Ford S-MAX

Täiesti uus Ford S-MAX põhineb algse sportliku mahtuniversaali kõige ligitõmbavamatel omadustel. Autosse mahub stiilselt reisima tervelt seitse inimest, et nautida dünaamilist sõitu ja kiiret reageerimist, mis on omane pigem väiksemale autole.

  • Uues S-MAXis teeb oma Euroopa debüüdi Fordi isekohanev roolisüsteem.
  • 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor ja uuenduskuuri läbinud 2,0-liitrine TDCi-diiselmootor tekitavad vähem CO2-heitmeid ning pakuvad oma klassi parimat sõidudünaamikat.
  • Esmakordselt on saadaval Fordi dünaamilised LED-esituled koos mittepimestavate kaugtuledega; omas segmendis esimesena on saadaval kokkupõrke ennetussüsteem (Pre-Collision Assist).
  • Uues S-MAXis on tervelt 32 erinevat istmete ja pagasiruumi kombineerimisvõimalust ning selles suurusklassis esmakordselt on teine ja kolmas istmerida varustatud Easy-Fold-süsteemiga.
  • Voolujoonelist ja sportlikku välimust täiendab uuendatud dünaamiline interjöör, kuhu kuuluvad omas segmendis esimesena Fordi muudetava reljeefpinnaga esiistmed ning eraldi kliimaseade tagaistmetel sõitjatele.
  • Mitmekülgse mugavusvarustuse hulka kuuluvad hääljuhtimisega multimeedia- ja sidesüsteem SYNC 2, iseavanev tagaluuk ning klassi parimad pagasi hoiuvõimalused.

Mängureegleid muutev disain

Fordi disainerite meeskond võttis aluseks algse S‑MAXi värske ja eksimatult äratuntava välimuse ning andis sellele veel dünaamilisema ja luksuslikuma ilme.

Voolujoonelises kujunduses on graafilisi disainielemente kasutatud mõõdukalt, et vältida nn visuaalset müra. Eesmist piilarit on nihutatud tahapoole ning tänu sellele pääsevad pikenenud kapoti reljeefsed vormid paremini esile, andes autole premium-klassile omasema ilme. Veidi ülespoole kergitatud trapetsikujuline kroomdekooriga esivõre ja sihvaka kujuga esituled jätavad autost kõrgtehnoloogilise mulje.

S-MAXi karismaatiline siluett ja mudelile iseloomulik piklik aknajoon teevad auto nüüd veel ihaldusväärsemaks. S-MAXi eritunnuseks olevad LED-päevatuled ja stiilsed LED-tagatuled, mis on omavahel ühendatud satiinpinnalise mati kroomribaga, muudavad sõiduki visuaalselt laiemaks. Tagumise kaitseraua all on väljalasketorud teineteisest eraldatud difuusoriga, mis muudab auto modernsemaks ja sportlikumaks.

Seespool annab salongile väljapeetult dünaamilise ilme kaunilt vormitud keskkonsool, mis otsekui voolab armatuurlaualt alla. Pilgu tõmbavad endale alumiiniumiläikelised dekoordetailid armatuurlaual ja kindalaeka kohal ning staadionistiilis teise ja kolmada istmerea istmed. Siseruum on erakordselt avar ja õhuline tänu täispikale klaasist panoraamkatusele ning nutikale õhemate seljatugedega istmedisainile, mis jätab rohkem ruumi istujate jalgadele.

Mugav istuda igal istmel

Uus S-MAX on saadaval viie- ja seitsmekohalisena ning see on tehtud sõitjate jaoks väga mugavaks ja praktiliseks. Tänu Easy-Fold-süsteemile saab teise ja kolmanda istmerea istmeid ükshaaval kokku klappida vaid ühe lihtsa nupuvajutusega. Ligipääsu kolmandale istmereale teeb eriti mugavaks ühe käeliigutusega kasutatav teise istmerea Easy-Entry-funktsioon.

Sobivaima temperatuuri saavutamine käib nüüd kiiremini tänu täiustatud kütte- ja ventilatsioonisüsteemile, mis tegi oma Euroopa debüüdi täiesti uues Ford Mondeos. See kliimaseade suudab saavutada madalamaid temperatuure, selle õhuvool on tugevam ning samas on see ka vaiksem kui senine süsteem. Mõistes, et ka S‑MAXi tagaistmetel soovitakse nautida samu mugavusi kui esiistmetel, hoolitses Ford selle eest, et ka tagaistujatel oleks olemas oma kliimaseade, mille juhtpaneelilt vastavalt soovile eri seadistusi muuta.

Täiendavad heli summutavad materjalid, täiustatud uksetihendid ning katuses kasutatav magnetil põhinev summutustehnoloogia, mis neutraliseerib lae vibratsiooni, teevad salongi endisest vaiksemaks. Esimesena omas segmendis kuuluvad S-MAXi varustusse Fordi muudetava reljeefpinnaga esiistmed, millel on olemas soojendus-, jahutus- ja ainulaadne Active Motion-massaažifunktsioon.

Esiistmete peatugede asendit saab reguleerida üles-alla ning ette-taha. Ideaalse juhtimisasendi leidmiseks saab rooli kallet ja sügavust muuta selles segmendis esmakordselt elektriliselt ning tänu juhiistme asendimälu funktsioonile saavad erinevad juhid istme kiiresti endale sobivaimasse asendisse sättida. Lisaks on S-MAX esmakordselt saadaval ka koos roolisoojendusega.

Tagaistmete täiustatud kuju toetab istujaid kindlamalt ning teeb sõidu mugavamaks ka auto tagaosas. Uue S-MAXi siseruum pakub reisijatele asjade mahutamiseks oma klassi parimaid lahendusi. Arvukate panipaikade hulka kuulub näiteks uus kaanega hoiulaegas armatuurlaua peal, kaasaskantavate seadmete hoiukoht keskkonsoolis ning varjatud põrandaalune panipaik kolmanda istmerea taga.

Tehnoloogia kui kuues meel

Uus S-MAX kasutab kaamerat, radarit ja ultraheliseadmeid, et varustada vajaliku infoga rohkem kui 16 eesrindlikku tehnoloogiat, mis aitavad juhil paremini ja ohutumalt sõita. Järgnevalt on neist loetletud mõned:

  • Kokkupõrke ennetussüsteem (Pre-Collision Assist) rakendab pidurid tööle, kui tekib reaalne oht kokkupõrkeks teise sõidukiga – esmalt kostab hoiatussignaal ning seejärel ilmub esiklaasile hoiatusnäit. Süsteem töötab alates kiirusest 8 km/h kuni auto maksimumkiiruseni.
  • Isekohanev LED-esitulede tehnoloogia põhineb Fordi sõidusuunda järgival esitulede süsteemil, mis muudab vastavalt sõiduoludele automaatselt esitulede valgusvihu kaldenurka.
  • Mittepimestavate kaugtulede tehnoloogia tuvastab kõik auto ees olevad sõidukid – nii samas suunas liikuvad kui ka vastutulevad – ning vähendab siis isekohanevate LED-esitulede valgust selles valgusvihu osas, mis võib teisi juhte pimestada, säilitades valgusvihu ülejäänud osades maksimaalse valgustugevuse.

Uue S-MAXi anduritehnoloogiad lihtsustavad ka parkimist:

  • Uudne iseparkimissüsteem (Perpendicular Parking) suudab tuvastada ja tagurdada auto sõidusuunaga risti paiknevale parkimiskohale kõrvuti teiste autodega, keerates juhi eest ise rooli. Süsteem sarnaneb aktiivsele parkimisabi süsteemile, mis aitab parkida teega paralleelsele parkimiskohale.
  • Parkimiskohalt väljumise abisüsteem (Park-Out Assist) aitab autojuhil teega paralleelselt parkimiskohalt välja sõita: süsteem roolib autot ise, juhi ülesandeks on vaid gaasi- ja piduripedaali vajutada.
  • Külgparkimisabi süsteem (Side Parking Aid) hoiatab juhti helisignaalide ja kaugust näitavate ekraanisümbolitega ümber auto asuvate takistuste eest.
  • Küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert) hoiatab autojuhti parkimiskohalt välja tagurdamisel sõidukite eest, mis võivad kohe-kohe auto tagant läbi sõita.

Uue S-MAXi ülejäänud juhiabisüsteemide hulka kuuluvad veel pimeala teavitussüsteem (Blind Spot Information System), liiklusmärkide tuvastussüsteem (Traffic Sign Recognition), sõidureast väljumise hoiatussüsteem (Lane Keeping Alert), sõidureas püsimise abisüsteem ja juhi virgutusfunktsioon (Driver Alert).

Uudisena nii S-MAXi kui kogu selle segmendi jaoks saab auto kaasa uudse mitmeosalise vaatega kaameratehnoloogia (Front Split View Camera), mis aitab paremini hakkama saada piiratud nähtavusega ristmikel ja parkimiskohtades, näidates autoninale paigaldatud kaamerasüsteemi abil 180-kraadist vaadet kõigest, mis on auto ees. Isekohanduv kiirushoidik kasutab oma töös ette suunatud radarit ning võimaldab S-MAXi juhil säilitada eesliikuva sõidukiga enda poolt kindlaks määratud pikivahet.

Uus intelligentne kiiruspiirik (Intelligent Speed Assist) on edasiarendus senisest kiiruspiirikust, mis võimaldab juhil määrata kindlaks piirkiiruse, mida ta ei soovi ületada. Uus süsteem erineb selle poolest, et see muudab kindlaks määratud piirkiirust automaatselt vastavalt liiklusmärkide tuvastussüsteemilt ja navigatsioonisüsteemilt saadud andmetele.

Eesrindlikud veermiku tehnoloogiad

Uues S-MAXis teeb oma Euroopa debüüdi Fordi uus ja eriti täpne isekohanev roolisüsteem (Adaptive Front Steering), mis teeb eriti nauditavaks sõitmise kurvilistel teedel. Süsteem optimeerib reageerimist roolikeeramisele, muutes vastavalt sõidukiirusele pidevalt rooli ja rataste vahelist ülekandesuhet. Väiksematel kiirustel, näiteks parkimisel või kitsastel vanalinnatänavatel liikudes, teeb uus süsteem auto paremini manööverdatavaks ja pöörded lihtsamaks. Suurematel kiirustel paneb see S‑MAXi reageerima juhi tegevusele sujuvamalt ja täpsemalt.

Fordi uus Integral Link-tagavedrustus parandab veelgi automargi legendaarset sõidudünaamikat tänu oma konstruktsioonile, milles on kasutatud kergemaid alumiiniumkomponente. Kõik see kokku mõjub ülihästi auto reageerimisvõimele, juhitavusele ja sõidumugavusele – seda eriti tagaistmetel.

Sõiduomadusi parandavad veel teisedki tehnoloogiad, sh: Fordi intelligentne nelikveosüsteem, mis tagab suurepärase teelpüsivuse ja haardumise – S-MAXi jaoks saadaval esmakordselt; roolimishäirete kompenseerimismehhanism (Torque Steer Compensation) ja aktiivne värinaneutralisaator (Active Nibble Compensation), mis hoiavad ära rooli soovimatu iseenesliku liikumise, tee ebatasasustest põhjustatud tagasilöögid ja vibratsiooni.

Vähem heitmeid, suurem võimsus

Sõit uue S-MAXiga on vaikne ja kerge tänu hästi reageerivatele ja säästlikele uutele diisel- ja EcoBoost-bensiinimootoritele.

Diiselmootorite CO2-heitmete kogus väheneb eeldatavalt umbes 7 protsenti, kasutades erinevaid valikusse kuuluvaid mootori-käigukasti kombinatsioone: 2,0-liitrine 120 hj TDCi-mootor koos kuuekäigulise käsikäigukastiga või uuendatud 2,0-liitrised 150 hj ja 180 hj TDCi-mootorid koos käsikäigukasti või topeltsiduriga Powershift-automaatkäigukastiga. Aktiivne termoregulatsiooni juhtsüsteem lühendab mootori soojenemisaega – tänu sellele saavutab mootor maksimumjõudluse kiiremini ja tekitab vähem CO2-heitmeid.

Bensiinimootorite eelistajate jaoks on valikus Fordi uus kütusesäästlik 1,5-liitrine 160 hj EcoBoost koos käsikäigukastiga ning 2,0-liitrine 240 hj EcoBoost koos automaatkäigukastiga.

S-MAXi CO2-heitmeid ja kütusekulu aitavad vähendada ka Auto-Start-Stop- ja intelligentne regeneratiivlaadimise süsteem. Kerealune aerodünaamiline põhjakaitse ja radiaatori aktiivvõre tehnoloogia, mille testimisele ja täiustamisele kulutati tervelt 400 tundi tuuletunnelis, vähendavad auto õhutakistust.

Varustus, mis teeb elu lihtsamaks

Lisaks traditsioonilisele näidikuplokile on valikvarustusena saadaval juhi poole suunatud 10-tolline digitaalekraan animeeritud analoognäidikute stiilis spidomeetri ja tahhomeetriga. Kasutajad saavad ekraaniseadistusi ja 3D-graafikat vastavalt enda eelistustele muuta, et interaktiivsete funktsioonide kasutamine käiks igaühele käepärasemalt.

8-tolline suure eraldusvõimega puuteekraan keskkonsoolis laseb juhil kasutada Fordi side- ja meelelahutussüstemi SYNC 2, mille hääljuhtimisfunktsioon võimaldab telefoni, helisüsteemi, kliimaseadet ja navigatsioonisüsteemi kasutada lihtsate häälkäsklustega.

Esmakordselt on S-MAX saadaval koos iseavaneva tagaluugiga (Hands-Free Liftgate), mille saab avada või sulgeda ühe jalaviibutusega kaitseraua all. Alates eelmisest aastast, kui Ford Kuga esimesena Euroopas seda tehnoloogiat pakkuma hakkas, langetasid pooled uue Kuga ostjatest valiku iseavaneva tagaluugi kasuks.

Tehnoloogiad

Seitsmekohaline sportlik mahtuniversaal – kordumatu välisilme ja esmaklassilised sõiduomadused, millele ei leidu võrdset.

Intelligentsed tehnoloogiad ja tänapäevane kujundus, täpne juhitavus ja sooritusvõime, mis hoolitseb põnevate sõiduelamuste eest: kõik see eristab uut S-MAXi paljudest teistest.

Paindlikkus, praktilisus ja ökonoomsus on siia sisse ehitatud. Ning koos mitmete tähelepanuväärsete tehnoloogiatega on see üks kõige nutikamaid seitsmekohalisi sõidukeid üldse.

Elate aktiivset elu? Siin on auto, mis on selleks loodud.

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus S-MAX on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. See tehnoloogia suudab suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt vajaliku koguse jõudu, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ning aitab säästa kütust lihtsamates teeoludes.

Nutikas istmesüsteem tagab erakordse paindlikkuse

Nutikas istmesüsteem tagab erakordse paindlikkuse

Hästi läbi mõeldud istmesüsteem mahutab mugavalt ära kuni seitse inimest. Kui aga teise ja kolmanda istmerea istmeid ükshaaval kokku klappida, saab tekitada autosse mitmeid erinevaid ruumilahendusi nii istumiseks kui ka suurema koguse pagasi mahutamiseks. Teise ja kolmanda istmerea istmete kokkuklappimine käib ühe lihtsa nupuvajutusega, et saaksite oma spordivarustuse või suurte tööriistade jaoks kiiresti lisaruumi tekitada.

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib oma tööd vastavalt sõidutingimustele ja kiirusele automaatselt ise. Väikestel kiirustel paneb süsteem rooli liikuma kergemini, lihtsustades autoga manööverdamist. Suurtel kiirustel, kui auto üle on vaja kindlamat kontrolli, muutub rooli keeramine raskemaks. EPAS-roolivõimendisüsteem on nüüd varustatud ka suuna kontrollfunktsiooniga, mis arvestab külgtuule ja muude sõidutingimuste mõjuga, ning aktiivse värinaneutralisaatoriga, mis vähendab rooli ebasoovitavat vibreerimist.

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Tilluke kaamera uue S-MAXi esiotsal saadab auto infoekraanile 180-kraadise mitmeosalise vaate kõigest, mis on auto ees – nii näete kohe, kui küljelt läheneb mõni sõiduk, jalgratas või jalakäija. See valikvarustusena pakutav uus tehnoloogia on hindamatu, kui sõidate välja kitsalt parkimiskohalt või sooritate pööret tiheda liiklusega tänavale piiratud vaateväljaga ristmikul.

Muretu parkimine ja väljasõit

Muretu parkimine ja väljasõit

Uudne iseparkimissüsteem, mis kasutab kombinatsiooni mitmest erinevast tehnoloogiast, ei piirdu vaid auto roolimisega teega paralleelsele parkimiskohale. Parkimiskohalt väljumise abisüsteem (POA) aitab Teil sealt ka välja sõita. Sõidusuunaga risti parkimise abisüsteem (PPA) teeb kindlaks, kas kahe auto vahel on parkimiseks piisavalt ruumi ning tagurdab siis auto Teie eest ise leitud kohale. Ja kui auto kõrval peaks olema mingeid takistusi, hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem (SPA).

Tagurdamine on lihtne, sest näete selja taha

Tagurdamine on lihtne, sest näete selja taha

Tänavapostid, teepiirded, madalad müürid… Tahavaatekaamera (valikvarustus) näitab Teile armatuurlaua keskele paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Kaamera hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Süsteem näitab ka virtuaalseid abijooni, mille järgi õnnestub auto ära parkida isegi kõige väiksemale parkimiskohale.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast hoiatust. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerealistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

Käigukastide valik

Käigukastide valik

Uue S-MAXi jaoks on valikus kolm erinevat käigukasti. 6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning vahetab käike sujuvalt ja täpselt. 6-käiguline automaatkäigukast on samuti mõeldud suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning selle hoolikalt häälestatud käiguvahetuspunktid tagavad maksimaalse võimsuse ja efektiivsuse. Lisaks on valikus ka nelikvedu ja 6-käiguline Fordi PowerShift-käigukast.

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti kiirema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu Teie eest ise, laskmata autol hetkekski jõudu kaotada. PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused teevad sõidu ühtlasemaks ning vähendavad tavalise automaatkäigukastiga võrreldes kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad, mida tavaliselt võib kohata kallites sportautodes, kuuluvad koos kuuekäigulise automaat- või PowerShift-käigukastiga nüüd standardvarustusse. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob sujuva ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Eesrindlik vedrustus tagab suurepärase sõidu ja juhitavuse

Eesrindlik vedrustus tagab suurepärase sõidu ja juhitavuse

Uus edumeelne mitmikhoobvedrustus taga koos täiustatud McPhersoni küünaldega ees võimaldab paremini kontrollida iga ratast, parandades sõidukvaliteeti ja muutes auto ülihästi reageerivaks ja juhitavaks.

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Vaid üks nupuvajutus ja elektrooniliselt juhitav päikesevari liugub mitteavatava klaasist panoraamkatuse eest ära, lastes loomulikul valgusel salongi voolata. Samal ajal hoiab päikesekiirgust peegeldav klaas Teid meeldivalt jahedas ning kaitseb kahjuliku UV-kiirguse eest.

Hoiab ideaalset temperatuuri

Hoiab ideaalset temperatuuri

Tahaksite olla mõnusalt soojas või ergutavalt jahedas – võimas kliimaseade täidab Teie soovi. Saadaval on ka kahetsooniline elektrooniline täisautomaatne kliimaseade (DEATC), millega saate valida ühe temperatuuri endale ja teise oma kaassõitjale – nii nagu kumbki soovib.

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Intelligentne kiiruspiirik (Intelligent Speed Assist) on loodud sõidukiiruse paremaks kontrollimiseks, võimaldades Teil suunata kogu tähelepanu teeoludele. Kui liiklusmärkide tuvastussüsteem on sisse lülitatud, teeb see oma kaamera abil kõigepealt kindlaks hetkel kehtiva kiirusepiirangu. Seejärel suurendab või vähendab intelligentne kiiruspiirik automaatselt Teie poolt sisestatud maksimumkiirust vastavalt kehtivale piirkiirusele.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja S-MAX tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid oma jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. See süsteem säästab Teid tülikast võtme otsimisest, kui käed on muid asju täis.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades jää klaasipuhastitelt. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Jalakäija tuvastustehnoloogiaga kokkupõrke ennetussüsteem märkab eespool sõiduteel asuvaid suuri objekte ja inimesi, sh ka neid, kes võivad tee servalt autole ette astuda. Tuvastades kokkupõrkeohu, annab süsteem Teile sellest hoiatusega märku. Kui Te hoiatusele ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt tööle pidurid. See uus tehnoloogia on välja töötatud liiklusõnnetuste leevendamiseks ja võimalusel nende täielikuks vältimiseks ning see töötab kiirustel kuni 80 km/h.

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad dünaamilised LED-esituled, mis on saadaval valikvarustusena, pole mitte üksnes silmipimestavalt valged, vaid ka targad. Mitmed valgusdioodid üheskoos tekitavad täpselt õige kujuga valgusvihu ning nende tugev ja ere loomulik valgus tagab suurepärase nähtavuse. Varustusse kuuluvad ka päevatuled. Traditsioonilised vilkuvad suunatuled on asendatud LED-valgustriipudega, mis süttivad kordamööda üksteise järel, olles hästi nähtavad kõikidele kaasliiklejatele. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, tagades maksimaalse nähtavuse teisi juhte pimestamata. Ja mis eriti kasulik – need uued esituled oskavad vastavalt rooli liikumisele järgida tee suunda, parandades nähtavust kurvides ja pööretel.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi (EBA) aitab Teie sõidukil avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Selle tööd juhib automaatselt ESP-süsteem, mis tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja.

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Tänu radaranduritele, mis jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie auto mõlemal küljel, aitab pimeala teavitussüsteem (BLIS) (valikvarustus) Teil ohutumalt sõidurida vahetada. Kui andurid tuvastavad sõiduki, mida Teie ei näe, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Uus S-MAX on varustatud elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESP), mille mitmed erinevad tehnoloogiad aitavad Teil kriitilistes olukordades kontrolli auto üle säilitada. Süsteemi andurid tuvastavad igasugused järsud muutused nii roolimisel, pidurdamisel kui ka sõiduki üldises käitumises, mille tõttu auto võiks juhitavuse kaotada. Seejärel reguleerib ESP-süsteem täpselt iga üksiku ratta kiirust, aidates libisemist vältida ning stabiilsust suurendada. Elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi (ESP) alla kuuluvad nõlvaltstardiabi süsteem (HSA), hädapidurivõimendi (EBA) ja elektrooniline pidurite eeltäitesüsteem (EBP).

Muretu paigaltvõtt kallakul

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

ISOFIX-kinnituspunktid, mille külge saab paigaldada lapse turvatooli, on olemas kõigil kolmel teise istmerea istmel.

Alarmsüsteem kaitseb

Alarmsüsteem kaitseb

Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem lülitab end automaatselt valveseisundisse, kui auto on topeltlukustusega lukustatud. Kui keegi on seejärel autosse sisse murdnud, auto on üles tõstetud või liikumisandurid on sõiduki sees liikumise tuvastanud, annab süsteem sellest valju alarmsignaaliga märku.

Ford S-MAX tehnilised andmed

Mootor, võimsus, sooritus

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast Suurim
võimsus
hj (kW)
Suurim
pöördemoment
Nm
Maksimaalne
kiirus
km/h
Kiirendus
0-100 km/h
sek
Mahtuniversaal 1,5L EcoBoost B M 160 (118) 240 200 9.9
Mahtuniversaal 2,0L EcoBoost B A 240 (176) 345 226 8.4
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 120 (88)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 150 (110) 350 196 12.1
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 150 (110) 350 198 10.8
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 180 (132) 400 211 9.7
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 150 (110) 350 196 10.8
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 180 (132) 400 206 10.5
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 180 (132) 400 208 9.5
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 210 (154) 450 218 8.8

Kütusekulu ja heitmed

Keretüüp Mootor Kütus Käigukast CO2
emissioon
g/km
Kütusekulu
linnas
l/100km
Kütusekulu
maanteel
l/100km
Kütusekulu
keskmine
l/100km
Mahtuniversaal 1,5L EcoBoost B M 149 (**155) 8.0/8.2 5.6/5.9 6.5/6.8
Mahtuniversaal 2,0L EcoBoost B A - (**204) -/(**12.5) -/(**6.9) -/(**8.9)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 139 (**149) 6.1(**6.4) 4.9(**5.4) 5.4(**5.8)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 129 (**139) 5.6(**6.1) 4.6(**4.9) 5.0(**5.4)
Mahtuniversaal 2,0TDCi D M 129 (**139) 5.6(**6.1) 4.6(**4.9) 5.0(**5.4)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 139 (**149) 6.1(**6.4) 4.9(**5.4) 5.4(**5.8)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 149(**159) 6.4(**6.8) 5.4(**5.8) 5.8(**6.1)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 139 (**149) 6.1(**6.4) 4.9(**5.4) 5.4(**5.8)
Mahtuniversaal 2,0TDCi PowerShift D A 144 6.3 5.1 5.5

Mõõtmed

Keretüüp Pikkus
mm
Laius koos küljepeeglitega
/ peeglid kokkuklapitud
mm
Kõrgus
katusereelinguteta/ga
mm
Pöördediameeter
m
Bensiinipaagi
maht
l
Diislipaagi
maht
l
Mahtuniversaal 4796 2137/1916 1658/1655 11.6 70 70

Ford S-MAX videod

The All-New Ford S-MAX / Ford Europe

Ford S-MAX Intelligent All-Wheel Drive / Ford Europe

Ford S-MAX meedias

2017. 04. 07 • Autonet.ee
Proovisõit - Ford S-Max

Mahtuniversaalid jagunevad laias laastus kaheks: ühed on sõiduautod ning teised kaubikute mugavamaks tehtud modifikatsioonid. Mõlemal on oma, suhteliselt erinevad, sihtrühmad. Nii sõidavad pereinimesed rohkem Sharanides ja Galaxytes, äriinimeste transfeeriks kasutatakse aga enamjaolt Mercedes V-klassi. Ka Renault Traffic pakub väiksema seltskonnaga reisides täiesti normaalset olemist – omal nahal proovitud ja kogetud.

Proovisõit - Ford S-Max

2016. 05. 09 • Postimees
Mõistlikkusel on uus nimi - Ford S-MAX

Sportlikuks mahtuniversaaliks nimetatud Ford S-MAX nägi esmakordselt ilmavalgust 2006. aastal, kui Galaxyst ja C-MAXist inspireeritud auto Euroopas müügile tuli. Uue põlvkonna moodne S-MAX aga kõnetab potentsiaalset ostjat eelkõige viisaka, sõiduautoliku välimuse ja viiest või isegi seitsmest istekohast kolmele paigaldatud ISOFIX-lastetoolikinnitusega.

Mõistlikkusel on uus nimi - Ford S-MAX

Proovisõit: Ford S-Max

2015. 04. 28 • Autonet.ee
Proovisõit: Ford S-Max

Proovisõit: Ford S-Max

2015. 02. 18 • Fordi pressiteade
Ford esitles täiesti uut S-MAXi

Edumeelne sportlik mahtuniversaal paistab silma stiilse välimuse ja uute tehnoloogiatega ning pakub rohkelt sõidurõõmu. LOE EDASI...