Uus Ford Transit Connect

Uuenenud Transit Connecti esiosa kujundus on saanud mõjutusi Fordi värskeimast disainistiilist. Transiti tunnusomasele kolmeosalisele esivõrele annavad uue ilme saledama kujuga esituled, kõrgema varustustasemega mudelitel on need varustatud võimsate HID Xenon ja LED-päevatuledega. Esiosa aerodünaamikaomadustele ja värskele välimusele annavad lisa ka esipõrkeraua ja esispoileri uuenenud disain.

Transit Connecti interjööris püüab pilku uus näidikupaneel ja keskkonsool, kõrgema varustustasemega mudelitel on selles ka tahvelarvutit meenutav 6-tolline värviline puuteekraan ning Fordi SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteem. Uued salongimaterjalid on stiilsed ja vastupidavad, muutes pikad tööpäevad meeldivaks.

Uus tipptasemel mootorivalik on varasemast veelgi kütusesäästlikum ning vastavuses Euro 6.2 heitmenõuetega. Fordi uus 1.5-liitrine EcoBlue diiselmootor ühendab endas uusimad kütusesissepritse-, turbolaaduri- ja heitmevähendustehnoloogiad ning madala hõõrdetasemega mootoristruktuuri - ikka selleks, et pakkuda veel paremaid sõiduomadusi ja madalamat kütusekulu.

Bensiinimootori eelistajate jaoks on uus Transit Connect varustatud mitmeid auhindu võitnud 1.0-liitrise EcoBoost mootori uuendatud versiooniga, mille puhul on tehtud märkimisväärseid muudatusi silindripea, kütuse sissepritse ja heitmevähendussüsteemide osas, et saavutada veelgi paremat kütusesäästlikkust. Uute tehnoloogiliste lahenduste hulgas on ka silindri deaktiveerimissüsteem, mis automaatselt seiskab ühe silindri, kui täisvõimsust vaja ei ole - näiteks vabakäiguga või aeglasel sõidul - aidates sel moel suurendada kütusesäästlikkust.

Uuendatud 6-käiguline manuaalkäigukast on kõikide mudelite standardvarustuses. 1.5-liitrine EcoBlue mootor on saadaval ka kombinatsioonis uue 8-käigulise automaatkäigukastiga, mida iseloomustab optimeeritud kütusesäästlikkus ning täpsed, sujuvad ja kiired käiguvahetused.

Ülalpidamiskulude vähendamise eesmärgil on pikendatud hooldusvälpa nii diisel- kui bensiinimootoriga versioonidel. Manuaalkäigukastiga diiselmudelite hooldusvälba pikkus on nüüd oma klassi parim - kuni 2 aastat / 40 000 km. Fordi andmetele tuginedes on ka korraliste hoolduste ning erakorraliste remonditööde maksumus märkimisväärselt madalam kui otsestel konkurentidel.

Uus Transit Connect on varustatud paljude oma segmendis esmakordselt saadaolevate juhiabilahendustega. Intelligentne kiiruspiirik võimaldab automaatselt seada piiranguid maksimaalsele sõidukiirusele, aidates vältida lubatud sõidukiiruse ületamist. Juhile on abiks ka kokkupõrke-ennetussüsteem koos jalakäijate tuvastusega ja külgtuules sõitmise stabiliseerimissüsteem. Aktiivne parkimisabi aitab nii paralleelselt kui ka sõidusuunaga risti paiknevatele parkimiskohtadele manööverdamisel.

Nii nagu ka eelmine mudeliversioon, pakub uus Transit Connect erakordselt ulatuslikku kasutusala. Keretüüpide valikus on van, kombi ja double-cab-in-van, mille lühema ja pikema teljevahega versioonid pakuvad maksimaalset kaubaruumi kuni 3.6 m3 (VDA) ning kandevõimet vahemikus 520-890 kg.