ST tõeliseks muskelautoks, lugege lähemalt altpoolt.

Suurepärane juhitavus tänu täppishäälestatud vedrustusele

Suurepärane juhitavus tänu täppishäälestatud vedrustusele

Focus ST vedrustust on nii ees kui ka taga muudetud endisest jäigemaks. See teeb auto erakordselt vilkaks ning tagab parema haardumise kurvides. Auto reageerib juhi tegevusele kiiresti ja täpselt, tegemata järeleandmisi mugavuse arvelt. Kokkuvõttes saate nautida hoogsat ja põnevat sõitu, säilitades ise täieliku kontrolli auto üle.

Maksimaalne haardumine kurvides

Maksimaalne haardumine kurvides

Täiustatud kurvihaardekontrolli süsteem (eTVC) hoolitseb suurepärase juhitavuse ja esmaklassiliste sõiduomaduste eest kurvide läbimisel. See eesrindlik tehnoloogia reageerib teepinna muutustele sagedusega 100 korda sekundis. Süsteem tasakaalustab pidevalt kummalegi esirattale ülekantavat mootori- ja pidurdusjõudu, tagades parima haardumise ja ülitäpse juhitavuse, mille tulemusel lausa lendate läbi kurvide ja üle teekumeruste. Kui tavaline kurvihaardekontrolli süsteem rakendub tööle siis, kui on tuvastanud mõne ratta libisemise, siis Focus ST mõõdab ka liikumishulga ja -suuna muutumist ning paneb süsteemi tööle juba enne seda, kui ratas libisema jõuab hakata. eTVC-süsteem võib vajadusel pidurdada ka tagarattaid, parandades auto reageerimiskiirust veelgi.

Kurvi läbimisel on kontroll alati Teie käes

Kurvi läbimisel on kontroll alati Teie käes

Kui sõidate täisgaasiga kurvist välja, hoiab roolimishäirete kompenseerimismehhanism (Torque Steer Compensation) ära igasuguse rooliratta iseenesliku liikumise suurtel kiirustel, aga ka teepinna ebatasasustest põhjustatud rooli tagasilöögid. Ja mis on tulemuseks? Täielik kontroll oma auto üle.

Uued suuremad pidurid peatumisteekonna lühendamiseks

Uued suuremad pidurid peatumisteekonna lühendamiseks

Uue Focus ST 320 mm läbimõõduga eesmised pidurikettad on märgatavalt suuremad eelmise mudeli omadest ning vähendavad pidurdusjõu kadumise riski. Lisaks on neid spetsiaalselt seadistatud, et parandada pidurite reageerimiskiirust. Autole sportlikuma ilme andmiseks on esirataste jaoks saadaval suuremad ja jäigemad punast värvi pidurisadulad (valikvarustus). Ka tagumiste piduriketaste läbimõõt on märkimisväärsed 271 mm.

Silmapaistev jõud võidusõiduks ehitatud mootorilt

Silmapaistev jõud võidusõiduks ehitatud mootorilt

Kerge alumiiniumist 2,0 l EcoBoost-mootoriga Focus ST kiirendab nullist sajani reipa 6,5 sekundiga. Otsesissepritse ja turbolaaduriga mootor saavutab võimsuseks silmapaistvad 250 hj ja tippmomendiks 360 Nm, olles seejuures uskumatult säästlik. Tänu mootori suurepärasele reageerimisele tunnete selle jõudu gaasipedaali vajutamisel silmapilkselt. Nii saate hoogsat kiirendust nautida iga käiguga ning saavutada muljetavaldava tippvõimsuse – maksimaalne pöördemoment on Teie käsutuses juba pööretel 1750 p/min.

Ainulaadne radiaatori aktiivvõre parandab aerodünaamikat

Ainulaadne radiaatori aktiivvõre parandab aerodünaamikat

Focus ST on varustatud ainulaadse radiaatori aktiivvõrega: aeglasel sõidul seisab esivõre mootori jahutamiseks lahti, kiiruse kasvades sulgub aga automaatselt. Suletud esivõre parandab auto aerodünaamikat ja see omakorda tähendab väiksemat kütusekulu: NEDC-katsetulemuste põhjal ulatub kütusesääst kuni 0,8 protsendini.

Nautige ralliauto jõulist mootorimürinat

Nautige ralliauto jõulist mootorimürinat

Focus ST rooli taga istudes hellitab Teie kõrvu kaasakiskuvalt jõuline mootorimürin. Selle eest kannab hoolt spetsiaalselt häälestatud Sound Symposer-heliseade, mis võimendab järsul kiirendamisel salongi kostvat heli. Helitugevus on reguleeritud nii, et kuuleksite raskema jalaga sõites mootori sportlikku urinat, ent saaksite ülejäänud ajal nautida rahu ja vaikust.

Uus roolisüsteem teeb käte hoidmise roolil mugavamaks

Uus roolisüsteem teeb käte hoidmise roolil mugavamaks

Kui läbite järsku kurvi, ei pea Te tänu Focus ST uuele lühemate hoobadega roolisüsteemile enam käsi roolil ristama. Kui keerate rooli rohkem kui 10º võrra keskmisest asendist välja, keeratakse auto rattaid kasvavalt üha suurema nurga võrra. Saate hoida oma käed roolil perfektselt õiges asendis isegi siis, kui võtate autoga nn juuksenõela kurvi. Roolimistäpsuse parandamiseks on ka pöörete arvu rooli keeramisel ühest äärmisest asendist teise vähendatud 2,5 pöördelt kõigest 1,8 täispöördeni.

Täiendavad mõõdikud mootori töö jälgimiseks

Täiendavad mõõdikud mootori töö jälgimiseks

Focus ST armatuurlaua peal asub eraldi väike näidikuplokk kolme täiendava mõõdikuga. Need võimaldavad Teil sõidu ajal mootori tööd täpsemini jälgida, näidates turbo laadimisrõhku kuni 1,8 baarini ning mootoriõli temperatuuri ja rõhku.

Fordi uus SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi uus SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi hääljuhtimisega SYNC-süsteemi abil saate panna mängima oma lemmikmuusika ning rääkida oma mobiiltelefoniga, kasutades selleks kõigeks vaid lihtsaid häälkäsklusi. SYNC-süsteem loeb Teile valjult ette isegi tekstisõnumid, mis on saadetud Teie mobiiltelefonile. See tähendab, et saate keskenduda täielikult vaid… autojuhtimisele. Lisaks kuulub SYNC-süsteemi juurde standardvarustusena hädaabifunktsioon. Kui peaks juhtuma liiklusõnnetus, hakkab see funktsioon tööle, kui turvapadjad täituvad, ning helistab Teie mobiiltelefoni kasutades ise kohalikku häirekeskusse. See funktsioon võitis 2012. aastal väärika Global Mobile Award-auhinna parima sõidukitele mõeldud mobiiliuuenduse eest (Best Mobile Innovation for Automotive Transport or Utilities).

SYNC-süsteem mängib voogedastuse teel muusikat, tuvastab laule ja koostab esitusloendeid

SYNC-süsteem mängib voogedastuse teel muusikat, tuvastab laule ja koostab esitusloendeid

Lisaks sellele, et saate panna mängima lugusid otse USB-mälupulgalt või MP3-mängijalt või kuulata muusikat voogedastuse teel Bluetooth-ühilduvalt mobiiltelefonilt, saate eesrindlikult SYNC-süsteemilt teada ka raadiost kuulatava laulu või selle esitaja nime. See oskab koostada isegi esitusloendeid lugudest, mis on Teie poolt kuulatava looga sarnased.

Lisage SYNC-süsteemile uusi funktsioone kohe, kui need kättesaadavaks tehakse

Lisage SYNC-süsteemile uusi funktsioone kohe, kui need kättesaadavaks tehakse

Pidage ajaga sammu ja laadige SYNC-süsteemi uuendused alla kohe, kui need saadavale tulevad. Üks selline peagi saabuv uuendus on näiteks hädaabifunktsioon. Kui peaks juhtuma liiklusõnnetus, hakkab see funktsioon tööle, kui turvapadjad täituvad, ning helistab Teie mobiiltelefoni kasutades ise kohalikku häirekeskusse. See funktsioon võitis 2012. aastal väärika Global Mobile Award-auhinna parima sõidukitele mõeldud mobiiliuuenduse eest (Best Mobile Innovation for Automotive Transport or Utilities).

Enam ei maga Te maha ühtki liiklusmärki

Enam ei maga Te maha ühtki liiklusmärki

Uuenduslik liiklusmärkide tuvastussüsteem* märkab liiklusmärke Teie eest ja näitab neid näidikuploki ekraanil. See annab vilkuva näiduga isegi märku, kui olete ületanud lubatud piirkiirust, aidates Teil ohutumalt sõita ning vältida liikluseeskirja rikkumisi. * Saadaval ainult koos autojuhi abipaketiga.

Kolme režiimiga ESC – alati olemas, kui seda vajate

Kolme režiimiga ESC – alati olemas, kui seda vajate

Kui elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) on sisse lülitatud, jälgib see pidevalt Teie auto liikumist. Süsteem tuvastab igasuguse kõrvalekaldumise Teie valitud trajektoorilt ning korrigeerib automaatselt auto asendit sõiduteel, näiteks juhul, kui auto hakkab libisema, aidates Teil kontrolli auto üle säilitada. Focus ST puhul on Teil aga veel kaks valikuvõimalust. Esiteks – võite valida sportliku sõidurežiimi. See on ESC-süsteemi piiratud töörežiim, mis laseb kogenud autojuhtidel hoogsamalt sõita ja rallisõitja moodi läbi kurvide driftida. Teiseks – võite ESC-süsteemi ka täielikult välja lülitada, kuid see režiim on mõeldud tõepoolest vaid meisterlike oskustega autojuhtidele.

Kaks eesrindlikku süsteemi hoolitsevad Teie ohutuse eest

Kaks eesrindlikku süsteemi hoolitsevad Teie ohutuse eest

Kui Teie auto hakkab oma sõidureast välja kalduma, hoiatab Teid kõigepealt sõidureast väljumise hoiatussüsteem, pannes rooli kergelt vibreerima ja näidates infoekraanil asjakohast hoiatust. (Rooli vibratsioonitase on kolmeastmeliselt reguleeritav.) Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. (Autojuhi abipaketi osa)

Juhi virgutusfunktsioon hoiatab Teid, kui hakkate väsima

Juhi virgutusfunktsioon hoiatab Teid, kui hakkate väsima

Juhi virgutusfunktsioon jälgib pidevalt Teie käitumist autoroolis ning tuvastab Teie olekus igasugused väsimusest põhjustatud muutused. Kui hakkate väsima, ilmub ekraanile hoiatav näit, mis soovitab Teil teha puhkepausi. (Autojuhi abipaketi osa)

Automaatlülitusega kaugtuled – parandavad nähtavust, pimestamata teisi juhte

Automaatlülitusega kaugtuled – parandavad nähtavust, pimestamata teisi juhte

Kui sõidate pimedas, on automaatlülitusega kaugtuled Teile hindamatuks abimeheks. Tuvastades Teie ees teise sõiduki – pole vahet, kas see läheneb vastassuunast või liigub Teiega samas suunas – lülitab süsteem esituled ajutiselt ümber lähituledele, et Te teisi juhte ei pimestaks. Seejärel lülitab see esituled automaatselt tagasi kaugtuledele, tagades parima nähtavuse. (Autojuhi abipaketi osa)

Auto oskab pidurdada Teie eest, vältides kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Auto oskab pidurdada Teie eest, vältides kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Uuenduslik tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop aitab vältida kokkupõrkeid aeglases linnaliikluses või sõidukiirustel kuni 30 km/h. Kui süsteem tuvastab, et Teie ees liikuv sõiduk on ootamatult peatunud ja Teie ei reageeri, pidurdab see Teie eest automaatselt ise. (Autojuhi abipaketi osa)

Tehnoloogia, mis hoiatab Teid autode eest, mida Te ei näe

Tehnoloogia, mis hoiatab Teid autode eest, mida Te ei näe

Radarandureid kasutav pimeala teavitussüsteem näeb seda, mida Teie ei näe – sõidukeid, mis on sisenenud nn pimedasse nurka auto ühel või teisel küljel. Märgates sellist sõidukit, hoiatab süsteem Teid küljepeeglis süttiva oranži signaaltulega. (Autojuhi abipaketi osa)

Ford Focus ST tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l

Ford Focus ST videod

New Ford Focus ST - Seen first at Goodwood Festival of Speed / Ford Europe

Ford Focus ST meedias

Ford Performance avalikustas täna uue põlvkonna Ford Fiesta ST, mille jõuallikaks on täiesti uus kolmesilindriline, 1,5-liitrine EcoBoost mootor. LOE EDASI...

2015. 03. 17 • TopGear
Proovisõit Focus ST 2.0TDCi-ga: Ajaloo esimene õppetund

Esta Tatrik TopGearist küsib: "Kas diiseljõuallikaga ST on mingi nali või?"

TGE_040-041_FordFocus

2014. 06. 27 • What Car?
Ford Focus ST läbis uuenduskuuri

Ford Focus ST läbis uuenduskuuri