Täiesti uus Ford Galaxy: luksuslik seitsmekohaline sõiduk pakub reisimismugavust esimeses klassis koos mitmete praktiliste uuendustega

  • Täiesti uus Ford Galaxy pakub luksuslikku reisimisvõimalust tervelt seitsmele inimesele koos mitmete praktiliste uuenduste, suurepärase teostuse ja eesrindlike juhiabitehnoloogiatega.
  • Galaxy välimusele lisavad elegantsi sihvakad esituled, kõrgemale nihutatud vööjoon ja suured klaaspinnad; stiilne salong on eriti avar ja valgusküllane tänu avatavale klaasist panoraamkatusele.
  • Ruumilahenduse muutmine istumiseks või suurema koguse pagasi mahutamiseks on lihtsam kui kunagi varem – esmakordselt selles segmendis saab kolmanda istmerea kokku ja tagasi püsti klappida vaid ühe nupuvajutusega.
  • Nutikas põrandakonstruktsioon lihtsustab sisenemist ja väljumist, teise istmerea äärmised istmed saab kolmandale istmereale sisenemiseks ühe lihtsa liigutusega eest ära lükata.
  • Reisimise teevad kõikide kaassõitjate jaoks eriti mugavaks muudetava reljeefpinnaga istmed ja lisatugivardaga tagavedrustus.
  • Uue intelligentse kiiruspiiriku abil aitab Galaxy vältida kiiruse ületamist ja rahatrahve; mittepimestavad kaugtuled parandavad nähtavust öisel sõidul.
  • Manööverdusvõimet ja roolimistäpsust parandab Fordi isekohanev roolisüsteem. Vaevatu ja säästliku sõidu eest hoolitsevad EcoBoost-bensiinimootorid ja TDCi-diiselmootorid, jõuallikate valiku tipus troonib 210 hj kaksikturboga diiselmootor.

Uue Galaxy kujundamisel on kasutatud Fordi ühtset üleilmset disainikeelt koos uue suurema esivõre ja kitsamate esituledega. Uues mudelis on seitse täismõõdus istet, mille arvelt saab väga lihtsalt pagasi tarbeks lisaruumi tekitada. See on eriti mugav tänu lülititele, millega saab kolmanda istmerea istmed kokku ja tagasi püsti klappida – võimalus, mida pakutakse selles segmendis esmakordselt.

Esiistmetel suurendavad sõidumugavust Fordi massaažifunktsiooni ja muudetava reljeefpinnaga istmed, tagaistmetel aga lisatugivardaga tagavedrustus, mis teeb sõidu pehmemaks ja vaiksemaks.

Uus Galaxy toetab juhti nii linnatänavatel kui ka maanteedel mitmete edumeelsete tehnoloogiatega, mille hulka kuuluvad:

  • intelligentne kiiruspiirik, mis jälgib töötamise ajal pidevalt liiklusmärke ning reguleerib sõidukiirust vastavalt tuvastatud kiirusepiirangule, aidates juhil kiiruse ületamist ja trahve vältida;
  • jalakäija tuvastustehnoloogiaga kokkupõrke ennetussüsteem, mis leevendab teatud tüüpi esikokkupõrkeid teiste sõidukite ja jalakäijatega ning aitab juhil mõnigaid kokkupõrkeid täielikult vältida;
  • isekohanevad LED-esituled koos mittepimestavate kaugtuledega – see tehnoloogia tuvastab kõik eespool liikuvad sõidukid ning vähendab siis valgust selles valgusvihu osas, mis võib teisi juhte pimestada, säilitades valgusvihu ülejäänud osades maksimaalse valgustugevuse.

Galaxy viib endale omase suurepärase sõidudünaamika taas kord uuele tasemele tänu Fordi isekohanevale roolisüsteemile, mis muudab rooli ülekandesuhet vastavalt sõidukiirusele, hoolitsedes pidevalt parima manööverdusvõime ja roolimistäpsuse eest. Oma panuse annavad ka Fordi uusimad kütusesäästlikud jõuallikad, sh uus ja võimas 210 hj 2,0-liitrine kaksikturboga TDCi-diiselmootor.

Pereeluks vajalik paindlikkus

Uus Galaxy teeb ruumi ümberkohandamise sõitjate ja pagasi mahutamiseks lihtsamaks kui kunagi varem. Pakiruumi seinal asuv juhtpaneel laseb kõik viis teise ja kolmanda istmerea istet ühe nupuvajutusega kokku klappida. Omas segmendis esimesena saab selle juhtpaneeli lülititega kolmanda istmerea istmed ka automaatselt tagasi püsti keerata.

Ühetasane pagasiruumi põrand lihtsustab suurte ja kogukate esemete pealelaadimist. Võimalus teise ja kolmanda istmerea istmeid ükshaaval ette- või tahapoole nihutada ja kokku klappida tähendab seda, et erinevate kombinatsioonide loomine istumiseks ja pagasi mahutamiseks käib väga lihtsalt – pole vahet, kas sõidate suurte reisikohvritega lennujaama või sõidutate lapsi kooli. Lisaks asub pakiruumi põhjakatte all veel üks uus 20-liitrine panipaik, kuhu saab väiksemaid esemeid võõraste pilkude eest varjule panna.

Kaassõitjad saavad uste sisekülje taskutes hoida 1,5-liitriseid joogipudeleid, istmealustes panipaikades saab aga mugavalt käepärast hoida mida tahes – alates sülearvutitest kuni raamatute ja näksideni. Praktiline hoiulaegas on olemas ka armatuurlaua peal, esiistmete vahel asub aga spetsiaalne hoiukoht mobiiltelefonide, kaasaskantavate heliseadmete ja teiste elektroonikaseadmete tarbeks. Väiksemate laste vanemate jaoks on teretulnud standardvarustusse kuuluv laste jälgimispeegel, mille kaudu saab oma tagaistmetele paigutatud järelkasvul pilku peal hoida.

Uues mudelis on siseruumi juurde võidetud tänu uue kujundusega istmetele, mille seljatoed on senisest tunduvalt õhemad. Kaassõitjad, kes istuvad teises ja kolmandas istmereas, saavad nautida eelmise mudeliga võrreldes 10 mm suuremat pearuumi, kolmas istmerida pakub aga oma lähematest konkurentidest kuni 40 mm enam pearuumi. Küünarnuki- ja õlaruumi optimeerimiseks on alles jäetud traditsioonilised hingedega tagauksed. Kolmandas istmereas istujad saavad olemise kodusemaks teha oma isiklikes käetugedes asuvate panipaikade ja topsihoidikute abil.

Pääs kolmandale istmereale on mugav tänu teise istmerea äärmistele istmetele, mis ühe käeliigutusega ettepoole kaldu vajuvad ja siis ette liuguvad. Lisaks lihtsustab autosse sisenemist ja sealt väljumist ka süvendatud põrandapind. Uste topelttihendid aitavad sisenemisala seestpoolt puhtana hoida ning vähendavad sel moel ohtu, et sõitjad võiksid oma riided sisenemisel või väljumisel vastu autot puutudes ära määrida.

Fordi muudetava reljeefpinnaga istmed koos Active Motion-massaažifunktsiooniga aitavad vähendada lihasväsimust eriti just pikkadel sõitudel. Arstidega koostöös välja töötatud istmed on 8 suunas elektrooniliselt reguleeritavad ning varustatud istmesoojenduse ja -jahutusega. Istmetes on kasutusel üheteistkümnest täispuhutavast padjandist koosnev süsteem, millega masseeritakse õrnalt reisi, istmikku ja alaselga. Kui uks avatakse, tühjenevad istmepõhja padjandid õhust, et autost oleks lihtsam väljuda. Valikvarustusena on saadaval ka juhiistme asendimälu funktsioon. Esiistmete peatugede asendit saab reguleerida üles-alla ning ette-taha. Lisaks on Galaxy jaoks esmakordselt saadaval rooli kalde ja sügavuse elektriline reguleerimisfunktsioon ning roolisoojendus.

Sobivaima temperatuuri saavutamine käib nüüd kiiremini tänu täiustatud kütte- ja ventilatsioonisüsteemile, mis tegi oma Euroopa debüüdi uues Ford Mondeos. See kliimaseade suudab saavutada madalamaid temperatuure, selle õhuvool on tugevam ning samas on see ka vaiksem kui senine süsteem. Ka tagaistmetel istujad saavad vastavalt soovile temperatuuri ja õhuvoolu tugevust muuta, kasutades spetsiaalselt neile mõeldud tagumise kliimaseadme juhtlüliteid. Päikselistel päevadel hoolitseb meeldiva jaheduse eest salongis toonitud klaas, mis blokeerib ultraviolettkiirguse ning kaitseb palavuse eest.

Sujuvam ja vaiksem sõit

Fordi lisatugivardaga tagavedrustus teeb sõidu pehmemaks ja mugavamaks, ent säilitab samal ajal külgsuunalise jäikuse, mis on vajalik hea juhitavuse ja roolimistäpsuse saavutamiseks. See uut tüüpi vedrustus, mida on kasutatud ka uues Mondeos ja S-MAXis, laseb tagaratastel teekonaruselt saadava löögi korral kaugemale tahapoole liikuda. Nii aitab see paremini lööke leevendada, et sõit oleks sujuvam ja sõidumüra väiksem. Galaxy on saadaval ka koos iseseadistuva tagavedrustusega, mis hoolitseb koorma raskusele vastava optimaalseima sõidukõrguse eest, tagades hea juhitavuse ja mugava sõidu.

Heli summutavad materjalid põhja all, rattakoobastes ning esi- ja tagaustes teevad salongi endisest vaiksemaks, millele aitab kaasa ka kinniste kerestruktuuri komponentide laialdasem kasutamine. Väliskeskkonna ja tuulemüra aitab vähendada spetsiaalne akustiline klaas, millest on valmistatud nii esiklaas kui ka külgaknad.

Esmakordselt on Galaxy saadaval koos iseavaneva tagaluugiga, mille saab avada või sulgeda ühe jalaviibutusega kaitseraua all. Nii käib tagaluugi avamine palju lihtsamalt, kui käed on parajasti poekotte täis või laps süles. Mugavust lisab ka standardvarustusse kuuluv küljepeeglite soojendus, mis on suureks abiks talvistel hommikutel, ning elektriline seisupidur koos nõlvaltstardiabi süsteemiga.

Suurepärane sõidudünaamika ja suutlikkus

Uus Galaxy, milles Fordi eesrindlik üleilmne CD-segmendi platvorm on ühendatud mitmete intelligentsete tehnoloogiatega, viib oma niigi head sõiduomadused nüüd veelgi kõrgemale tasemele. Lisatugivardaga tagavedrustuse konstruktsioonis on kasutusel alumiiniumist alumised õõtshoovad, mis vähendavad auto kaalu 2 kg võrra. Alumiiniumist esisilla käänmikud koos integreeritud rattalaagritega tagavad tänu suuremale jäikusele parema reageerimise.

Vedrud ja amortisaatorid on seadistatud spetsiaalselt Galaxy jaoks. Jätkuvalt on mudel saadaval koos elektroonilise amortisaatorite reguleerimissüsteemiga (CCD), mis laseb sõitmiseks valida ühe kolmest veermikuseadistusest: “comfort”, “normal” või “sport”. Esmakordselt muudab ka elektrooniline roolivõimendi roolimisjõudu vastavalt neile seadistustele.

Uus Galaxy on ka üks esimesi sõidukeid, mis on saadaval koos Fordi isekohaneva roolisüsteemiga – see teeb seitsmekohalise pereauto kergemini manööverdatavaks linnatänavatel ning parandab roolimistäpsust suurematel kiirustel. Koos elektroonilise roolivõimendisüsteemiga (EPAS) saab auto kaasa ka roolimishäirete kompenseerimissüsteemi (Torque Steer Compensation) ja aktiivse värinaneutralisaatori (Active Nibble Compensation), mis hoiavad ära rooli soovimatu iseenesliku liikumise, tee ebatasasustest põhjustatud tagasilöögid ja vibratsiooni.

Uued võimsad ja säästlikud mootorid teevad sõidu nauditavaks nii linnaliikluses kui ka maanteedel. Uus Galaxy tuleb saadavale Fordi uue 210 hj 2,0-liitrise kaksikturboga TDCi-diiselmootoriga, mis paistab silma kiire reageerimise ja suurepärase 450 Nm pöördemomendiga, mille saavutab juba pööretel 2000 p/min.

“Oma uue võimsa TDCi-diiselmootoriga järgime me trendi teha jõuallikad endisest väiksemaks, nagu oleme seda teinud ka oma EcoBoost-bensiinimootorite puhul. Väiksemad mootorid kulutavad vähem kütust ning tekitavad vähem kahjulikke heitmeid, eesrindlike tehnoloogiate abil saavutame aga suuremate jõuallikatega samaväärse võimsuse,” selgitas Andrew Brumley, Fordi mootoriprogrammide peainsener. “Järjestikuse kaksikturbo tehnoloogia tagab sooritusvõime, mida kliendid igapäevaselt mis tahes sõiduoludes vajavad, ning muudab turbo viivituse kaugeks mälestuseks.”

Fordi täiustatud kaheliitrine TDCi-diiselmootor, milles on kasutusel ühe muutuva geomeetriaga turbolaaduri tehnoloogia, on saadaval kolme eri võimsusega: 120 hj, 150 hj ja 180 hj. Kõik need versioonid on saanud endale uuendatud mootoriploki, uue plokikaane, uudse ehitusega kütuse sissepritsesüsteemi ning heitgaaside täiendavaks puhastamiseks mõeldud heitgaaside järeltöötlussüsteemi koos lämmastikoksiide (NOX) siduva filtriga.

Bensiinimootorite eelistajate jaoks on valikus kaks Fordi uut kütusesäästlikku EcoBoost-mootorit: 1,5-liitrine 160-hobujõuline ja 2,0-liitrine 240-hobujõuline jõuallikas. Kogu Galaxy mootorivalik vastab Euro 6 saastenormidele.

Kõrgemal tasemel aktiivne ja passiivne ohutus

Uus Galaxy aitab juhil kaitsta oma kõige väärtuslikumat lasti – kaassõitjaid. Seepärast ongi uus mudel esmakordselt saadaval koos teise istmerea külgturvapatjadega, mis on lisatud tavapärastele juhi ja eesmise kaassõitja turvapatjadele, juhi põlvede turvapadjale ning esiistmetest kolmanda istmereani ulatuvatele turvakardinatele. Tagaistujate jaoks teevad sõidu endisest ohutumaks eelpingutite ja koormuse piirajatega turvavööd. Kõigi kolme istmerea kinnitamata turvavöödest annab märku spetsiaalne hoiatussüsteem.

Stabiilse sõidu eest kannavad hoolt kurviaeglustussüsteem ja ümberpaiskumise vältimissüsteem, mis reguleerivad mootori pöördemomenti ja pidurite tööd, aidates juhil kriitilistes olukordades kontrolli auto üle säilitada. Jalakäijate ohutust suurendavad võimalike kokkupõrgete korral varjatud klaasipuhastid, mis vähendavad otsasõidul saadavaid vigastusi.

Maitsekas disain

Uue Galaxy välimus on tänapäevaselt kaunis. Üheks silmatorkavamaks tunnuselemendiks on veidi ülespoole kergitatud suur trapetsikujuline esivõre, mis asub täislaia alumise õhuvõre kohal. Sihvakad esituled lähevad külgedel sujuvalt üle kõrgemale nihutatud vööjooneks, mis peegeldab uue Galaxy tugevat, küpset ja elegantset iseloomu.

Väga modernse tehnilise efekti annab auto tagaosale aknaklaasi ühendamine tagatuledega, tekitades mulje ühtsest suurest klaaspinnast. Seda visuaalset muljet võimendavad ka kitsad aknapiilarid külgedel, mis parandavad ühtlasi nähtavust autost välja ja rõhutavad Galaxy kui seitsmekohalise sõiduki ruumikust.

Küpselt ja modernselt mõjub ka uue Galaxy sisekujundus. Kaunilt vormitud keskkonsool justkui voolab alla armatuurlaua pealt, mille horisontaaljooned jätkuvad sujuvalt esiuste paneelidel. Dekoorelementide viimistlusvariantidena on valikus alumiinium, süsimust metallik ning kõrgläikeline või siidmatt must. Suured klaaspinnad ja valikvarustusena pakutav täispikk avatav panoraamkatus teevad salongi väga avaraks ja õhuliseks.

Lisaks traditsioonilisele näidikuplokile on valikvarustusena saadaval juhi poole suunatud 10-tolline digitaalekraan animeeritud analoognäidikute stiilis spidomeetri ja tahhomeetriga. Kasutajad saavad ekraaniseadistusi ja 3D-graafikat vastavalt enda eelistustele muuta, et interaktiivsete funktsioonide kasutamine käiks igaühele käepärasemalt. Mugavust lisab ka ekraani heleduse automaatregulaator, mis valib õige heledusastme vastavalt ümbritsevale valgustasemele.

Tehnoloogiad

Alustades Teie abistamisest rasketes teeoludes ning lõpetades naudinguga, mida tunnete selle rooli taga – uus Galaxy on loodud selleks, et iga sõit kulgeks … muretult.

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus Galaxy on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. Kuna tegu on intelligentse tehnoloogiaga, oskab see suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt nii palju jõudu, kui see hetkel vajab, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ja ühtlasi ka väiksema kütusekulu.

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Tilluke ja tagasihoidlik kaamera sõiduki esiotsal saadab Teie auto 8-tollisele puutetundlikule ekraanile 180-kraadise mitmeosalise vaate kõigest, mis on auto ees – nii näete kohe, kui küljelt läheneb mõni sõiduk, jalgratas või jalakäija. See valikvarustusena pakutav uus tehnoloogia on lausa hindamatu juhul, kui sõidate välja kitsalt parkimiskohalt või sooritate pööret tiheda liiklusega tänavale ristmikul, kus vaade külgsuunas on piiratud.

Muretu parkimine ja väljasõit

Muretu parkimine ja väljasõit

Uudne iseparkimissüsteem, mis kasutab kombinatsiooni mitmest erinevast tehnoloogiast, ei piirdu vaid auto roolimisega teega paralleelsele parkimiskohale. Parkimiskohalt väljumise abisüsteem aitab Teil sealt ka välja sõita. Sõidusuunaga risti parkimise abisüsteem teeb kindlaks, kas kahe auto vahel on parkimiseks piisavalt ruumi ning tagurdab siis auto Teie eest ise leitud kohale. Ja kui auto kõrval peaks olema mingeid takistusi, hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem.

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib oma tööd vastavalt sõidutingimustele ja kiirusele automaatselt ise. Väikestel kiirustel paneb süsteem rooli liikuma kergemini, lihtsustades autoga manööverdamist. Suurtel kiirustel, kui auto üle on vaja kindlamat kontrolli, muutub rooli keeramine raskemaks. EPAS-roolivõimendisüsteem on nüüd varustatud ka sõidusuuna kontrollfunktsiooniga, mis arvestab külgtuule ja muude sõidutingimuste mõjuga, ning aktiivse värinaneutralisaatoriga, mis vähendab rooli ebasoovitavat vibreerimist.

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Eesrindlik vedrustus parandab sõiduomadusi ja juhitavust

Eesrindlik vedrustus parandab sõiduomadusi ja juhitavust

Uus eesrindlik mitmikhoobvedrustus taga koos täiustatud McPhersoni küünaldega ees võimaldab paremini kontrollida iga ratast, parandades tuntavalt sõidukvaliteeti. Tulemuseks on ülihea reageerimine ja suurepärane juhitavus kõikides teeoludes.

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Isekohanduva kiirushoidiku tehnoloogia laseb Teil valida sõitmiseks soovitud püsikiiruse ja hoiab seda siis automaatselt ise. Kui süsteemi radarandur tuvastab ees teise sõiduki, vähendab kiirushoidik sõidukiirust just nii palju, et Teie poolt kindlaks määratud pikivahe säiliks. Niipea, kui tee Teie ees on taas vaba, kiirendab süsteem uuesti valitud püsikiiruseni.

EcoBoost: kompromissitu võimsus ja säästlikkus

EcoBoost: kompromissitu võimsus ja säästlikkus

Jõuallikate valikusse kuulub kaks EcoBoost-bensiinimootorit, milles on kõrgtasemel suutlikkuse ja ökonoomsuse saavutamiseks kasutatud kütuse otsesissepirtse ja turbolaaduri kombinatsiooni. Uus 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor, mis täiendab nüüdsest Fordi revolutsioonilist EcoBoost-mootorisarja, paistab oma 160-hobujõulise võimsuse juures silma madala heitmetaseme ja väikese kütusekuluga – 6,5 l/100 km. 2,0-liitrisel EcoBoost-mootoril on võimsust aga lausa 240 hj. Lisaks annab spetsiaalselt häälestatud Sound Symposer-heliseade Teile võimaluse nautida selle jõulist mürinat ka salongis, kui veidi raskema jalaga gaasipedaali vajutate.

Valik erinevaid diiselmootoreid

Valik erinevaid diiselmootoreid

Eelistate diiselmootorit? Eesrindlik 2,0-liitrine TDCi-mootor pakub Teile valikut nelja erineva võimsuse vahel: 120 hj, 150 hj, 180 hj ja kaksikturboga 210 hj. Neis kõigis on kasutatud uusimat tehnoloogiat, mis suurendab võimsust ja pöördemomenti, vähendades samal ajal kütusekulu ja heitmeid.

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad, mida tavaliselt võib kohata kallites sportautodes, on saadaval nii koos kuuekäigulise automaat- kui ka PowerShift-käigukastiga. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob sujuva ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Nutikas infosüsteem aitab säästlikumalt sõita

Nutikas infosüsteem aitab säästlikumalt sõita

Fordi uuenduslik autojuhi teavitussüsteem – Ford EcoMode – hindab pidevalt Teie sõidustiili mõju auto kütusekulule. Süsteem analüüsib Teie sõidukiirust, käiguvahetusi, pidurdamist ja seda, kui sujuvalt Te autoga liigute, ning lisaks ka lühikeste ja pikkade sõitude arvu. Kõige selle põhjal annab nutikas tarkvara Teile nõu, kuidas veelgi säästlikumalt sõita.

Kolm erinevat kuuekäigulist käigukasti

Kolm erinevat kuuekäigulist käigukasti

Uue Galaxy puhul saate teha valiku kolme erineva käigukasti vahel. 6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning vahetab käike sujuvalt ja täpselt. 6-käiguline automaatkäigukast on samuti mõeldud suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning selle hoolikalt häälestatud käiguvahetuspunktid tagavad maksimaalse võimsuse ja efektiivsuse. Lisaks on valikus ka nelikvedu ja 6-käiguline Fordi PowerShift-käigukast.

Tõhusam meetod aku laadimiseks

Tõhusam meetod aku laadimiseks

Erinevalt traditsioonilistest süsteemidest laeb intelligentne regeneratiivlaadimise süsteem akut vaid siis, kui see seda vajab, ning – kui vähegi võimalik – väldib laadimist siis, kui Te parajasti kiirendamiseks gaasipedaali vajutate. See aitab säästa kütust ja vähendada kahjulikke heitmeid.

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti kiirema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu Teie eest ise, laskmata autol hetkekski jõudu kaotada. PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused teevad sõidu ühtlasemaks ning vähendavad tavalise automaatkäigukastiga võrreldes kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Kui olete peatunud näiteks valgusfoori ees või seisate liiklusummikus, oskab see tehnoloogia mootori automaatselt välja lülitada, jätkates sellegipoolest kõikide vajalike seadmete – nt esitulede, kliimaseadme, raadio ja Fordi SYNC-süsteemi – varustamist toitevooluga. Kui olete taas liikumiseks valmis, vajutage lihtsalt siduripedaali ja pange esimene käik sisse (käsikäigukasti puhul) või vajutage gaasipedaali (automaatkäigukasti puhul) ning mootor hakkab automaatselt uuesti tööle. Auto-Start-Stop-süsteemist on eriti palju kasu linnaliikluses, kus see võib kütusekulu vähendada koguni kuni 10% (linnasõidutsükli puhul).

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Intelligentne kiiruspiirik on loodud sõidukiiruse paremaks kontrollimiseks, võimaldades Teil suunata kogu tähelepanu teeoludele. Kui liiklusmärkide tuvastussüsteem on sisse lülitatud, teeb see oma kaamera abil kõigepealt kindlaks hetkel kehtiva kiirusepiirangu. Seejärel suurendab või vähendab intelligentne kiiruspiirik automaatselt Teie poolt sisestatud maksimumkiirust vastavalt kehtivale piirkiirusele.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Valige ideaalne temperatuur

Valige ideaalne temperatuur

Võimas kütte-, ventilatsiooni- ja konditsioneerisüsteem (HVAC) hoiab Teid mõnusalt soojas või ergutavalt jahedas. Kahetsooniline kliimaseade võimaldab reguleerida temperatuuri juhi ja eesmise kaassõitja poolel eraldi. Lisades aga varustusse täiendava HVAC-abisüsteemi, saavad meelepärase temperatuuri valida ka need kaassõitjad, kes istuvad teisel ja kolmandal istmereal.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja uus Galaxy tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. Nii säästab see Teid tülikast võtme otsimisest, kui käed on muid asju täis.

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Fordi MyKey-tehnoloogia laseb Teil kindlaks määrata nt suurima kiiruse ja helisüsteemi maksimaalse helitugevuse ning lülitada sisse meeldetuletuse turvavöö kinnitamiseks. See nutikas lahendus annab Teile meelerahu, kui Teie autot kasutab parajasti mõni Teie sõber või pereliige, sest saate ise programmeerida just need piirangud, mida soovite laenatava võtme kasutaja jaoks kehtestada. Piiranguteta peavõtme saate jätta enda kätte. Soovi korral saate mõlemat tüüpi võtmeid ka juurde osta.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades lahti kinnikülmunud klaasipuhastid. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Fordi SYNC 2-süsteem. Eesrindlik vabakäetehnoloogia ja puuteekraan

Fordi SYNC 2-süsteem. Eesrindlik vabakäetehnoloogia ja puuteekraan

Fordi uue põlvkonna SYNC 2-süsteem laseb Teil ühendada oma mobiiltelefoni ja MP3-mängija juhtmeid kasutamata. Saate panna mängima muusika ning kasutada telefoni, navi- ja kliimaseadet lihtsate intuitiivsete häälkäsklustega või 8-tollise puutetundliku värviekraani vahendusel. Kuid see pole veel kõik. Fordi SYNC 2-süsteem näitab Teile kohalike restoranide nimekirja kohe, kui ütlete, et kõht on tühi – “I’m hungry” – ning pakub sobiva söögikoha valimise ja kohtade broneerimise lihtsustamiseks ligipääsu Michelini teatmikule. Wi-Fi-levialas on USB-modemi abil olemas ligipääs ka internetti. Lisaks on süsteem varustatud Fordi hädaabifunktsiooniga, mis oskab avarii korral automaatselt kohalikku häirekeskusse helistada.

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Kvaliteetne loomutruu heli

Kvaliteetne loomutruu heli

Fordi SYNC 2-süsteemiga tuleb standardvarustusena kaasa üheksa kõlariga helisüsteem, mis täidab auto erakordselt selge heliga. Valikvarustusena on saadaval ka DAB-raadioga Premium-süsteem, mis pakub oma 12 Sony kõlari kaudu veelgi kõrgemal tasemel muusikaelamusi.

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

Eesrindlik intelligentne turvasüsteem (IPS) koordineerib mitme erineva turvatehnoloogia koostööd, et pakkuda Teile ja kõikidele Teie kaassõitjatele maksimaalset kaitset. Ning koos uue Galaxy jäiga kerekarkassiga, mis neelab tõhusalt löögijõude, kaitsevad Teid ka eesrindliku ehitusega istmed ja edumeelne turvavööde tehnoloogia, et vähendada vigastuste ohtu liiklusõnnetuse korral veelgi.

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Jalakäija tuvastustehnoloogiaga kokkupõrke ennetussüsteem jälgib teed auto ees ning märkab eespool olevaid sõidukeid ja jalakäijaid, sh ka neid, kes võivad tee servalt autole ette astuda. Tuvastades kokkupõrkeohu, annab süsteem Teile hoiatusega märku. Kui Te hoiatusele ei reageeri, pidurdab süsteem Teie eest automaatselt ise. See uus tehnoloogia on välja töötatud liiklusõnnetuste leevendamiseks ja võimalusel nende täielikuks vältimiseks ning see töötab kiirustel kuni 80 km/h.

Täiendav abiline tagurdamisel

Täiendav abiline tagurdamisel

Veel üks uudne tehnoloogia: kui juht tagurdab välja kohalt, kus nähtavus külgsuunas on piiratud, tuvastab see lähenevad sõidukid ning annab siis helisignaali ja küljepeeglis süttiva hoiatustulega ohust märku.

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad dünaamilised LED-esituled tekitavad täpselt õige kujuga erevalge valgusvihu, mida reguleeritakse vastavalt erinevatele tee- ja sõiduoludele automaatselt. Esilaternates on olemas ka päevatuled, traditsioonilised vilkuvad suunatuled on aga asendatud LED-valgustriipudega, mis süttivad kordamööda üksteise järel, olles hästi nähtavad kõikidele kaasliiklejatele. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, et teisi juhte mitte pimestada. Ning tänu oskusele vastavalt rooli liikumisele tee suunda järgida parandavad uued esituled nähtavust ka kurvides ja pööretel.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast hoiatust. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerealistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi aitab Teie sõidukil avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Selle tööd juhib automaatselt elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem, mis tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja.

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Optimeeritud juhi esiturvapadi kaitseb paremini rindkeret ning põlvede turvapadi aitab kaitsta juhi jalgu. Esiistmete spetsiaalse kujuga külgturvapadjad tagavad tõhusama kaitse vaagnapiirkonnale ja ülakehale, pikad turvakardinad on aga loodud lisakaitse pakkumiseks kõigil kolmel istmereal. Uued külgturvapadjad on nüüd saadaval ka teise istmerea äärmiste istmete jaoks. Lisaks aitavad neil istmetel sõitjaid esikokkupõrke korral kaitsta ka eelpingutite ja koormuse piirajatega turvavööd, mis aeglustavad istujate ettepoole liikumist senisest tõhusamalt. Ja tänu standardvarustusse kuuluvale kinnitamata turvavööde hoiatussüsteemile näete kohe, kas kõik kaassõitjad on ikka oma turvavööd korralikult kinnitanud.

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või vajadusel häirekeskuse töötajaga rääkida. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Tänu radaranduritele, mis jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie auto mõlemal küljel, aitab pimeala teavitussüsteem (BLIS) Teil ohutumalt sõidurida vahetada. Kui andurid tuvastavad sõiduki, mida Teie ei näe, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

ISOFIX-kinnituspunktid, mille külge saab paigaldada lapse turvatooli, on olemas teise istmerea istmetel.

Alarmsüsteem kaitseb

Alarmsüsteem kaitseb

Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem lülitab end automaatselt valveseisundisse, kui auto on topeltlukustusega lukustatud. Kui keegi on seejärel autosse sisse murdnud, auto on üles tõstetud või liikumisandurid on sõiduki sees liikumise tuvastanud, annab süsteem sellest valju alarmsignaaliga märku.

Ford Galaxy tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
Mahtuniversaal 1,5L EcoBoost B M 160 (118) 240 195 10
Mahtuniversaal 2,0L EcoBoost B A 240 (176) 345 222 8.6
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 120 (88)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 150 (110) 350 193 12.2
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 150 (110) 350 195 10.9
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 180 (132) 400 208 9.8
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 150 (110) 350 192 10.9
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 180 (132) 400 203 10.6
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 180 (132) 400 205 9.6
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 210 (154) 450 214 8.9

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
Mahtuniversaal 1,5L EcoBoost B M 149(**154) 8.0(**8.3) 5.6(**5.8) 6.5(**6.7)
Mahtuniversaal 2,0L EcoBoost B A **204 **12.5 **6.9 **8.9
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 140(**144) 6.1(**6.3) 5.0(**5.1) 5.4(**5.6)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 130(**133) 5.6(**5.8) 4.7 5.0(**5.1)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 130(**133) 5.6(**5.8) 4.7 5.0(**5.1)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 139(**142) 6.1(**6.3) 4.9(**5.0) 5.4(**5.5)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 149(**152) 6.4(**6.5) 5.4(**5.5) 5.8(**5.9)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 139(**142) 6.1(**6.3) 4.9(**5.0) 5.4(**5.5)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 144(**147) 6.3(**6.4) 5.1(**5.2) 5.5(**5.6)

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
Mahtuniversaal 4848 2137/1916 1747 11.6 66.2 68.1

Ford Galaxy videod

All-New Ford Galaxy Overview / Ford Europe

Ford Galaxy meedias