Täiesti uus Ford Transit Courier: kütusesäästlikkuse ja kandevõime osas klassi priimus

Uus Ford Transit Courier pakub kaubikujuhtidele väikseimat kütusekulu ja suurimat kaubaruumi omas klassis.

Fordi läbi aegade esimene Transiti väikekaubik paistab silma ületamatu kütusesäästlikkusega nii diisel- kui ka bensiinimootorite seas. 95-hobujõuline 1,6-liitrise töömahuga Duratorq TDCi-mootor saavutab kütusekuluks kõigest 3,7 l/100 km ning tekitab CO2-heitmeid vaid 97 g/km, mitmete auhindadega pärjatud 1,0-liitrise EcoBoost-mootori samad näitajad on 5,2 l/100 km ja 119 g/km – see on 15% parem tulemus kui lähimal rivaalil.

Stiilse uue Transit Courieri kaubaruum on 10% suurem kui lähimatel konkurentidel: vaheseina taga on ruumi tervelt 2,3 m3. Oma konkurente ületab uus mudel ka kaubaruumi põranda pikkusega ning laiemate ukseavadega külgedel, mis tänu liugustele tagavad suurepärase ligipääsu kogu kaubaruumile.

Kompaktne ja mitmekülgne väikekaubik toob oma segmenti mitmeid uusi tehnoloogiaid ja praktilisi funktsioone, mille näiteks on klassi parim turvavarustus, nutikad panipaigad juhikabiinis ning uued sidelahendused, sh hädaabifunktsiooniga Fordi SYNC-süsteem.

Väikeste ülalpidamiskuludega tõhus ja vastupidav tarbesõiduk

Oma panuse selleks, et uue Transit Courieri jooksvad kulutused oleksid klassi väikseimad, annavad ülitõhusad diisel- ja bensiinimootorid. 1,6-liitrise diisel- ja 1,0-liitrise EcoBoost-mootori kõrval saavad ostjad valida ka 75 hj 1,5-liitrise diiselmootori, mis oma kütusekulu ja CO2-heitmete näitajatega – vastavalt 3,9 l/100 km ja 103 g/km – annab oma kõikidele rivaalidele silmad ette. Kogu mudelivaliku jaoks on valikvarustusena saadaval ka kütust säästev Auto-Start-Stop-süsteem.

Hooldusintervall on kõikide mootorite puhul üks aasta või 30 000 km ning kogu sõiduki konstruktsioon on hoolikalt läbi mõeldud, et hooldamine ja remont oleks võimalikult lihtne. Mitmeosaline tagumine kaitseraud, tugevad kaitseliistud külgedel ning kõrgele paigutatud esi- ja tagatuled aitavad vähendada avariikahjusid ning teevad ka kindlustusmaksed omaniku jaoks väiksemaks. Kulukate tagajärgedega vale kütuse tankimise eest kaitseb uut mudelit standardvarustusse kuuluv Fordi ainulaadne tankimissüsteem Easy Fuel.

Klassi parim kandevõime ja praktilisus

Uue Transit Courieri kaubaruum paistab oma lähimate konkurentide seast silma mitmete suurepäraste kaubavedu lihtsustavate omadustega, nagu näiteks:

  • Pikem põrandapind kaubaruumis (1,62 m) ning laiemad liuguste avad külgedel (vaheseinaga mudelis 453 mm) hõlbustavad suurte esemete laadimist.
  • Täielikult rahvusvahelistes DIN ja ISO standardites toodud kaubaveo turvanõuetele vastav põrandast laeni ulatuv täislai terasest vahesein (aknaga või ilma).
  • Valikvarustusena on saadaval kokkupandav kaassõitja esiiste ning DIN ja ISO standarditele vastav kaheosaline võrest vahesein, mille ühe poole saab ettepoole keerata – need võimaldavad mahutada sõidukisse kuni 2,59 m pikkuseid esemeid ning suurendavad kaubaruumi mahtu kuni 2,6 kuupmeetrini.
  • Standardvarustuses kuus DIN ja ISO standarditele vastavat pagasi kinnituspunkti; neli tükki neist asub kaubaruumi külgseintel, aidates hoida põrandapinna takistustest vaba.
  • Mitu sisseehitatud paigalduspunkti külgseintel, mille külge saab kinnitada täiendavaid riiulisüsteeme või muid kaubaveoks vajalikke elemente.
  • Valikvarustuses eriti hele kaubaruumi LED-valgustus.

Transit Courier, mille maksimaalne kandevõime on 660 kg, mahutab rohkelt eri tüüpi kaupa ja seadmeid, samuti mahub siia ära standardmõõtudes euroalus. Parima ligipääsu tagamiseks on kaubaruum varustatud kahe asümmeetrilise tagauksega, mis avanevad kuni 158 kraadi ulatuses. Lisaks saab sõiduki soovi korral varustada liuguksega kas ühel või mõlemal küljel.

Juhikabiinis on ideaalne keskkond mobiilse kontori sisseseadmiseks: klassi parimasse panipaikade valikusse kuulub suur keskkonsool, kus saab hoida A4-mõõdus dokumente ja väiksemaid sülearvuteid, lisaks terve salongi laiune laeriiul ja sahtel kaassõitja esiistme all. Oma kaasaskantavate seadmete, nt mobiiltelefonide ja naviseadmete hoidmiseks ja laadimiseks saab juht kasutada ainulaadset uut dokkimisalust MyFord Dock. Lisaks saab auto lisavarustusena kaasa ka tahavaatekaamera.

Klassi parim sõidudünaamika ja rohkelt turvavarustust esimesena omas segmendis

Uus Transit Courier toob oma segmenti laia valiku uut turvavarustust.

Valikvarustusena on saadaval Fordi SYNC-süsteem, kiiruspiirik ja rehvirõhu kontrollsüsteem. Standardvarustusse kuuluv elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem koosneb nõlvaltstardiabi süsteemist (HAS), veojõu kontrollsüsteemist (TCS) ja ümberpaiskumise vältimissüsteemist (ROM).

Uue sõiduki täppishäälestatud veermik aitab tänu optimaalsele rooli ülekandesuhtele ja uudsetele kaheastmelistele tagavedrudele pakkuda oma klassi parimat sõidudünaamikat koorma raskusest sõltumata. Vedrustus teeb sõidu väga mugavaks ja sujuvaks ka ilma koormata, hoolitsedes tiheda liiklusega linnatänavatel väikeautole omase hea juhitavuse ja manööverdusvõime eest.

Kaubik, millega on rõõm sõita

Hoolikalt konstrueeritud veermik, eesrindlik roolisüsteem ja täiuslikkuseni lihvitud sõidudünaamika annavad tulemuseks kombinatsiooni, mis teeb nauditavaks iga hetke, mille Transit Courieri rooli taga veedate. Uusimad tehnoloogiad aitavad sõidu ohutumaks ja elu lihtsamaks teha, mitmed intelligentsed süsteemid hoolitsevad aga samal ajal kütusekulu vähendamise eest. Lisage veel suurepärane manööverdusvõime, mida suudab pakkuda vaid väike sõiduk, ning oletegi leidnud oma ettevõttele ideaalse kaubiku.

Fordi SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi SYNC-süsteemi abil saate panna mängima oma lemmikmuusika ning rääkida oma mobiiltelefoniga, kasutades selleks kõigeks vaid lihtsaid häälkäsklusi. Kui Teie telefoni kontaktandmetesse on salvestatud näiteks kodune telefoninumber nimega „Kodu“, peate vaid ütlema „Call – kodu“ ja süsteem valib automaatselt selle numbri. Häälkäskluste abil saate panna mängima ka lugusid USB-mälupulgalt, MP3-mängijalt või iPod®-ilt või kuulata muusikat voogedastuse teel Bluetooth®-ühendusega mobiiltelefonilt. Süsteem oskab isegi saabunud tekstisõnumeid Teile ette lugeda. *Bluetooth®-i kaubamärk ja logod kuuluvad ettevõttele Bluetooth SIG Inc. ning Ford Motor Company Limited ja tema sidusettevõtted kasutavad neid litsentsi alusel. Kõik teised kaubamärgid ja ärinimed kuuluvad nende vastavatele omanikele.

Lihtsam tagurdamine

Tänavapostid, prügikastid, madalad piirded ja müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile keskkonsooli paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Kaamera hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Süsteem näitab ka virtuaalseid abijooni, mille järgi õnnestub auto ära parkida isegi kõige kitsamale parkimiskohale.

Andurid, mis teevad parkimise stressivabaks

Parkimisandurid aitavad Teil hinnata vahemaad oma auto ja selle taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks.

Säästlikum sõit, mis ka väsitab vähem

Kiirushoidik koos seadistatava kiiruspiirikuga aitab Teil hoida oma kaubiku sõidukiiruse enda poolt valitud piirkiirusest allpool. See aitab säästa kütust ning vähendab ühtlasi võimalust, et võiksite kogemata kiirust ületada. Ja loomulikult laseb kiirushoidik Teil kindlaks määrata sobiva püsikiiruse, mida hoiab siis Teie eest ise, et saaksite end pikkadel maanteesõitudel mõnusamalt tunda.

Kindel kodu kõikidele Teie seadmetele

Seadmete dokkimisalus on välja töötatud Teie teisaldatava naviseadme, nutitelefoni või MP3-mängija hoidmiseks ning on varustatud USB-pesaga.

Praktilised ja turvalised panipaigad

Nagu igas korralikus kontoris, on ka Teie kaubikus olemas rohkelt praktilisi panipaiku. Sügavas keskkonsoolis on ruumi A4-mõõdus kaustadele, et saaksite neid alati käeulatuses hoida. Istme alla on aga peidetud hoiusahtel, kuhu saate sülearvuti turvaliselt varjule panna. Isegi esiuste sisepaneelidel on kogu ruum leidlikult ära kasutatud: mõlema ukse siseküljel asuvad pudelihoidikud 1,5 l ja 0,5 l pudelitele ning kaassõitja uksel lisaks veel praktiline müntide hoidik.

Mugav aastaringselt

Jäised hommikud, palavad suvepäevad… Teie kaubikus on meeldiv töökeskkond alati tagatud. Valikvarustusse kuuluva elektroonilise täisautomaatse kliimaseadmega (EATC) saate valida täpselt sellise sisetemperatuuri, nagu Teile meeldib, ning süsteem hoiab seda seejärel automaatselt, kasutades vajadusel konditsioneeri.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades jää klaasipuhastitelt. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise Teie kaubiku paaki praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Teie kaubik – Teie kontor

Kus iganes Te ka ei viibiks – tänu uue Transit Courieri sisseehitatud sidevõimalustele on äritegevus nüüd lihtsam kui kunagi varem. Terve kabiin on kujundatud nii, et kõik vajalik oleks Teil pidevalt käeulatuses. Siin on üks või kaks 12 V toitepesa, AUX- ja USB-ühenduspesad, topsihoidikud, hoiukoht sülearvutile või A4-mõõdus kaustadele ning lisaks veel sahtel istme all.

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Teie saate valida ühe kuuest tundlikkusastmest, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad. Vihmasensoriga klaasipuhastid on saadaval valikvarustusena koos automaatlülitusega esituledega (vt altpoolt).

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Uuel Transit Courieril on andurid, mis tuvastavad videviku saabumisel valguse vähenemise või ümbritseva valgustaseme järsu muutumise, näiteks kui sisenete tunnelisse. Sel juhul lülituvad esituled automaatselt sisse, muutes autosõidu ühtaegu nii lihtsamaks kui ka ohutumaks. Automaatlülitusega esituled on saadaval valikvarustusena koos vihmasensoriga klaasipuhastitega.

Täiuslik helitaust igaks sõiduks

Tänu DAB-vastuvõtjaga raadiole ning USB- ja AUX-ühenduspesadele, mis kuuluvad kaubiku standardvarustusse, ei pea te muusikast, uudistest ega värskeimast reisiinfost kunagi puudust tundma. Kõikide meelelahutussüsteemide juurde kuuluvad premium-klassi esikõlarid (kõrgsagedus- ja bassikõlarid). Parima helikvaliteedi tagamiseks on kõrgsageduskõlarid paigaldatud A-piilaritesse.

Fordi SYNC-süsteem koos hädaabifunktsiooniga: kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Kui Teie autoga peaks juhtuma liiklusõnnetus, milles turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb, helistab süsteem selle tehnoloogia abil Teie eest ise automaatselt kohalikku häirekeskusse. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Maksimaalne haardumine minimaalse vaevaga

Eesrindlik veojõu kontrollsüsteem (TCS) ei lase ratastel asjatult ühel kohal ringi käia ning hoolitseb parima võimaliku haardumise, suutlikkuse ja stabiilsuse eest just siis, kui Teil on seda kõige enam vaja. Süsteem jälgib ja reguleerib pidevalt igale veorattale ülekantavat jõudu, tagades paigaltvõtul ja kiirendamisel pinnasega maksimaalse kontakti ja parima haardumise.

Auto hoiatab Teid, kui mõni rehv on liiga tühi

Kütuse säästmiseks, rehvide hea seisukorra säilitamiseks ja Teie ohutuse tagamiseks on väga tähtis rõhk rehvides alati normikohane hoida. Sellepärast jälgivadki andurid pidevalt kõiki rehve ja hoiatavad Teid, kui on tekkinud probleem. Siis saate rahulikult peatuda, probleemse rehvi üle kontrollida ning selle uuesti täis pumbata või ratta ära vahetada.

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Standardvarustusse kuuluv elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) hõlmab tervet rida erinevaid tehnoloogiaid, mis on välja töötatud auto juhitavuse ja sõiduohutuse parandamiseks. Nii näiteks jälgivad andurid pidevalt iga üksiku ratta kiirust, auto lengerdusmäära (selle nurka ja suunda) ning rooli pöördenurka. Kui peate takistuse vältimiseks rooli järsult paremale või vasakule keerama, tasakaalustab ESC täpselt pidurdusjõudu iga ratta vahel ning võib vajadusel vähendada ka mootori võimsust. See aitab ära hoida ala- ja ülejuhitavust, muutes Teie auto stabiilsemaks ja lihtsamini juhitavaks. ESC ja veojõu kontrollsüsteem aitavad vähendada ka rataste tühipöörlemise riski märgades ja jäistes teeoludes.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi (EBA) aitab suurendada pidurdusjõudu avariiolukorras. Süsteem tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, et auto võimalikult kiiresti peatada.

Hoiatus tagant lähenejatele, kui peate järsult pidurdama

Kui olete sunnitud mingil põhjusel väga tugevalt pidurdama, paneb avariipidurdamise hoiatustulede süsteem (EBL) ohutuled vilkuma, et hoiatada Teile järgnevaid autojuhte.

Kaitse ümberpaiskumise eest

Ümberpaiskumise vältimissüsteem (ROM) jälgib sõidu ajal pidevalt Teie kaubikut ja tuvastab ohtlikud olukorrad, mis võiksid lõppeda sõiduki ümberpaiskumisega. Siis paneb süsteem tööle ESC-süsteemi, et see sekkuks ning muudaks vajadusel auto kiirust ja taastaks sõidustabiilsuse.

Eesrindlikud süsteemid paremini kontrollitud pidurdamiseks

Blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD) aitavad Teil säilitada kontrolli auto üle ka juhul, kui pidurdate tavapärasest keerukamates olukordades.

Täiustatud turvapatjade süsteem

Uus Transit Courier on saadaval koos juhi ja kaassõitja eesmiste turvapatjade, külgturvapatjade ja turvakardinate ning juhi põlvede turvapadjaga (ainult mudel Kombi). Sõiduki tähtsamatesse punktidesse on paigaldatud eesrindlikud andurid, mis hoolitsevad turvapatjade silmapilkse ja kontrollitud täitumise eest.

Teie valite, milliseid uksi soovite lukustada ja avada

Kaugjuhtimisega kesklukustus kuulub uue Transit Courieri standardvarustusse. See uus lukustussüsteem on turvalisem kui kunagi varem, sest annab Teile võimaluse avada lukust korraga vaid ühe ukse ning jätta ülejäänud uksed kindlalt lukku seniks, kuni avate need juhiuksel asuva lülitiga. Sama lülitiga saab lukustada ja lukust avada kõik auto uksed.

Valikus kaks kõrgetasemelist alarmsüsteemi

Valikvarustusena pakutav perimeetrivalvega alarmsüsteem kaitseb Teie kaubikut, pannes alarmsignaali tööle, kui uksed või kapott jõuga avatakse. Kui soovite veelgi tõhusamat kaitset ja kurjategijate heidutamist, valige Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem. See intelligentne süsteem lülitab end auto lukustamisel automaatselt valveseisundisse ning annab valju alarmsignaaliga märku, kui keegi on autosse sisse murdnud või süsteemi liikumisandurid on kabiinis liikumise tuvastanud.

Ford Transit Courier tehnilised andmed

Ford Transit Courier tehnilised andmed .pdf failina

Ford Transit Courier videod

Ford Transit Courier meedias

2014. 05. 21 • Autonet.ee
Autonet.ee proovisõit Ford Transit Courireriga

Autonet.ee proovisõit Ford Transit Courireriga