Täiesti uus Ford Transit pakub väikseimaid ülalpidamiskulusid omas klassis

Uus Ford Transit pakub klientidele kogu mudelivaliku ulatuses erakordset vastupidavust, märgatavalt vähenenud hooldus- ja remondikulusid, suurenenud veomahtu ning praktilist kaubaruumi varustust. Täiesti uus Transit, mis on ehitatud uuele värskelt välja töötatud üleilmsele platvormile, asendab Fordi tarbesõidukite mudelivalikus senised raskemad Transiti versioonid ning astub Euroopa mudelivalikus menuka uue Transit Customi kõrvale.

Erakordselt väikesed ülalpidamiskulud, võimsad mootorid ja tuntud Transiti vastupidavus

Transitid sõidavad uute 2liitriste turbodiislite jõul. Töömaht kahanes küll eelmiste 2,2liitristega võrreldes, aga võimsust ning pöördemomenti tuli juurde märgatavalt. Uued jõuallikad arendavad 105, 130 ja 170 hj, asvanis on ka pöördemoment – vastavalt +50, +35 ja +20 Nm (360, 385 ja 405 Nm).

Uus 16klapilise alumiiniumplokikaane ja malmplokiga mootor näeb välja nagu kunstiteos. Filigraanse valukvaliteediga, jäigaks ribitatud plokk, vaikselt õlivannis töötavad hammasrihmad, mis käitavad nukkvõlle ja õlipumpa, senisest väiksema läbimõõdu ja tänu sellele kiirema reaktsiooniga turbokompressor, mis teeb kuni 240 000 p/min, osaliselt plokikaande integreeritud sisselaskekollektor ja muud moodsad lahendused teevad 2liitrised mootorid eelkäijaist kuni 13% ökonoomsemaks.

Uus Transit on saadaval nii esi-, taga- kui ka nelikveolisena. Mudeli hooldusintervalle on pikendatud 50 000 km või kahe aastani ning ühtlasi on kuni 150 000 km läbisõiduni teostatavate graafikujärgsete hooldustööde kogukestus võrreldes eelmise mudeliga lühenenud 5,4 tunnilt 4,2 tunnini.

Fordi poolt läbi viidud 23 erineva remonditava komponendi analüüs näitas, et uus mudel kuulub ka graafikuväliselt läbi viidavate hooldustööde kestuse poolest klassi tippu, näiteks tagumise ketaspiduri remondiks vajalik aeg on vähenenud 2,6 tunnilt 1,3 tunnini. Kulukate tagajärgedega vale kütuse tankimise eest kaitseb uut mudelit standardvarustusse kuuluv Fordi ainulaadne tankimissüsteem Easy Fuel.

Uue põlvkonna mudel on ehitatud erakordselt vastupidavaks. Selle äärmiselt tugeva kerekonstruktsiooni valmistamiseks on kasutatud mitut liiki ülitugevat terasesulamit, sh boorterast, ning mudel saab kaasa igakülgse 12-aastase läbiroostetamisvastase garantii.

Vastavalt Fordi äärmiselt rangetele standarditele, mis kehtivad tarbesõidukite vastupidavuskatsetele üle kogu maailma, on uus Transit läbinud raskete katsesõitude käigus Euroopas ja Põhja-Ameerikas kokku 11 miljonit kilomeetrit – see võrdub 275 korraga ümber maakera – ning üle 500 000 km sellest koos Transiti tegelike kasutajatega.

Esmakordselt on uus mudel teinud läbi ka karmi tugevuskatsete seeria, et sõiduki käitumine ohutul ja etteaimataval viisil oleks tagatud ka kõige ohtlikumate löökide korral, mis päriselu tingimustes võivad esineda: üks katsetest seisneb näiteks selles, et kiirusega 60 km/h sõidetakse vastu 150 mm äärekivi.

Suurem veomaht ja mitmekülgne varustus

Uus Transit pakub võrreldes eelkäijaga 11% suuremat veomahtu ning tervet rida uudseid lahendusi kaubaruumi jaoks, mis teevad pagasi vedamise senisest lihtsamaks ja ohutumaks.

Kaubiku sihikindla ja modernse välisdisaini all on varjul kaubaruum, kuhu mahuvad ära kõik olulisemad standardmõõtudes esemed, sh näiteks torud ja kipsplaadid. Kaubaruumi külgseinad on senisest püstisemad ning ukseavad veelgi suuremad ja praktilisemad. Ukseava kaubaruumi küljel on oma 1300 mm laiusega üks selle klassi laiemaid, lihtsustades koorma peale- ja mahalaadimist kahveltõstukite abil.

Iga mudeliversiooni veomaht on võrreldes samaväärse eelmise põlvkonna Transitiga kasvanud umbes 10%, näiteks on standardse täislaia terasest vaheseinaga keskmise teljevahega (L2) kaubiku kaubaruumi maht suurenenud 10,3 kuupmeetrilt 11,2 kuupmeetrini, võimaldades nüüd sellega nelja euroalust vedada ning põrandal 3 meetri pikkuseid esemeid transportida. Suurim mudel Jumbo Van mahutab aga vaheseina taha ära koguni 15,1 m3 kaupa

.

Kaubikud on saadaval kolme erineva pikkusega, kahe erineva katusekõrgusega ning mitme erineva registrimassiga kuni 4,7 tonnini välja. Uus mudel saab kaasa mitmeid uusi ja nutikaid varustuselemente, mille hulka kuuluvad näiteks:

  • tagumisse kaitserauda integreeritud optimaalse kõrguse ja libisemivastase pinnatöötlusega aste;
  • lihtsalt puhastatav kaubaruumi põrand, mis kaitseb nii kaubikut kui ka kaupa: vastupidava plastist põrandakatte külgservad on pühkimise ja pesemise lihtsustamiseks keeratud 10 cm ülespoole vastu külgseinu;
  • DIN/ISO normatiividele vastavad koorma kinnituspunktid külgseintel, mis aitavad põrandapinnale vaba ruumi jätta;
  • kaubaruumi tipptasemel LED-valgustus, mis ei jäta pimedaks selle ühtki nurka;
  • hästinähtavad kleebised teiste liiklejate hoiatamiseks, juhul kui tagauksed on avatud 90-kraadise nurga all;
  • veojõud kuni 3,5-tonnise järelhaagise vedamiseks (350 HD mudelitel).

Lisaks traditsioonilistele kaubikutele kuuluvad Transiti mudelivalikusse veel täiendavate istmeridadega mudelid Double Cab-in-Van (DCiV), Kombi ja Kombi Van (alates 2015.a.) ning tavakabiini ja pikendatud kabiiniga raamautod (Chassis Cab ja Double Chassis Cab). Uus raamauto versioon Chassis Cab SuperJumbo mahutab oma tugevale alusraamile ära tervelt 5-meetrise veokasti või furgooni, Transiti M2 kategooria väikebussidesse mahub aga istuma kuni 18 inimest.

Esmaklassiline sõidumugavus ja eesrindlikud tehnoloogiad

Uue mudeli kabiin on märgatavalt ruumikam kui eelkäijal – rohkem on nii õla- kui ka pearuumi. Nähtavus on parem ja juhtimisasend tänu reguleeritava kalde ja sügavusega roolisambale endisest mugavam.

Täieliku uuenduskuuri läbinud interjöör koos stiilse uue armatuurlauaga annab sõitjate käsutusse mitmeid nutikaid panipaiku, näiteks saab asju hoida terve kabiini laiuses laeriiulis või kaassõitjate kahekohalise esiistme all asuvas varjatud hoiukastis. 230 V voolupesa saab kasutada oma tööriistade või sülearvutite laadimiseks, vajamata selleks spetsiaalset adapterit.

Tänu Fordi inseneride hoolikale seadistustööle pakub sõiduk oma klassi parimat sõidudünaamikat koos kindlama ja sõiduautolikuma juhitavusega nii linnatänavatel kui ka maanteedel. Ka kabiini on mitmeti täiustatud, sh vähendatud mürataset ning parandatud sõidumugavust.

Sõiduki kasutamiseks mobiilse kontorina saab seda täiendada suure hulga uusimatest Fordi sõiduautodest pärineva mugavusvarustusega. Lisavarustusena on näiteks saadaval Fordi hääljuhitav autosisene sidesüsteem SYNC koos innovatiivse AppLink-funktsiooniga, mis võimaldab autojuhil kasutada häälkäsklustega ka oma nutitelefoni lemmikrakendusi (see funktsioon on saadaval alates 2014. aasta teisest poolest).

Lisaks kuulub sõiduki varustusse veel mitmeid eesrindlikke tehnoloogiad, mis aitavad autojuhil pikki tööpäevi rooli taga ohutumalt ja kindlamalt mööda saata. Sellised väärtuslikud abivahendid on:

  • isekohanduv kiirushoidik koos eesmise pikivahe hoiatusega;
  • sõidureast väljumise hoiatussüsteem koos juhi virgutusfunktsiooniga,
  • tahavaatekaamera koos järelhaagise haakimisabiga,
  • staatilised kurvituled,
  • rehvirõhu kontrollsüsteem.

Sõiduk on varustatud uusima elektroonilise stabiilsuskontrolli tehnoloogiaga, mille uuenduslike funktsioonide hulka kuuluvad adaptiivne koormustundlik stabiilsuskontroll, ümberpaiskumise vältimissüsteem, järelhaagise stabiliseerimisabi, nõlvaltstardiabi ning uudisena ka kurviaeglustussüsteem – ainulaadne Fordi poolt välja töötatud süsteem, mis aitab ohutult ja stabiilselt aeglustada, kui sõiduk on sisenenud kurvi (nt kiirtee mahasõiduritta) liiga suure kiirusega.

Pidevalt ühenduses ka teel olles

Linnatänavad, kiirteed, suured alleed ja külavaheteed… Uus Transit teeb Teie olemise mugavaks ja laseb kolleegide, klientide või sõpradega ühendust pidada kõikjal, kuhu töö Teid viib. Mitmed uuenduslikud tehnoloogiad lihtsustavad sõiduki juhtimist ja parkimist. Suurepärase varustuse ja panipaikadega täidetud kabiinis saate sõidu ajal vaid mõne lihtsa häälkäsklusega mugavalt helistada ja kõnedele vastata. Niisiis – hoides käed roolil ja pilgu teel – saate oma äriasju ajada otse juhiistmelt.

Fordi SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi SYNC-süsteemi abil saate panna mängima oma lemmikmuusika ning rääkida oma mobiiltelefoniga, kasutades selleks kõigeks vaid lihtsaid häälkäsklusi. Kui Teie telefoni kontaktandmetesse on salvestatud näiteks kodune telefoninumber nimega „Kodu“, peate lihtsalt ütlema „Call – kodu“ ja süsteem valib automaatselt selle numbri. Häälkäskluste abil saate panna mängima ka lugusid USB-mälupulgalt, MP3-mängijalt või iPod®-ilt või kuulata muusikat voogedastuse teel Bluetooth®-ühendusega mobiiltelefonist. Süsteem oskab isegi saabunud tekstisõnumeid Teile ette lugeda.

Säästlikum sõit, mis ka väsitab vähem

Isekohanduv kiirushoidik laseb Teil kindlaks määrata sobiva püsikiiruse ja pikivahe, mida hoiab seejärel automaatselt seni, kuni vajutate ise piduri- või gaasipedaali. Kasutades roolil asuvaid lüliteid, saate sõidu ajal püsikiirust ka muuta. Lisaks aitab seadistatav kiiruspiirik hoida sellist sõidukiirust, mis jääb Teie enda poolt valitud piirkiirusest allapoole. See aitab säästa kütust ning vähendab ühtlasi võimalust, et võiksite kogemata kiirust ületada. Nii saate mõlemast tehnoloogiast praktilist kasu ning lisaks pole pikad maanteesõidud enam nii väsitavad.

Lihtsam tagurdamine

Tänavapostid, prügikastid, madalad piirded ja müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile tahavaatepeeglisse integreeritud ekraanil kõike, mis jääb sõiduki taha. Kaamera hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Süsteem näitab ka virtuaalseid abijooni, mille järgi õnnestub sõiduk ära parkida isegi kõige kitsamale parkimiskohale või tagurdada sellega täpselt laadimisestakaadi ette.

Andurid, mis aitavad parkida

Parkimisandurid aitavad Teil hinnata vahemaad oma sõiduki ja selle ees või taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks.

Uued mugavamad esiistmed

Juhiiste ja rool on mitmes suunas reguleeritavad, et saaksite leida enda jaoks ideaalse juhtimisasendi. Juhiistmel on olemas ka käetugi, valikvarustusena on saadaval reguleeritav nimmetugi ja istmesoojendus. Tarbesõidukile omaselt eriti vastupidavad istmed on kujundatud sama mugavaks, kui need on sõiduautodes.

Kõik vajalik liikuvaks tööks

Kabiin on kujundatud ja sisustatud eesmärgiga Teid Teie tööelus igakülgselt aidata. Kui valite näiteks kahekohalise kaassõitja esiistme, kuulub keskmise istme juurde klapplaud, mis on piisavalt suur sülearvuti või kirjutusaluse kasutamiseks. Kabiinis on ka rohkelt hoiuruumi: kahekohalise kaassõitja esiistme all on peidus tervelt 93 liitrit mahutav hoiukoht, armatuurlaua peal asub kaanega panipaik koos 12 V toitepesaga mobiiltelefoni, MP3-mängija või iPodi hoidmiseks, suures kindalaekas saab hoida A4-mõõdus kaustu. Ja loomulikult ei puudu ka käepärased pudeli- ja topsihoidikud.

Süsteem, mis annab infot ja lahutab meelt

Erinevate tänapäevaste info- ja meelelahutussüsteemide laia valikusse kuulub näiteks tipptasemel audiovisuaalne süsteem, mis koosneb digisignaali vastuvõtjaga (DAB) raadiost, CD-mängijast, USB-pesast, premium-klassi kõlaritest, mitmefunktsioonilisest ekraanist, kogu Euroopat hõlmavast naviseadmest ja Fordi SYNC-sidesüsteemist.

Küljepeeglid, mis suudavad end ise kaitsta

Sõiduki parkimisel kitsale tänavale või väikesele parkimiskohale võivad küljepeeglid kergesti viga saada. Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, mis on saadaval valikvarustusena, aitavad seda vältida, keerates end pärast üht nupuvajutust sujuvalt sissepoole kokku. Ja tänu peeglisoojendusele saate oma teekonda pakaselistel hommikutel kiiremini ja ohutumalt alustada.

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Teie saate valida ühe kuuest tundlikkusastmest, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad. Vihmasensoriga klaasipuhastid on saadaval valikvarustusena koos automaatlülitusega esituledega (vt altpoolt).

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Uuel Transitil on olemas andurid, mis tuvastavad valguse hämardumise videviku saabumisel või ümbritseva valgustaseme järsu muutumise, näiteks kui sisenete tunnelisse. Sel juhul lülituvad esituled automaatselt sisse, muutes autosõidu ühtaegu nii lihtsamaks kui ka ohutumaks. Automaatlülitusega esituled on saadaval valikvarustusena koos vihmasensoriga klaasipuhastitega.

Kaitstud ja hõlpsalt puhastatav kaubaruum

Kaubaruumi on standardvarustusena paigaldatud vastupidav põrandakate. See mitte ainult ei kaitse Teie kaubiku põrandat, vaid aitab vähendada ka sõidumüra. Tänu põrandakatte külgservadele, mis on keeratud 10 cm ülespoole vastu külgseinu, on seda väga lihtne puhtaks pühkida, pesta või tolmuimejaga puhastada.

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise Teie kaubiku paaki praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Reguleerige rool enda jaoks sobivaimasse asendisse

Roolisamba kallet ja sügavust saab väga lihtsalt muuta, et leiaksite enda jaoks kõige sobivama ja mugavama juhtimisasendi.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vajutage lihtsalt nuppu ja süsteem kõrvaldab jää või härmatise klaasilt sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Fordi SYNC-süsteem koos hädaabifunktsiooniga: kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Kui Teie autoga peaks juhtuma liiklusõnnetus, milles turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb, helistab süsteem selle tehnoloogia abil Teie eest ise automaatselt kohalikku häirekeskusse. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, mis jälgib pidevalt teed Teie ees, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie sõiduk hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab infoekraanil asjakohast hoiatust. Kiirustel alla 70 km/h lülitub sõidureast väljumise hoiatussüsteem automaatselt välja, et see ei häiriks sõitmist linnatänavatel. Soovi korral saate süsteemi ka ise käsitsi välja lülitada.

Juhi virgutusfunktsioon hoiatab Teid, kui märkab, et olete väsinud

Juhi virgutusfunktsioon jälgib pidevalt Teie käitumist autoroolis ning tuvastab Teie olekus igasugused muutused, mille põhjuseks võib olla liigne väsimus. Kui funktsioon märkab, et hakkate valvsust kaotama, ilmub ekraanile hoiatav näit, mis soovitab Teil teha puhkepausi.

Lambid, mis pööravad koos Teiega, parandades nähtavust pimedas

Kui näitate suunda ja teete ristmikul pöörde või keerate parkimiskohale, aitavad kurvituled seda palju ohutumalt teha. Nimelt süttib esilaternasse paigaldatud kurvituli automaatselt pöördepoolsel küljel, valgustades hästi kogu teeserva ja parandades nähtavust pöörde ajal.

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem takistab lühiajaliselt auto tagasiveeremist, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

ESC aitab säilitada kontrolli auto üle, olgu sõiduolud kuitahes halvad

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) jälgib pidevalt Teie Transiti liikumist, tuvastab igasuguse kõrvalekaldumise Teie valitud trajektoorilt ning korrigeerib automaatselt kaubiku asendit sõiduteel, näiteks juhul, kui see hakkab libisema. Süsteem aitab Teil kontrolli oma kaubiku üle säilitada ning aitab lühendada ka peatumisteekonda äkkpidurdamisel.

Järelhaagis turvaliselt õigel joonel

Järelhaagise stabiliseerimisabi süsteem (TSC) tuvastab järelhaagise vänderdamise ja vähendab Teie kaubiku sõidukiirust seni, kuni probleemi enam pole. Nii on järelhaagise vedamine ohutum ja haagis paremini juhitav. Liikumise aeglustamiseks vähendab süsteem mootori pöördemomenti ja suurendab vähehaaval kõikidele ratastele mõjuvat pidurdusjõudu.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi (EBA) aitab Teie kaubikul avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Süsteem tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja. Pidurdusteekonna veelgi tõhusamaks lühendamiseks suurendab uus hüdrauliline tagumine võimendi hädapeatumisel samaaegselt ABS-süsteemi töölerakendumisega tagumiste pidurite pidurirõhku.

Pidev kaitse ümberpaiskumise eest

Ümberpaiskumise vältimissüsteem (RSC) on välja töötatud Teie sõiduki võimaliku külili paiskumise vältimiseks. Kui Teie kaubik hakkab stabiilsust kaotama, tuvastab süsteem sellele viitavad tundemärgid ning aitab siis stabiilsuse taastada. Selleks kontrollib süsteem nii mootori pöördemomenti kui ka üksikutele ratastele mõjuvat pidurdusjõudu ning kõrvaldab ülejuhitavuse ohu.

Juhi ja kaassõitja turvapadjad, külgturvapadjad ja turvakardinad

Uus Transit on saadaval koos juhi ja kaassõitja eesmiste turvapatjade, külgturvapatjade ja turvakardinatega. Sõiduki tähtsamatesse punktidesse on paigaldatud eesrindlikud andurid, mis hoolitsevad silmapilkse ja kontrollitud reageerimise eest. Kui aga sõidutate esiistmel imikut või väikelast, kes istub seljaga sõidusuunas paigaldatud turvatoolis, ning kaassõitja eesmine turvapadi on vaja seetõttu välja lülitada, saate seda teha spetsiaalse lülitiga. Ja et meelest ära ei läheks, et turvapadi on välja lülitatud, jääb näidikuplokis põlema vastav signaaltuli.

Maksimaalne haardumine minimaalse vaevaga

Eesrindlik veojõu kontrollsüsteem (TCS) ei lase ratastel asjatult ühel kohal ringi käia ning hoolitseb parima võimaliku haardumise, suutlikkuse ja stabiilsuse eest just siis, kui Teil on seda kõige enam vaja. Süsteem jälgib ja reguleerib pidevalt igale veorattale ülekantavat mootorijõudu, tagades paigaltvõtul ja kiirendamisel pinnasega maksimaalse kontakti ja parima haardumise.

Koorma raskusega kohanev stabiilsuskontrolli süsteem

Koormustundlik stabiilsuskontrolli süsteem (LAC) reguleerib ESC-süsteemi tööd vastavalt kaubikuga veetava koorma koguraskusele. See on tõeliseks eeliseks just suurte kaubikute puhul, nagu on ka uus Transit, kuna tagab parima juhitavuse ja stabiilsuse igasuguse koormaga, olgu sõiduk tühi või täis laaditud.

Teie valite, milliseid uksi soovite lukustada ja avada

Kaugjuhitav topeltlukustusega kesklukustussüsteem kuulub Transiti standardvarustusse ning on turvalisem kui kunagi varem. Lukustussüsteem võimaldab vastavalt eri kasutajate vajadustele valida mitme erineva ukselukkude avamisrežiimi vahel, et avada lukust ükshaaval või paarikaupa erinevaid uksi. Lukustamine ja lukkude avamine käib kaugjuhtimise teel võtmepuldi nuppe vajutades või juhiukse lukusilindris võtit keerates.

Muukimisvastase kaitsega ukselukud

Lukk-lingis süsteemi on veelgi edasi arendatud – ukselukk on kindlalt otse ukselinki paigaldatud ning ühtegi varastele lõhkumiseks ligipääsetavat mehhanismi pole, sest lukku kaitseb tugev terasest muukimisvastane kaitsekate.

Uksed, mis lähevad sõidu alustamisel ise lukku

Ukselukkude üks erifunktsioone on automaatlukustus sõidu alustamisel: kõik kaubiku uksed lähevad automaatselt ise lukku, kui sõiduk hakkab liikuma. Funktsioon kuulub standardvarustusse ning selle saab näidikuploki vahendusel sisse või välja lülitada. Sõitjate abistamiseks avarii korral kuulub varustusse ka löögitundlik ukselukkude avamisfunktsioon, mis aktiveerub automaatselt sõltuvalt kokkupõrke tugevusest.

Perimeetrivalvega alarmsüsteem

Valikvarustusena pakutav perimeetrivalvega alarmsüsteem kaitseb Teie kaubikut, pannes alarmsignaali tööle, kui uksed või kapott jõuga avatakse.

Ford Transit tehnilised andmed

Ford Transiti tehnilised andmed .pdf failina

Andmed on algupärased baasmudelile ja muutuvad vastavalt täpse mudeli tüübikinnitusele ning tellitud varustusele. Info-Auto omab õigust andmeid muuta.

Ford Transit videod

Ford Transit meedias

2016. 06. 20 • Postimees
Ford Transit: võimsam, mugavam ja turvalisem

Ford Transiti ja Transit Customi kaubikud ja pisibussid sõidavad nüüdsest uute, võimsamate mootorite jõul. Võimsamaks muutus ka turvavarustus. Peagi lisanduvad valikusse kuuekäiguline automaatkast ning Customi tagateljele õhkvedrustus.

Ford Transit: võimsam, mugavam ja turvalisem

2015. 04. 27 • Motors24.ee
Motorsi proovisõit: uus Ford Transit

Kuigi tänapäeval kannavad Transiti nime tegelikult neli erineva klassi kaubikut, siis nüüd vaatame üle selle kõige suurema ja klassikalisema, nii-öelda "tavalise" Transiti.

Motorsi proovisõit: uus Ford Transit

2014. 06. 30 • Maaleht
Sõiduautolik Transit

Sõiduautolik Transit