Sihvaka disaini, edumeelsete tehnoloogiate ja maailmaklassi suutlikkusega uus Ford Mustang

Esmakordselt pärast tootmise algust 50 aastat tagasi saabus Ford Mustang nii kupee kui ka kabrioleti kujul 2015. aastal lõpuks ka Euroopa autoturule. Mõlemad uue põlvkonna mudeliversioonid tõotavad maailmatasemel suutlikkust ja erakordseid sõiduelamusi, rõhutades Mustangi kui üleilmse ikooni staatust ning kandes endas selle rikkalikku poolesaja-aastast ajalugu.

Alates esimese mudeli esitlemisest 1964. aastal on müüdud juba üle üheksa miljoni Mustangi. Facebookis üle kogu maailma kõige enam meeldimisi kogunud Mustang on esinenud tuhandeid kordi filmides, televisioonis, muusikaklippides ja videomängudes.

Uue Mustangi väljatöötamisel keskenduti maailmatasemel suutlikkusele, sõidudünaamikale ja igapäevasele praktilisusele ning see varustati paljude eesrindlike juhti abistavate ja sõidumugavust lisavate tehnoloogiatega.

Läbi ja lõhki ehtne Mustang

Ford Mustangi mõlema mudeliversiooni – kupee ja kabrioleti – puhtalt lehelt alustatud kujundus toob hästi esile auto tõelise loomuse. Seejuures on jäetud alles klassikalise Mustangi põhielemendid, mis on tuttavad autofännidele üle kogu Euroopa, sealhulgas näiteks tänapäevase tõlgenduse saanud pikk skulptuurne mootorikate ning autokere lühike tagaosa.

Uuele Ford Mustangile annavad tema kordumatu identiteedi mitmed erilised disainielemendid, sh:

  • madal katusejoon ja autokere lai hoiak;
  • voolujooneline profiil, mille tekitavad järsu kaldega esi- ja tagaklaas;
  • kolmemõõtmelised, kolmest eraldatud segmendist koosnevad tagatuled;
  • ikoonmudelile iseloomulik haikala ilmega autonina koos trapetsikujulise esivõrega tänapäevases võtmes.

Ford Mustangi kabriolettversiooni juhid võivad rõõmu tunda põhivarustusse kuuluva mitmekihilise riidest katuse üle, mis annab autole luksusliku välimuse ning teeb tänu tõhusale isolatsioonile salongi meeldivalt vaikseks. Lisaks saab selle väga kompaktselt kokku voltida, kui tekib soov nautida lahtise katusega sõitu.

Avaras salongis lennundusest inspireeritud juhikohal koondab suur ja selge näidikuplokk kogu vajaliku info otse juhi silme ette. Ergonoomiliselt paigutatud lülitid ja nupud tagavad igakülgse kasutusmugavuse. Tänu auto laiusele ja uuele tagavedrustusele on kasvanud sõitjate õla- ja puusaruum ning suurenenud praktilise kujuga pakiruum, kuhu mahub ära koguni kaks golfikotti.

Ainulaadne Mustangi elamus

See, kuidas Ford Mustang välja näeb, kuidas sõidab ning millist häält seejuures teeb, jätab unustamatu mulje igaühele, kes seda kordki on kogenud. Uus Ford Mustang pakub valikut kahe erakordselt temperamentse jõuallika vahel ning on varustatud uue täiustatud veermikuga, et täita Euroopa autojuhtide kõrgeid ootusi sõidudünaamikale.

Kõrvuti Fordi tunnustatud 5,0‑liitrise V8-mootoriga, mille Euroopa versioon arendab võimsust 418 hj ja saavutab suurimaks pöördemomendiks 524 Nm, on saadaval ka täiesti uus 2,3-liitrine EcoBoost-mootor, mis toob Mustangisse tänapäeva kõige uuemad tehnoloogilised lahendused. See turbolaaduriga jõuallikas tagab esmaklassilise suutlikkuse, tarbides kütust ja tekitades CO2-heitmeid tasemel, mis vastab Euroopa tarbijate nõudmistele.

Mustangi 2,3-liitrises EcoBoost-mootoris on muskelautole omase sooritusvõime tagamiseks kasutusel kütuse otsesissepritse, turbolaadur ning muutuva ajastusega nukkvõllid. Ainulaadne sisselaskekollektor ja turbolaaduri korpus võimaldavad saavutada võimsuse ja pöördemomendi, mida Euroopa autojuhid Mustangilt ootavad – 314 hj ja 434 Nm. Koos valikusse kuuluva automaatkäigukastiga saab auto kaasa roolile paigaldatud käiguvalitsad, mis lasevad juhil soovi korral mugavalt ka ise käike vahetada.

Mustang – auto hingelt rallisõitjatele

Uus Ford Mustang on saanud täiesti uue esi- ja tagavedrustuse. Uus abiraam ees muudab auto esiosa konstruktsiooni jäigemaks, vähendades samal ajal selle massi ja tagades parema kontrolli rataste liikumise üle. See tuleb kasuks nii juhitavusele, roolimisele kui ka sõiduomadustele.

Uus kahe kuulliigendiga MacPhersoni küünalde süsteem võimaldab kasutada ees ka suuremaid ja võimsamaid pidureid. Nii 2,3‑liitrise EcoBoost- kui ka V8-mootoriga Euroopas müüdavad GT Mustangi mudelid on varustatud eriti tõhusate pidurikomplektidega, mis on varjul standardvarustusse kuuluvate 19-tolliste velgede taga.

Auto tagasillas on kasutusel täiesti uus lisatugivardaga sõltumatu tagavedrustus, mille geomeetria, vedrud, amortisaatorid ja puksid on kõik kohandatud ja seadistatud spetsiaalselt Mustangi jaoks. Uus vedrustus sobib suurepäraselt sõiduks Euroopa teedel ning kihutamiseks suurtel kiirustel. Uued alumiiniumist tagumised käänmikud aitavad vähendada vedrustamata massi ning parandavad juhitavust ja sõiduomadusi.

Intelligentne tehnoloogia

Uus Mustang on pilgeni täis edumeelseid tehnoloogiaid, mis varustavad juhti üksikasjaliku infoga, lihtsustavad auto juhtimist ning loovad ühenduse eri seadmete ja eri sidekanalitega.

Kurvilistel maanteedel keerutades või nädalavahetustel oma sõiduoskusi ringrajal lihvides saab juht hetkega rooli tundlikkust, mootori reageerimist, elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi ja käigukasti seadistusi muuta, vajutades lihtsalt lülitit keskkonsoolis – sõidurežiimi valikusüsteem (Selectable Drive Modes) laseb luua täiusliku Mustangi igaks olukorraks.

 

Nautige sõiduelamusi, mille üle Teil on täielik kontroll

Iga element uues Mustangis on olemas selleks, et parandada auto suutlikkust ja sõiduomadusi.

Teeoludele ja Teie vajadustele vastavad sõidurežiimid

Teeoludele ja Teie vajadustele vastavad sõidurežiimid

Uue Mustangi rooli taga on kontroll auto käitumise ja liikumise üle täielikult Teie käes. Lihtsa lülitivajutusega saate teha valiku nelja erineva režiimi vahel: normaalne (Normal), sportlik (Sport Plus), ringrada (Track) või lumine/märg tee (Snow/Wet). Iga režiim muudab mootori reageerimist gaasipedaali vajutusele, käiguvahetuspunkte (automaatkäigukastiga mudelites), rooli tundlikkust ja elektroonilise stabiilsuskontrolli seadistusi. Muutes auto seadeid vastavalt olukorra spetsiifilistele nõuetele, võite end autoroolis kindlalt tunda igasugustes sõiduoludes.

Nautige sõitu

Nautige sõitu

Uus abiraam põhja all teeb uue Mustangi kerestruktuuri jäigemaks ning aitab vähendada kalduvajumist kurvides. Hoolikalt häälestatud kahe kuulliigendiga esivedrustus ja tagasilla sõltumatu mitmikhoobvedrustus tagavad sellele toetudes täpsema kontrolli rataste üle, parandavad juhitavust ja roolitunnetust ning teevad sõidu erakordselt mugavaks.

{pealkiri}

Võimas helisüsteem

Valikvarustusena pakutav helisüsteem Shaker Pro, kuhu kuulub DAB+-raadio ja ühe plaadi CD/MP3-mängija, saab kaasa tervelt 12 kõlarit, sh pakiruumi paigaldatud võimsa 8-tollise bassikõlari, mis täidavad auto kristallselge stereoheliga (valikvarustusena lisatasu eest).

{pealkiri}

Uusim vabakäetehnoloogia

Fordi hääljuhtimisega SYNC 2-süsteem astub oma 8-tollise värvilise puuteekraaniga senistest info- ja meelelahutussüsteemidest sammu võrra kaugemale. See suure eraldusvõimega ekraan laseb eriti mugavalt kasutada mitmeid põhifunktsioone, sh telefoni, helisüsteemi, kliimaseadet ja valikvarustusse kuuluvat navigatsioonisüsteemi. Kõik see käib lihtsalt ekraani puudutades või häälkäskluste abil.

{pealkiri}

Vaevatu manööverdamine ja juhtimine

Elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib võimendi tööd automaatselt: kui auto on vaja täpselt kitsale parkimiskohale manööverdada, muudab süsteem roolimise kergemaks, kui aga sõidate kiirteel, teeb see roolikeeramise raskemaks, et auto oleks kindlamini juhitav. Erinevalt traditsioonilisest roolivõimendist, mis töötab pidevalt ning tarbib selleks energiat ja kütust, hakkab EPAS tööle ainult siis, kui tegelikult vaja, aidates kütust kokku hoida. EPAS aitab kompenseerida ka soovitud trajektoorilt kõrvalekaldumist teekalde või külgtuule mõjul ning kõrvaldada ratastevahelisi tasakaaluerisusi suurtel kiirustel.

{pealkiri}

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Kui alustate liikumist kallakul, ei lase nõlvaltstardiabi süsteem autol allapoole veerema hakata. Pärast piduripedaali vabastamist säilitab süsteem veel veidi aega rõhku pidurisüsteemis, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta.

{pealkiri}

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) AdvanceTrac on välja töötatud auto juhitavuse parandamiseks, andes Teile veelgi parema kontrolli oma auto üle. Andurid jälgivad pidevalt iga üksiku ratta kiirust, auto liikumissuunda ning rooli pöördenurka. ESC-süsteem tasakaalustab täpselt pidurdusjõudu iga ratta vahel ning vähendab vajadusel ka mootori võimsust. See aitab ära hoida ala- ja ülejuhitavust, muutes Teie auto stabiilsemaks ja lihtsamini juhitavaks. ESC- ja veojõu kontrollsüsteem aitavad vähendada ka rataste tühipöörlemise riski märgades ja jäistes teeoludes. Kui aga soovite veojõu kontrollsüsteemi välja lülitada, vajutage üks kord ESC-lülitit. Või vajutage sama lülitit kaks korda, et vähendada ESC-süsteemi poolt pakutavat abi. Kui vajutate seda lülitit üle viie sekundi järjest, lülitub ESC-süsteem täielikult välja. Valik on Teie.

V8 või Ecoboost – Teie otsustate

Uus Mustang on loodud igas olukorras ühtlast jõudu ja suutlikkust pakkuma

ning konstrueeritud võimalikult säästlikult ralliautolikku võimsust saavutama.
5,0-liitrine V8 või 2,3-liitrine EcoBoost? Valik on Teie.

Eesrindliku tehnoloogiaga 2,3-liitrine EcoBoost-mootor

Eesrindliku tehnoloogiaga 2,3-liitrine EcoBoost-mootor

2,3-liitrise EcoBoost-mootori revolutsioonilise tehnoloogia põhielementideks on kütuse otsesissepritse, muutuva ajastusega kaks teineteisest sõltumatut nukkvõlli ning kaheastmeline turbolaadur. Ja siin on tulemus: võimsus 317 hj, pöördemoment 432 Nm, tippkiirus 233 km/h ning kiirendus nullist sajani vaid 5,8 sekundiga. Seda jõudu tasakaalustab muljet avaldav kütusesäästlikkus ning väike CO2-heitmete kogus – vaid 179 g/km.

Viieliitrise V8 hääl

Viieliitrise V8 hääl

Muskelautole kohane 5,0-liitrine V8-mootor paistab silma veelgi suurema võimsusega: 416 hj koos 530 Nm pöördemomendiga. Jõuülekanne on katkematu ja sujuv läbi kõikide käikude kuni 249 km/h tippkiiruseni välja. Kiirendamiseks nullist sajani kulub kõigest 4,8 sekundit. Samal ajal saate Teie nautida seda erilist madalat urinat, mis on omane vaid sellele jõust pakatavale mootorile.

{pealkiri}

Ringraja äpp annab reaalajas tagasisidet

See spetsiaalne rakendus näitab näidikuploki ekraanil reaalajas põnevaid ja kasulikke andmeid auto kiirendusvõime kohta, aidates Teil oma uuest Mustangist maksimumi võtta.

{pealkiri}

Tähelepanu, valmis olla, start!

Valige oma auto ringraja rakendusest paigaltvõtu juhtsüsteem Launch Control, tõstke tühikäigupöörded kiiruseni 3000 kuni 4500 p/min ning uus Mustang tagab Teile paigaltvõtul optimaalseima veojõu – ideaalne kiirendamiseks, kui Teie käsutuses on kuni 530 Nm pöördemomenti. (Ainult koos käsikäigukasti ja 5,0-liitrise V8-mootoriga)

{pealkiri}

Käsi- või automaatkäigukast – kumba eelistate?

Lühikeste käikudega täpse kuuekäigulise käsikäigukasti kõik käigud on sünkroniseeritud ning püsivad kindlalt sees, tagades pidevalt ühtlase jõuülekande. Kui aga valite kuuekäigulise SelectShift-käigukasti, saate nautida kõiki automaatkäigukasti eeliseid, kuid vahetada käike roolil asuvate käiguvalitsatega ka ise – just sel hetkel, kui Teie soovite.

{pealkiri}

Käiguvalitsad roolil – nautige kiireid käiguvahetusi automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad on saadaval koos SelectShift-käigukastiga. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob kiire ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Leidlikkus ja nutikad ideed lisavad mugavust ja praktilisust

Mitmed nutikad lahendused ja edumeelsed tehnoloogiad teevad

üheskoos elu palju lihtsamaks. Niisiis saate Teie keskenduda
puhtalt sõidunaudingule, mida uus Mustang Teile pakub.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. Nii säästab see Teid tülikast võtme otsimisest, kui käed on muid asju täis.

{pealkiri}

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise Teie uue Mustangi paaki praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

{pealkiri}

Tagurdamine on lihtne, sest näete selja taha

Tänavapostid, teepiirded, madalad müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile keskkonsoolis asuval ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Süsteem hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu, ning aitab tänu virtuaalsetele abijoontele auto ära parkida isegi kõige väiksemale parkimiskohale.

Andurid, mis lasevad muretumalt parkida
Valikvarustusse kuuluvad parkimisandurid aitavad Teil hinnata vahemaad oma auto ja selle taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks.

{pealkiri}

Valige ideaalne temperatuur

Tõhusa kahetsoonilise kliimaseadmega saate valida ideaalse temperatuuri kummagi salongi poole jaoks. Täiuslikult paigutatud ventilatsiooniavad tagavad tugevama õhuvoo ning lasevad seda paremini suunata ja reguleerida. Kliimaseadme seadistusi saab mugavalt muuta kas keskkonsoolis asuvate lülititega, 8-tollist puuteekraani puudutades või häälkäskluste abil.

{pealkiri}

Sisevalgustus vastavalt Teie maitsele

Salongi hajusvalgustus annab Teile võimaluse valgustada näidikuploki mõõdikuid, uste kaarditaskuid, läveliiste, keskkonsooli topsihoidikuid ja jalaruumi esiistmete ees ühega seitsmest eri värvi valgusest. Võite neid värve isegi omavahel kombineerida, luues ja salvestades viis isiklikku värvilahendust MyColour-funktsiooni abil.

{pealkiri}

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Valikus on koguni mitu eri tundlikkusastet, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad.

{pealkiri}

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Uuel Ford Mustangil on olemas spetsiaalsed andurid, mis tuvastavad valgushulga vähenemise videviku saabumisel või järsu valgustaseme languse. Näiteks juhul, kui sisenete pimedasse tunnelisse, lülituvad esituled automaatselt sisse.

Rahustavalt ohutu, turvaline ja kaitstud

Võite end kindlalt tunda, sest Teid ja Teie

uut Mustangit kaitseb terve rida
tipptasemel turvasüsteeme.

Korralikult pidurdusjõudu

Korralikult pidurdusjõudu

Spetsiaalselt välja töötatud ülitõhusasse pidurisüsteemi kuuluvad neljakolvilised eesmised pidurisadulad ja ventileeritavad kettad, mille töö on seotud mitmete eesrindlike elektrooniliste turva- ja juhiabitehnoloogiatega. 5,0-liitrise V8-mootoriga GT-mudel on varustatud veelgi võimsama esipidurite komplektiga: kuuekolvilised Brembo™ pidurisadulad koos 15-tolliste ventileeritavate ketastega.

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Uus Mustang on varustatud elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESC), mille mitmed erinevad tehnoloogiad aitavad Teil kriitilistes olukordades kontrolli auto üle säilitada. Süsteemi andurid tuvastavad igasugused järsud muutused nii roolimisel, pidurdamisel kui ka sõiduki üldises käitumises, mille tõttu auto võiks juhitavuse kaotada. Seejärel reguleerib ESC-süsteem täpselt iga üksiku ratta kiirust, aidates libisemist vältida ning stabiilsust suurendada. Lisaks kuuluvad elektroonilisse stabiilsuskontrolli süsteemi (ESC) veel nõlvaltstardiabi süsteem (HSA), hädapidurivõimendi (EBA) ja elektrooniline pidurite eeltäitesüsteem (EBP).

{pealkiri}

Maksimaalne haardumine minimaalse vaevaga

Eesrindlik veojõu kontrollsüsteem (TCS) ei lase ratastel asjatult ühel kohal ringi käia ning hoolitseb parima võimaliku haardumise, suutlikkuse ja stabiilsuse eest just siis, kui Teil on seda kõige enam vaja. Süsteem jälgib ja reguleerib pidevalt igale veorattale ülekantavat mootorijõudu, tagades paigaltvõtul ja kiirendamisel pinnasega maksimaalse kontakti ja parima haardumise.

{pealkiri}

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või vajadusel häirekeskuse töötajaga rääkida. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

* Fordi hädaabifunktsioon töötab rohkem kui 30 Euroopa riigis. Funktsioon töötab juhul, kui süsteemiga on seotud ühilduv mobiiltelefon, mis on Teil kaasas, sisse lülitatud ja süsteemiga ühendatud, kui turvapadi täitub (välja arvatud põlvede turvapadjad) või kokkupõrke tuvastanud löögiandur kütusepumba välja lülitab. Tekstifunktsioonil ja hädaabifunktsioonil puudub veel tugi Albaanias, Valgevenes, Bosnias ja Hertsegoviinas, endises Jugoslaavia Makedoonia Vabariigis, Moldovas, Hollandis, Venemaal ja Ukrainas.

{pealkiri}

Turvalisus

Teie uut Mustangit aitab soovimatute külaliste eest kaitsta Thatchami 1. kategooria aktiivne vargusvastane alarmsüsteem, mis hoiatab Teid kohe, kui keegi proovib autosse sisse murda. Lisaks kaitseb see tehnoloogia autot ka juhul, kui keegi üritab seda salaja minema pukseerida. Süsteemi saab valveseisundisse lülitada mitmel eri viisil, nii et saate ise valida, mida valvate – uksi, kapotti või tagaluuki.

{pealkiri}

Auto hoiatab Teid, kui mõni rehv on liiga tühi

Kütuse säästmiseks, rehvide hea seisukorra säilitamiseks ja Teie ohutuse tagamiseks on väga tähtis rehvides alati õiget rehvirõhku hoida. Sellepärast jälgivadki andurid pidevalt kõiki rehve ja hoiatavad Teid, kui on avastanud mingi probleemi. Siis saate rahulikult peatuda, probleemse rehvi üle kontrollida ning selle uuesti täis pumbata või ratta ära vahetada.

{pealkiri}

Igakülgne kaitse

Edumeelsesse turvasüsteemi kuuluvad kaheastmeliselt täituv juhi esiturvapadi, mis kaitseb eriti tõhusalt rindkeret, kaheastmeliselt täituv kaassõitja esiturvapadi ning juhi põlvede turvapadi. Lisaks kuulub auto varustusse Fordi poolt esmakordselt kasutusele võetud uuendusena nn aktiivne kindalaegas. See tehnoloogia muudab kindalaeka luugi kokkupõrke korral väikeseks turvapadjaks, mis kaitseb esiistmel istuva kaassõitja jalgu. Kõige väiksemate reisijate tarbeks on mõlemal tagaistmel olemas ISOFIX-kinnituspunktid laste turvatoolide paigaldamiseks.

Sisseehitatud tugevus
Uue Mustangi kerekonstruktsioon on tehtud võimalikult jäigaks. Nii tagab see väga täpse kontrolli veermiku üle ning suudab kokkupõrke korral tõhusamalt löögienergiat neelata. Katuse külgstruktuuri eriline kuju teeb selle tugevamaks ning laserkeevitused auto külgedel parandavad kaitset külgkokkupõrke korral.

Ford Mustang tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
Fastback 2,3 EcoBoost B M 314 (231) 434
Fastback 2,3 EcoBoost B A 314 (231) 434
Convertible 2,3 EcoBoost B M 314 (231) 434
Convertible 2,3 EcoBoost B A 314 (231) 434
Fastback 5,0 V8 B M 418 (307) 524
Fastback 5,0 V8 B A 418 (307) 524
Convertible 5,0 V8 B M 418 (307) 524
Convertible 5,0 V8 B A 418 (307) 524

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
Fastback 2,3 EcoBoost B M 179 10.1 6.8 8.0
Fastback 2,3 EcoBoost B A 225 14.3 7.2 9.8
Convertible 2,3 EcoBoost B M 184 10.4 6.9 8.2
Convertible 2,3 EcoBoost B A 229 13.8 7.5 9.8
Fastback 5,0 V8 B M 299 20.1 9.6 13.5
Fastback 5,0 V8 B A 281 18.6 8.2 12.0
Convertible 5,0 V8 B M 306 20.1 9.8 13.6
Convertible 5,0 V8 B A 289 19.9 8.7 12.8

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
Fastback 2,3 EcoBoost 4784 2080 / 1956 1381 12.2 59 -
Fastback 2,3 EcoBoost 4784 2080 / 1956 1381 12.2 59 -
Convertible 2,3 EcoBoost 4784 2080 / 1956 1381 12.2 59 -
Convertible 2,3 EcoBoost 4784 2080 / 1956 1381 12.2 59 -
Fastback 5,0 V8 4784 2080 / 1956 1994 12.2 61 -
Fastback 5,0 V8 4784 2080 / 1956 1994 12.2 61 -
Convertible 5,0 V8 4784 2080 / 1956 1994 12.2 61 -
Convertible 5,0 V8 4784 2080 / 1956 1994 12.2 61 -

Ford Mustang videod

The Road Awaits – The New Ford Mustang has Arrived in Europe / Ford Performance

A Look at the All-New Ford Mustang | 2015 Ford Mustang | Ford.com / Ford Media

Ford Mustang meedias

Hulk täiustusi, mille hulgas on nii uued tehnoloogiad kui disainimuutused, pakuvad omanikele viise isikupärastada Mustangit nende eelistustega sobivaks, veelgi paremat jõudlust võimsamatest mootoritest ja uut MagneRide vedrustuse tehnoloogiat koos uue isikupärastatava digitaalse näidikutepaneeliga. LOE EDASI...

2016. 05. 14 • Accelerista.com
Ford Mustang, poniauto kuues ilmutus petroseksuaalidele

Nüüd on see käes – uus Mustang. Miki Hiire, Coca-Cola ja mõne pahaaimamatu Lähis-Ida riigi kohal avatud luukidega tiirutava pommituslennuki kõrval on Ford Mustang üks äratuntavamaid Ameerika ikoone, mis sümboliseerib mitmel tasandil vabadust – alates ilmselgest kappavast hobusest iluvõrel kuni “ostuvabaduseni”, lubades kliendile taskukohast sportautot. Rohkem autot vähema raha eest on läbi aegade olnud üks Mustangi suurimaid müügiargumente. Esimest korda on Ford Mustang ametlikult saadaval ka Ameerika Ühendriikidest väljaspool, ühtekokku 140-s riigis.

Ford Mustang, poniauto kuues ilmutus petroseksuaalidele

2016. 05. 06 • Accelerista.com
On ainult üks sportauto, mida 2015. aastal müüdi üle 100 000 eksemplari

Seda sportautot müüdi 2015. aastal kaugelt üle 100 000 eksemplari. Ameerikas müüdi kõnealust mudelit rohkem kui Chevrolet Camaro ja Dodge Challenger kahepeale kokku müüa suutsid. Ka Tesla Model S, mis möödunud aastal müügirekordi tegi, jääb võitjale kõvasti alla. Mudeli müügirekordit on kõvasti kosutanud naised, kelle jaoks see auto tundub olevat ainus ja õige sportauto.

On ainult üks sportauto, mida 2015. aastal müüdi üle 100 000 eksemplari

2015. 06. 01 • What Car?
Ford Mustang: kas 4 on parem kui 8?

Ford Mustang pole Eesti teedel mingiks harulduseks. 5 mudelipõlvkonna vältel on ainuüksi USA-s müüdud üle 9 miljoni eksemplari ja nii mõnedki neist on leidnud tee Eestisse, küll igapäeva-, aga järjest rohkem ka hobisõidukitena. Järjekorras 6. põlvkonna Mustangi esitlus toimus iseenesest juba kaugelt üle aasta tagasi. Lõviosa Eesti autoväljaannetestki on sellest juttu teinud ning sõidumuljeid vahendanud. Miks siis Whatcar masinast just nüüd ja praegu kirjutab?

Ford Mustang: kas 4 on parem kui 8?

2015. 06. 01 • Tehnikamaailm
Mustang kappas Euroopasse

Mustange on läbi aegade ikka vaid Põhja- Ameerika preeriates kohatud, kuid nüüd on Ford otsustanud need „loomad” esmakordselt ametlikult ka Euroopasse lahti lasta.

038_Mustang