Sportlik ja tõhus uus Kuga

Edumeelne uus Kuga pakub mitmeid tehnoloogiaid ja uuendusi, mis teevad autosõidu lihtsamaks, ohutumaks, nauditavamaks ja soodsamaks. Nende hulka kuuluvad Fordi uus meelelahutus- ja sidesüsteem SYNC 3, innovatiivsed juhiabitehnoloogiad, ergonoomiline ja mugav siseruum ning uus 120 hj 1,5-liitrine TDCi-diiselmootor.

Uus Kuga saab kaasa ka Fordi iseparkimissüsteemi (Perpendicular Parking), mis aitab juhil parkida auto sõidusuunaga risti paiknevale kohale kõrvuti teiste sõidukitega. Lisaks pakuvad juhile tuge tagant otsasõidu vältimissüsteemi (Active City Stop) uus ja täiustatud versioon ning Fordi isekohanev esitulede süsteem, mis parandab nähtavust pimedas. Muude eesrindlike tehnoloogiate hulka kuuluvad veel Fordi intelligentne nelikveosüsteem ja iseavanev tagaluuk.

SYNC 3

Uus Ford Kuga laseb oma uue SYNC 3-süsteemi vahendusel kasutada heli- ja navigatsioonisüsteemi, kliimaseadet ning ühendatud nutitelefoni lihtsate, harilikule vestlusele sarnanevate häälkäsklustega.

Kuga juhid saavad kasutada SYNC 3-süsteemi 8-tollist puutetundlikku ekraani täpselt samamoodi, nagu nad kasutavad oma nutitelefoni. Uuel kasutajaliidesel on endisest suuremad ja lihtsamini kasutatavad nupud ning esmakordselt saab kasutada ka kahe sõrmega kujutise suurendamist-vähendamist ning ühelt ekraanivaatelt teisele liikumist, pühkides sõrmega üle ekraani.

iPhone’i omanikud saavad kasutada oma telefoni läbi Apple CarPlay, mis on eriti nutikas ja turvaline lahendus telefoni kasutamiseks autos. See võimaldab autojuhil helistada, valida kuulamiseks muusikat, saata ja vastu võtta sõnumeid, saada reaalsetele liiklusoludele vastavaid sõidujuhiseid ning veel palju muud, keskendudes ise sõiduteele. Android™-i seadmete kasutajatele pakub samaväärseid võimalusi Android Auto™. See teeb juhile tuttavad äpid ja teenused – sh Google Search, Google Maps ja Google Play – kergesti kättesaadavaks ning mugavalt ja ohutult kasutatavaks. Lisaks saab tarkvarauuendused vajadusel alla laadida otse läbi õhu Wi-Fi kaudu.

Intelligentne tehnoloogia teeb parkimise lihtsamaks

Uus Ford Kuga teeb auto juhtimise ja parkimise palju lihtsamaks, kasutades Fordi intelligentseid juhiabitehnoloogiaid. Uus iseparkimissüsteem, mis aitab parkida auto sõidusuunaga risti paiknevale parkimiskohale (Perpendicular Parking), on edasiarendus poolautonoomsest aktiivsest parkimisabi süsteemist (Active Park Assist ), mille ligikaudu pooled Kuga ostjatest möödunud aastal oma auto varustusse valisid. Kasutades täiendavaid ultraheliandureid, aitab uus iseparkimissüsteem pärast üht nupuvajutust juhil teiste autode vahel sobiva parkimiskoha leida – pole vahet, kas see asub teega risti või paralleelselt. Seejärel roolib süsteem auto leitud kohale, samal ajal kui juht vastavalt vajadusele kas gaasi- või piduripedaali vajutab.

Täiendavaid andureid kasutavad ka teised tehnoloogiad, mis aitavad Kuga juhtidel parkimiskohalt uuesti välja manööverdada:

  • Küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert) hoiatab autojuhti parkimiskohalt välja tagurdamisel sõidukite eest, mis võivad kohe-kohe auto tagant läbi sõita. Süsteem tuvastab kummaltki küljelt lähenevaid sõidukeid kuni 40-meetrise tööraadiusega radari abil ning annab neist siis kolme hoiatussignaaliga märku.
  • Parkimiskohalt väljumise abisüsteem (Park-Out Assist) aitab autojuhil välja sõita teega paralleelselt parkimiskohalt. Niipea, kui juht on valinud parema või vasaku liikumissuuna, võtab süsteem rooli keeramise üle ning juht peab üksnes gaasi- ja piduripedaali vajutama.

Uus Kuga saab kaasa täiustanud versiooni Fordi tagant otsasõidu vältimissüsteemist (Active City Stop), mis töötab nüüd kiirustel kuni 50 km/h varasema 30 km/h asemel. Süsteem tuvastab autoninal asuvate andurite abil eespool olevaid liikumatuid objekte ning valmistab pidurid kiiremaks töölerakendumiseks ette, kui auto läheneb sellisele takistusele liiga kiiresti. Kui juht õigeaegselt ei reageeri, vähendab süsteem mootori pöördemomenti ja pidurdab automaatselt ise, et kokkupõrget leevendada või täielikult vältida.

Stiilne Kuga

Uus Kuga esindab Fordi uusimat disainikeelt, mis on julge ja sportlik. Suurt trapetsikujulist ülemist esivõret ja alumist väiksemat võret ääristavad uued voolujoonelised LED-päevatuledega esilaternad ning stiilsed udutuled.

Sportlikku ilmet rõhutavad uue kujundusega tagatuled. Stiilse välimuse täiendamiseks on saadaval uus valik erineva viimistlusega 17-, 18- ja 19-tolliseid valuvelgi, sh pilkupüüdvad nikliläikelised (Luster Nickel) veljed. Uute kerevärvidena pakutakse kogu mudelivaliku jaoks kaht põnevat tooni – Guard Grey-halli ja valguse käes kaunilt mänglevat Copper Pulse-vaskpruuni. Auto jaoks on saadaval ka elektriliselt kokkupandav veokonks, mis end ise automaatselt tagakaitseraua alla ära peidab, kui seda enam ei kasutata – nii näeb uus Kuga alati väga sportlik välja.

Uue Kuga ülima hoolega viimistletud siseruum on varasemast veelgi ergonoomilisem, stiilsem ja mugavam. 

Rooli ja kliimaseadme lülitite kasutamine on endisest veelgi lihtsam, kuna erinevaid nuppe ja lüliteid on vähem ja neid on kergem üksteisest eristada. Rooli saab soovi korral varustada nahkkatte ja soojendusega, et teha sõit mugavamaks ka külma ilmaga. Kõikides automaatkäigukastiga uutes Kuga mudelites on roolile paigaldatud ka käiguvalitsad, millega juht saab ise käike vahetada, käsi kordagi roolilt tõstmata.

Uus mugavusvarustus teeb Kuga veelgi kasutajasõbralikumaks kui enne: elektroonilist seisupidurit on traditsioonilisest käsipidurist palju lihtsam kasutada ning see tekitab lisaruumi mahukamale panipaigale keskkonsoolis, uudne ukselukkude indikaator annab aga juhile ühe pilguga teada, kas uksed on lukustatud või mitte.

Uuel Kugal on olemas ka iseavanev tagaluuk (Hands-Free Liftgate), mille saab avada või sulgeda ühe jalaviibutusega tagakaitseraua all.

Võimsad ja säästlikud mootorid

Uus 120 hj 1,5-liitrine TDCi-diiselmootor asendab mootorivalikust lahkuva 2,0-liitrise TDCi-mootori. Uus jõuallikas on saadaval esiveolistele mudelitele ning Fordi eesmärgiks oli see teha eelkäijast umbes 5% säästlikumaks. Nii saavutab uus jõuallikas kütusekuluks vaid 4,4 l/100 km ja CO2-heitmete koguseks 115 g/km, olles seejuures sama võimas kui eelmine, märksa suurema mahuga mootor.

Jõuallikate valikus on ka 2,0-liitrine 150-hobujõuline TDCi-diiselmootor, mis on saadaval nii esi- kui ka AWD-nelikveoga mudelitele. Selle kütusekulu ja CO2-heitmete näitajad algavad väärtustest 4,7 l/100 km ja 122 g/km. Sama jõuallika 180-hobujõuline versioon, mille vastavad näitajad on 5,2 l/100 km ja 135 g/km, on saadaval vaid AWD-nelikveoga mudelitele.

Kuga esiveolised mudelid on saadaval ka koos Fordi 1,5-liitrise EcoBoost-bensiinimootori 120- ja 150-hobujõulise versiooniga, mille kütusekulu on 6,2 l/100 km ja CO2-heitmete kogus 143 g/km. Nelikveolise mudeli jaoks on valikus sama mootori 182-hobujõuline versioon, mille kütusekulu ja CO2-heitmete näitajad on vastavalt 7,4 l/100 km ja 171 g/km.

Parem nähtavus ja sõiduohutus

Uusimad Fordi tehnoloogiad ja hästi läbi mõeldud kerekonstruktsioon aitavad juhil autost paremini välja näha ning teevad sõidu nii uue Kuga reisijate kui ka teiste liiklejate jaoks tunduvalt ohutumaks.

Fordi isekohanev esitulede süsteem, mis on Kuga jaoks saadaval esmakordselt, jälgib ümbritsevaid valgusolusid ning optimeerib automaatselt nähtavust, reguleerides uute bi-ksenoonesitulede valgusvihu ulatust ja suunda. Selleks valib süsteem ühe seitsmest eri seadistusest, võttes aluseks auto sõidukiiruse, rooli pöördenurga ja eespool asuva objekti kauguse.

Uue Kuga reljeefse kapoti ühtne laiem keskosa ei tee mitte ainult auto välimust sportlikumaks, vaid selle vorm ja struktuur tagavad ka kapoti paremini kontrollitud deformeerumise ja painduvuse kokkupõrke korral, kaitstes liiklusõnnetustes ka jalakäijaid. Nii kapoti kui ka tagaluugi ehitust on täiustatud, et vältida kallimate komponentide kahjustumist avarii korral.

Uus Kuga pakub veel mitmeid edumeelseid Fordi tehnoloogiaid, mille hulka kuuluvad mh:

  • Fordi intelligentne nelikveosüsteem, mis reguleerib igale rattale ülekantavat mootorijõudu, parandades juhitavust ja haardumist libedates teeoludes;
  • kurviaeglustussüsteem (Curve Control), mis aitab vältida juhitavuse kaotamist juhul, kui auto on sisenenud kurvi liiga suure kiirusega;
  • kurvihaardekontrolli süsteem (Torque Vectoring Control), mis parandab auto stabiilsust ja pidamist kurvides, pidurdades kergelt sisekurvipoolseid rattaid, et juht saaks sõitu veelgi enam nautida.

 

 

Rooli taga on võim Teie käes

Uue Kuga rooli taga allub Teie korraldustele terve hulk erinevaid süsteeme, funktsioone ja tehnoloogiaid. Kõik need loodud selleks, et iga sõitu täiel rinnal nautida. Niisiis tundke end vabalt ja võtke igast hetkest maksimum!

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus Kuga on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. Kuna tegu on intelligentse tehnoloogiaga, oskab see suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt nii palju jõudu, kui see hetkel vajab, tagab süsteem ülihea juhitavuse ja väiksema kütusekulu, muutes sõitmise ühtaegu nii lihtsamaks kui ka ohutumaks.

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Isekohanduv kiirushoidik laseb Teil valida sõitmiseks soovitud püsikiiruse ja hoiab seda siis automaatselt ise. Kui süsteemi radarandur tuvastab ees teise sõiduki, vähendab kiirushoidik sõidukiirust just nii palju, et Teie poolt kindlaks määratud pikivahe säiliks. Niipea, kui tee Teie ees on taas vaba, kiirendab süsteem uuesti valitud püsikiiruseni.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidurajal püsida

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidurajal püsida

Kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidurajalt välja kalduma, märkab sõiduraja hoidja seda kohe, kasutades spetsiaalset ette suunatud kaamerat. Seejärel paneb sõidurajalt väljumise hoiatussüsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast teadet. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidurajal püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõidurajale juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerajalistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

{pealkiri}

Kaamera, mis vaatab alati ette

Salongi tahavaatepeegli taga asuv väike ette suunatud kaamera jälgib teepinda ja vaadet auto ees. See võimaldab auto juhiabisüsteemidel tuvastada liiklusmärke, sõiduradade eraldusjooni ning teiste sõidukite esi- ja tagatulesid. Ette suunatud kaamerat kasutavad oma töös järgmised tehnoloogiad: sõiduraja hoidja, juhi virgutussüsteem, automaatlülitusega kaugtuled ja liiklusmärkide tuvastussüsteem.

{pealkiri}

Näeb liiklusmärke, mis jäävad Teil kahe silma vahele

Olgu tegu ajutiste või püsivate liiklusmärkidega, tee ääres või tee kohal – liiklusmärkide tuvastussüsteem märkab neid kõiki. Tuvastatud piirkiiruse või möödasõidu keelu märk ilmub näidikuploki ekraanile ning asendub seal uuega iga kord, kui sisenete uude piirangutsooni.

{pealkiri}

Juhi virgutussüsteem hoiatab Teid, kui märkab, et olete väsinud

Juhi virgutussüsteem jälgib pidevalt Teie käitumist autoroolis ning tuvastab Teie olekus igasugused muutused, mille põhjuseks võib olla liigne väsimus. Kui süsteem märkab, et hakkate valvsust kaotama, ilmub ekraanile hoiatav näit, mis soovitab Teil puhkepausi pidada.

{pealkiri}

Automaatlülitusega kaugtuled – parem nähtavus teisi juhte pimestamata

Kui sõidate pimedas, on Teile suureks abiks automaatlülitusega kaugtuled. Tuvastades Teie ees teise sõiduki – pole vahet, kas see läheneb vastassuunast või liigub Teiega samas suunas – lülitab süsteem esituled ajutiselt ümber lähituledele, et teisi juhte mitte pimestada. Seejärel lülitab see esituled automaatselt tagasi kaugtuledele, tagades parima nähtavuse. Automaatlülitusega kaugtuled on saadaval valikvarustusena koos sõiduraja hoidjaga.

{pealkiri}

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad bi-ksenoonesituled tekitavad täpselt õige kujuga erevalge valgusvihu, mida reguleeritakse vastavalt erinevatele tee- ja sõiduoludele automaatselt. Komplekti kuuluvad ka päevatuled. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, et teisi juhte mitte pimestada. Ning tänu võimele vastavalt rooli liikumisele tee suunda järgida parandavad uued esituled nähtavust ka kurvides ja pööretel.

{pealkiri}

Lihtsam tagurdamine

Tänavapostid, pingid, madalad piirded ja müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile keskkonsooli paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Süsteem hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu, ning aitab tänu virtuaalsetele abijoontele auto ära parkida isegi kõige väiksemale parkimiskohale.

{pealkiri}

Integreeritud naviseadme abil jõuate alati kohale

Uue Ford Kuga häälkäsklustega juhitav 8-tollise puuteekraaniga SYNC 3-süsteem on varustatud DAB-vastuvõtjaga raadio ning täisintegreeritud navigatsioonisüsteemiga. Intelligentne navigatsioonisüsteem võtab arvesse tegelikku sõidukiirust ja hetke liiklusolusid ning arvestab tänu sellele täpsemini välja nii saabumisajad kui ka muu sõiduinfo.

{pealkiri}

Andurid, mis lasevad muretumalt parkida

Parkimisandurid aitavad Teil hinnata vahemaad oma sõiduki ja selle ees või taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks.

{pealkiri}

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Kui soovite sõidurada vahetada, aitab Teid pimeala teavitussüsteem (BLIS). Selle radarandurid jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie Fordi mõlemal küljel. Kui andurid tuvastavad sõiduki, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks selgelt nähtav oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

{pealkiri}

Näeb sõidukeid, mida Teie ei pruugi märgata

Kui tagurdate autoga parkimiskohalt välja ega näe seejuures hästi ümbritsevat liiklust, tuvastab küljehäire süsteem (pimeala teavitussüsteemi osa) lähenevad sõidukid ning annab Teile ohust hoiatussignaaliga märku. Lisaks süttib küljepeeglis ka hoiatustuli: sõltuvalt lähenevast sõidukist kas vasak- või parempoolses peeglis.

{pealkiri}

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem takistab lühiajaliselt auto tagasiveeremist, kui peate alustama liikumist kallakul. Pärast piduripedaali vabastamist säilitab süsteem rõhku pidurisüsteemis veel 3 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta.

Nauditav suutlikkus, imetlusväärne säästlikkus

Suurepärane suutlikkus ja sujuv reageerimine koos silmapaistva kütusesäästlikkuse ja madala heitmetasemega: uus Kuga pakub seda kõike ühes ülitäpselt projekteeritud komplektis.

Võimsam, ent kokkuhoidlikum

Võimsam, ent kokkuhoidlikum

Uue Kuga paneb liikuma 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor, millest on saadaval 3 eri võimsusega versiooni: 120 hj, 150 hj ja 182 hj. See jõuallikas annab Teie käsutusse sama palju jõudu, kui võiksite oodata ühelt tavaliselt 1,6-liitriselt mootorilt, ent selle kütusekulu ja CO2-heitmete näitajad on seejuures vaid 6,3 l/100 km* (kombineeritud tsükli puhul) ja 143 g/km*. Kütuse otsesissepritse, turbolaadur ja muutuva ajastusega kaks teineteisest sõltumatut nukkvõlli tagavad üheskoos sujuva, hästi reageeriva ning tõelist sõidurõõmu pakkuva sooritusvõime.

Valik erinevaid diiselmootoreid

Valik erinevaid diiselmootoreid

Eelistate diislit? Sel juhul valige kas 1,5- või 2,0-liitrine TDCi-mootor. Neis mõlemas on kasutatud uusimat mootoritehnoloogiat, mis suurendab võimsust ja pöördemomenti, vähendades samal ajal kütusekulu ja heitmeid. 1,5-liitrisel TDCi-mootoril on võimsust 120 hj, 2,0-liitrisest jõuallikast on aga saadaval 150 hj ning veelgi võimsam 180 hj versioon.

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Kui olete peatunud näiteks valgusfoori ees või seisate liiklusummikus, oskab see tehnoloogia mootori automaatselt välja lülitada, jätkates sellegipoolest kõikide vajalike seadmete – nt esitulede, ventilaatori, raadio ja Fordi SYNC-süsteemi – varustamist toitevooluga. Kui olete taas liikumiseks valmis, vajutage lihtsalt siduripedaali (käsikäigukasti puhul) või vabastage piduripedaal (automaatkäigukasti puhul) ning mootor hakkab automaatselt uuesti tööle. Auto-Start-Stop-süsteemist on eriti palju kasu linnaliikluses, kus see võib kütusekulu vähendada koguni kuni 10% (linnasõidutsükli puhul).

{pealkiri}

Rangetele standarditele vastavad mootorid

Pole vahet, millise mootori oma Kuga jaoks valite – see vastab igal juhul Euro 6 saastenormidele. Bensiinimootori poolt tekitatud heitmete maksimaalsed piirmäärad on Euro 6 saastenormide kohaselt järgmised: 1,0 g/km süsinikoksiidi (CO), 0,10 g/km süsivesinikku, 0,06 g/km lämmastikoksiide ja 0,005 g/km õhku paisatavaid tahkeid osakesi.*

{pealkiri}

Kiire käiguvahetus lihtsa käeliigutusega

6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning laseb vahetada käike kiiresti, sujuvalt ja täpselt. Kütusekulu aitab seejuures vähendada näidikuplokis asuv käiguvahetuse näidik, mis annab Teile märku, kui õige hetk käiguvahetuseks on käes.

{pealkiri}

Fordi PowerShift-käigukast – väle ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti parema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu juba varem Teie eest ise välja, laskmata autol käiguvahetuse hetkel jõudu kaotada. Ja siin on tulemus: PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused teevad sõidu palju ühtlasemaks.

{pealkiri}

Käiguvalitsad roolil – nautige särtsakaid käiguvahetusi automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad, mida tavaliselt võib kohata kallites sportautodes, on nüüd saadaval koos uue Kuga kuuekäigulise automaatkäigukasti ja PowerShift-käigukastiga. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob kiire ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Lihtsalt mugav terve tee

Tänu Ford Kuga paljudele uuenduslikele tehnoloogiatele saate nautida iga sõitu ning alati pingevabalt ja värskena oma sihtpunkti jõuda.

Kõige edumeelsem vabakäetehnoloogia

Kõige edumeelsem vabakäetehnoloogia

Fordi puuteekraani ja hääljuhtimisega SYNC 3-süsteemi abil saate panna mängima oma lemmikmuusika ning rääkida mobiiltelefoniga, kasutades selleks kõigeks vaid lihtsaid häälkäsklusi. Saate kuulata laule USB-mälupulgalt, MP3-mängijalt või iPod®-ilt või striimida muusikat oma Bluetooth®-ühilduvast telefonist. Süsteem loeb Teile ette isegi saabunud tekstisõnumid. 8-tollisel puuteekraanil navigeerimine on lihtne ja mugav: võite kasutada kahe sõrmega kujutise suurendamist-vähendamist ning ühelt ekraanivaatelt teisele liikumist, pühkides sõrmega üle ekraani. Lisaks on see tipptasemel multimeediasüsteem varustatud ka Applink-, Apple CarPlay- ja Android Auto-tehnoloogiatega, et pääseksite oma nutitelefoni sisule ligi otse auto puuteekraanilt.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja auto tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb automaatselt ise lahti või kinni.

{pealkiri}

Suur panoraamkatus teeb salongi valgemaks ja avaramaks

Uue Kuga valikvarustusse kuulub luksuslik kaheosaline klaasist panoraamkatus. Selle eesmine paneel on avatav – vastavalt Teie soovile see kas kaldub lahti või liugub tagumise katusepaneeli alla, muutes salongi valgemaks ja avaramaks. Samal ajal, kui panoraamkatus laseb täita auto loomuliku valgusega, hoiab päikesekiirgust peegeldav klaas Teid meeldivalt jahedas ning kaitseb kahjuliku UV-kiirguse eest. Lisaks kuulub klaaskatuse juurde elektriline päikesevari, mille saab ühe nupuvajutusega klaasi ette või uuesti eest ära tõmmata.

{pealkiri}

Hoiab Teid soojas, kui väljas on külm

Kui valite nahkistmed, saab mõlemat esiistet soojendada, et sõit oleks veelgi mõnusam. Ja kui olete ise roolis, on ka kõige karmim pakane tänu roolisoojendusele palju talutavam.

{pealkiri}

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades jää klaasipuhastitelt. Tulemus on näha juba sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

{pealkiri}

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Teie saate valida ühe kuuest tundlikkusastmest, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui see ära pühitakse. Vihmasensoriga klaasipuhastid on saadaval koos automaatlülitusega esituledega.

{pealkiri}

Lülitiga rakendatav seisupidur

Nutikas elektrooniline seisupidur laseb Teil traditsioonilise käsipiduri minevikku jätta. Nüüd saate seisupiduri rakendada lihtsalt keskkonsoolis asuvat lülitit kasutades. See lahendus ei tee mitte ainult elu lihtsamaks, vaid tekitab ka kasulikku lisaruumi esiistmete vahele.

{pealkiri}

Kvaliteetne loomutruu heli

Fordi SYNC 3-süsteemiga tuleb standardvarustusena kaasa väga kvaliteetne helisüsteem, mis täidab kogu auto erakordselt selge heliga. Valikvarustusena on saadaval ka DAB-raadioga Sony premium-süsteem, mis pakub veelgi kõrgemal tasemel muusikaelamusi.

{pealkiri}

Valige ideaalne temperatuur nii endale kui ka oma kaassõitjale

Kahetsoonilise elektroonilise täisautomaatse kliimaseadmega, mis on saadaval valikvarustusena, saate valida ühe temperatuuri enda ja teise oma kaassõitja jaoks. Seejärel hoiab süsteem valitud temperatuure automaatselt, kasutades vajadusel konditsioneeri.

{pealkiri}

Võtmeta sisenemine teeb elu lihtsamaks

Kui kõnnite oma auto juurde, tunneb Fordi võtmevaba süsteem Teie võtmepuldi juuresolekut, olgu see siis Teie kotis või taskus. Uksed avanevad lukust ning kui olete end rooli taga sisse seadnud, pole ka süütevõtit vaja. Vajutage lihtsalt siduripedaali ja Ford Power-käivituslülitit ning mootor ärkabki ellu.

{pealkiri}

Tänu MyKey®-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

See tehnoloogia laseb Teil soovi korral kindlaks määrata nt suurima lubatud kiiruse ja helisüsteemi maksimaalse helitugevuse ning lülitada sisse meeldetuletuse turvavöö kinnitamiseks. Nii saate rahuliku südamega oma auto mõnele nooremale pereliikmele või sõbrale laenata. Fordi MyKey®-funktsiooni kasutamine käib väga lihtsalt: pistke võti süütelukku, käivitage auto ja programmeerige siis selgeid juhiseid järgides piirangud, mida soovite selle võtme – Fordi MyKey® – jaoks kehtestada. Piiranguteta peavõtme saate jätta enda kätte. Soovi korral saate mõlemat tüüpi võtmeid ka juurde tellida.

{pealkiri}

Küljepeeglid, mis suudavad end ise kaitsta

Sõiduki parkimisel kitsale tänavale või väikesele parkimiskohale võivad küljepeeglid kergesti viga saada. Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, mis on saadaval valikvarustusena, aitavad seda vältida, keerates end pärast üht nupuvajutust sujuvalt sissepoole kokku. Ja tänu peeglisoojendusele saate oma teekonda külmadel talvehommikutel kiiremini alustada.

{pealkiri}

Iga tuju jaoks oma värv

Kuga salongi meeleoluvalgustus heidab õrna kuma keskkonsoolile, uksetaskutele ja -linkidele ning jalaruumile esiistmete ees. Seitsme erineva värvivarjundi seast – alates soojast punasest kuni külma siniseni – saate valida erineva tooni kasvõi igaks nädalapäevaks.

{pealkiri}

Tahavaatepeegel, mis kaitseb Teid pimestamise eest

Sõit ööpimeduses on lihtsam, kui Teile järgnevate sõidukite tuled Teid ei pimesta. Sellepärast tuvastabki Kuga automaatselt tumenev tahavaatepeegel tulede pimestava peegelduse ning lülitub siis ümber tumendatud töörežiimile.

Teid kaitsta on kõige tähtsam

Uues Kugas on Teie ja kõigi teiste autos viibijate ohutus alati esikohal. Rahustavalt pikk nimekiri turvavarustust tagab kõrgtasemel kaitse, sisendades kindlustunnet ja meelerahu.

Uus Kuga pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Uus Kuga pidurdab Teie eest, et vältida kokkupõrkeid väikestel kiirustel

Aeglaselt edasi liikuvas liikluses, kus on vaja pidevalt peatuda ja jälle sõitu alustada, esineb kokkupõrkeid liigagi sageli. Just selliste väikestel kiirustel toimuvate kokkupõrgete vältimiseks ning nende leevendamiseks ongi välja töötatud tagant otsasõidu vältimissüsteem Active City Stop. Kui sõidate kiirusega alla 50 km/h ja süsteem tuvastab, et sõiduk Teie ees on ootamatult peatunud, pidurdab süsteem Teie eest automaatselt ise.

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Mitmekülgsesse turvapatjade süsteemi kuuluvad esiistmete esi- ja külgturvapadjad, juhi põlveturvapadi ning turvakardinad.

{pealkiri}

Fordi SYNC-süsteem koos hädaabifunktsiooniga – kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Kui Teie autoga peaks juhtuma liiklusõnnetus, milles turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb, tuleb see tehnoloogia Teile appi, helistades automaatselt kohalikku häirekeskusse. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või vajadusel häirekeskuse töötajaga rääkida. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

* Fordi hädaabifunktsioon töötab rohkem kui 40 Euroopa riigis. Funktsioon töötab juhul, kui süsteemiga on seotud ühilduv mobiiltelefon, mis on Teil kaasas, sisse lülitatud ja süsteemiga ühendatud, kui turvapadi täitub (välja arvatud põlveturvapadi) või kokkupõrke tuvastanud löögiandur kütusepumba välja lülitab. Teksti- ja hädaabifunktsioonil puudub veel kõikide Euroopa keelte tugi.

{pealkiri}

Hoolitseb ka laste ohutuse eest

Uus Ford Kuga on laste turvaliseks ja ohutuks sõidutamiseks valmis, olgu reis kuitahes pikk. Selle tagaistme mõlemal äärmisel istekohal on olemas ISOFIX-kinnituspunktid, mille abil saate paigaldada autosse väga lihtsalt kaks laste turvatooli.

{pealkiri}

Tänu elektroonilisele stabiilsuskontrolli süsteemile olete alati olukorra peremees

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) aitab Teil säilitada kontrolli oma auto üle: see jälgib pidevalt auto liikumist, tuvastab igasuguse kõrvalekaldumise Teie valitud trajektoorilt (näiteks külglibisemisel) ning korrigeerib automaatselt auto asendit sõiduteel.

{pealkiri}

Eesrindlikud süsteemid paremini kontrollitud pidurdamiseks

Blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD) tagavad parema kontrolli pidurdamise üle. Lisaks kuulub Kuga varustusse hädapidurivõimendi (EBA), mis aitab tõhusamalt pidurdada avariiolukorras. See tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja.

{pealkiri}

Viietärnine ohutus

Kuga saab kaasa eeskujuliku ohutuspaketi, mis sisaldab kõike alates juhi ja kaassõitja esi- ja külgturvapatjadest, turvakardinatest ning juhi põlveturvapadjast kuni mitmete tehnoloogiateni, mis on selles segmendis saadaval esmakordselt – nende hulka kuulub näiteks tagant otsasõidu vältimisüsteem Active City Stop ja hädaabifunktsioon.

Ford Kuga tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
5-ukseline 1,5 EcoBoost B M 150 (110) 240 195 9.7
5-ukseline 1,5 EcoBoost B A 182 (134) 240 200 10.1
5-ukseline 2,0 TDCi D M 120 (88) 330 180 12.0
5-ukseline 2,0 TDCi D M 150 (110) 370 194 10.1
5-ukseline 2,0 TDCi D M 150 (110) 370 192 9.9
5-ukseline 2,0 TDCi D A 150 (110) 370 190 10.9
5-ukseline 2,0 TDCi D M 180 (132) 400 202 9.2
5-ukseline 2,0 TDCi D A 180 (132) 400 200 10.0

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
5-ukseline 1,5 EcoBoost B M 143 7.8 5.3 6.2
5-ukseline 1,5 EcoBoost B A 171 9.3 6.2 7.4
5-ukseline 2,0 TDCi D M 120 5.1 4.4 4.6
5-ukseline 2,0 TDCi D M 122 5.4 4.3 4.7
5-ukseline 2,0 TDCi D M 135 6.0 4.7 5.2
5-ukseline 2,0 TDCi D A 134 5.5 4.9 5.2
5-ukseline 2,0 TDCi D M 135 6.0 4.7 5.2
5-ukseline 2,0 TDCi D A 134 5.5 4.9 5.2

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
5-ukseline 4524 2077/1838 1689/1703 11,1 60 60

Ford Kuga videod

The new Ford Kuga / Ford Europe

Ford Kuga meedias

2017. 05. 14 • Accelerista.com
Ford Kuga: ei takista hanged, ei takista kraav, kui roolis on julge daam (või ka taat)

Ärgem laskem end eksitada sõnavärdist “linnamaastur”, mida Ford Kuga iseloomustamiseks kasutatakse. Ka värskenduskuuri järel on tegu jätkuvalt sõiduvõimeka nelikveolisega, mille eelised saavad selgeks siis, kui väljas on talv ja libe jää või tuleb forsseerida kõrgem küngas või sügavam kraav.

Ford Kuga: ei takista hanged, ei takista kraav, kui roolis on julge daam (või ka taat)

2017. 03. 03 • Wroomer
Ford Kuga uuendused paitavad silma

Kõige silmapaistvam muudatus uuenenud Kuga juures on esiosa, mis meenutab oma suuremat venda Ford Edge’i ja jätab väheke ameerikaliku auto mulje. Olulisemaks muutuseks on ka keskkonsool, mis on nüüd selgem ja lisavarustusena on saada suurem puutetundlik ekraan.

Ford Kuga uuendused paitavad silma

2017. 03. 02 • Autonet.ee
Proovisõit - Ford Kuga

2013. aasta kõige hirmsam hetk rooli taga toimus tol ajal just äsja turule jõudnud teise põlve Ford Kuga roolis. Lühidalt võib intsidendi kokku võtta nii: kitsal lumisel teel kohtumine arutult kihutava lumesahaga jättis valida kaks halba varianti: kokkupõrge sahaga või kõrge lumevalliga.

Proovisõit - Ford Kuga

2017. 01. 15 • Postimees
Autoarvustus: Ford Kuga okupeeris mugavustsooni

«Miks tal selline nimi on?» küsib kolleeg end Kuga istmele hiivates ja taldu kõrgel maa kohal lumest puhtaks koputades. Lohutan, et eesti keeles pole nimel häda tühjagi, aga serbohorvaadi keeles pidada «kuga» tähendus olema «katk».

Autoarvustus: Ford Kuga okupeeris mugavustsooni

Motorsi Proovisõit - Ford Kuga

2016. 12. 25 • Motors24.ee
Motorsi Proovisõit - Ford Kuga

Ford Kuga kuulub täpselt samasse segmenti, kuhu eestlaste lemmikute Honda CR-V ja Nissan Qashqai. Kuidas siis Kuga teiste konkurentidega võrreldes tundub, saad teada saatest.

Motorsi Proovisõit - Ford Kuga

2014. 01. 27 • Maaleht
Mugava luugiga Kuga

Mugava luugiga Kuga

Ford Kuga ST-Line – sportlikult stiilne

ST-Line on suurepärane näide Fordi disainerite spordist inspireeritud kujundustööst, mis laseb Teil oma uuele Kugale veelgi pilkupüüdvama ilme anda.

Olge valmis põnevust ja tuure üles kerima, sest erikujundusega valuveljed, efektne keredisaini pakett, erilogoga märgid ja teised stiilsed detailid tõotavad meeldejäävaid sõiduelamusi.

Niisiis – kui soovite, et Teie Kuga näeks välja viimase peal, on ST-Line Teile kui loodud.

Pilkupüüdev väljastpoolt

Pilkupüüdev väljastpoolt

Sportlik keredisaini pakett, madal sportvedrustus ja esiudutuled. Erikujundusega valuveljed „Absolute Black“ ja eksklusiivsed ST-Line-logoga märgid – eristuv välisilme, mis on omane üksnes ST-Line’ile, muudab Teie uue Ford Kuga hoiaku veelgi jõulisemaks.

{pealkiri}

Rahuldust pakkuv seestpoolt

Peenlihvitud valumetallist pedaalid, eridisainiga sportlik rool, logoga läveliistud… ST-Line teeb tuju heaks alati, kui seda vaatate, ja iga kord, kui sellega teele asute. Ainulaadsetel sportistmetel saate nautida oma juhipositsiooni ning tõelist sõidumugavust.

{pealkiri}

Esmaklassiline mootorivalik

Spetsiaalne valik tipptasemel diisel- ja EcoBoost-bensiinimootoreid annavad Teie käsutusse 120 kuni 182 hobujõudu, jäädes seejuures äärmiselt säästlikuks. Tänu täiustatud sportvedrustusele asub šassii madalamal, muutes kurvide läbimise senisest veelgi täpsemaks.

Ford Kuga Vignale – luksuslike detailidega dünaamiline linnamaastur

Ford Kuga Vignale on stiili ja peene elegantsi kehastus. Dünaamilisi jooni rõhutavad maitsekad kujunduselemendid, mis on parimatest materjalidest käsitsi meisterdatud.

Ford Kuga Vignale

{pealkiri}

Peened detailid luksuslikus salongis

{pealkiri}

Dünaamilised jooned ja elegantsed kujunduselemendid

{pealkiri}

Parimatest materjalidest käsitööna valminud siseviimistlus