Täiesti uus Ford Transit Courier: kütusesäästlikkuse ja kandevõime osas klassi priimus

Uus Ford Transit Courier pakub kaubikujuhtidele väikseimat kütusekulu ja suurimat kaubaruumi omas klassis.

Fordi läbi aegade esimene Transiti väikekaubik paistab silma ületamatu kütusesäästlikkusega nii diisel- kui ka bensiinimootorite seas. 95-hobujõuline 1,6-liitrise töömahuga Duratorq TDCi-mootor saavutab kütusekuluks kõigest 3,7 l/100 km ning tekitab CO2-heitmeid vaid 97 g/km, mitmete auhindadega pärjatud 1,0-liitrise EcoBoost-mootori samad näitajad on 5,2 l/100 km ja 119 g/km – see on 15% parem tulemus kui lähimal rivaalil.

Stiilse uue Transit Courieri kaubaruum on 10% suurem kui lähimatel konkurentidel: vaheseina taga on ruumi tervelt 2,3 m3. Oma konkurente ületab uus mudel ka kaubaruumi põranda pikkusega ning laiemate ukseavadega külgedel, mis tänu liugustele tagavad suurepärase ligipääsu kogu kaubaruumile.

Kompaktne ja mitmekülgne väikekaubik toob oma segmenti mitmeid uusi tehnoloogiaid ja praktilisi funktsioone, mille näiteks on klassi parim turvavarustus, nutikad panipaigad juhikabiinis ning uued sidelahendused, sh hädaabifunktsiooniga Fordi SYNC-süsteem.

Väikeste ülalpidamiskuludega tõhus ja vastupidav tarbesõiduk

Oma panuse selleks, et uue Transit Courieri jooksvad kulutused oleksid klassi väikseimad, annavad ülitõhusad diisel- ja bensiinimootorid. 1,6-liitrise diisel- ja 1,0-liitrise EcoBoost-mootori kõrval saavad ostjad valida ka 75 hj 1,5-liitrise diiselmootori, mis oma kütusekulu ja CO2-heitmete näitajatega – vastavalt 3,9 l/100 km ja 103 g/km – annab oma kõikidele rivaalidele silmad ette. Kogu mudelivaliku jaoks on valikvarustusena saadaval ka kütust säästev Auto-Start-Stop-süsteem.

Hooldusintervall on kõikide mootorite puhul üks aasta või 30 000 km ning kogu sõiduki konstruktsioon on hoolikalt läbi mõeldud, et hooldamine ja remont oleks võimalikult lihtne. Mitmeosaline tagumine kaitseraud, tugevad kaitseliistud külgedel ning kõrgele paigutatud esi- ja tagatuled aitavad vähendada avariikahjusid ning teevad ka kindlustusmaksed omaniku jaoks väiksemaks. Kulukate tagajärgedega vale kütuse tankimise eest kaitseb uut mudelit standardvarustusse kuuluv Fordi ainulaadne tankimissüsteem Easy Fuel.

Klassi parim kandevõime ja praktilisus

Uue Transit Courieri kaubaruum paistab oma lähimate konkurentide seast silma mitmete suurepäraste kaubavedu lihtsustavate omadustega, nagu näiteks:

  • Pikem põrandapind kaubaruumis (1,62 m) ning laiemad liuguste avad külgedel (vaheseinaga mudelis 453 mm) hõlbustavad suurte esemete laadimist.
  • Täielikult rahvusvahelistes DIN ja ISO standardites toodud kaubaveo turvanõuetele vastav põrandast laeni ulatuv täislai terasest vahesein (aknaga või ilma).
  • Valikvarustusena on saadaval kokkupandav kaassõitja esiiste ning DIN ja ISO standarditele vastav kaheosaline võrest vahesein, mille ühe poole saab ettepoole keerata – need võimaldavad mahutada sõidukisse kuni 2,59 m pikkuseid esemeid ning suurendavad kaubaruumi mahtu kuni 2,6 kuupmeetrini.
  • Standardvarustuses kuus DIN ja ISO standarditele vastavat pagasi kinnituspunkti; neli tükki neist asub kaubaruumi külgseintel, aidates hoida põrandapinna takistustest vaba.
  • Mitu sisseehitatud paigalduspunkti külgseintel, mille külge saab kinnitada täiendavaid riiulisüsteeme või muid kaubaveoks vajalikke elemente.
  • Valikvarustuses eriti hele kaubaruumi LED-valgustus.

Transit Courier, mille maksimaalne kandevõime on 660 kg, mahutab rohkelt eri tüüpi kaupa ja seadmeid, samuti mahub siia ära standardmõõtudes euroalus. Parima ligipääsu tagamiseks on kaubaruum varustatud kahe asümmeetrilise tagauksega, mis avanevad kuni 158 kraadi ulatuses. Lisaks saab sõiduki soovi korral varustada liuguksega kas ühel või mõlemal küljel.

Juhikabiinis on ideaalne keskkond mobiilse kontori sisseseadmiseks: klassi parimasse panipaikade valikusse kuulub suur keskkonsool, kus saab hoida A4-mõõdus dokumente ja väiksemaid sülearvuteid, lisaks terve salongi laiune laeriiul ja sahtel kaassõitja esiistme all. Oma kaasaskantavate seadmete, nt mobiiltelefonide ja naviseadmete hoidmiseks ja laadimiseks saab juht kasutada ainulaadset uut dokkimisalust MyFord Dock. Lisaks saab auto lisavarustusena kaasa ka tahavaatekaamera.

Klassi parim sõidudünaamika ja rohkelt turvavarustust esimesena omas segmendis

Uus Transit Courier toob oma segmenti laia valiku uut turvavarustust.

Valikvarustusena on saadaval Fordi SYNC-süsteem, kiiruspiirik ja rehvirõhu kontrollsüsteem. Standardvarustusse kuuluv elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem koosneb nõlvaltstardiabi süsteemist (HAS), veojõu kontrollsüsteemist (TCS) ja ümberpaiskumise vältimissüsteemist (ROM).

Uue sõiduki täppishäälestatud veermik aitab tänu optimaalsele rooli ülekandesuhtele ja uudsetele kaheastmelistele tagavedrudele pakkuda oma klassi parimat sõidudünaamikat koorma raskusest sõltumata. Vedrustus teeb sõidu väga mugavaks ja sujuvaks ka ilma koormata, hoolitsedes tiheda liiklusega linnatänavatel väikeautole omase hea juhitavuse ja manööverdusvõime eest.