Dünaamiline uus Ford Transit Custom viib disaini ja funktsionaalsuse ühetonniste kaubikute turul uuele tasemele

Uhiuus Transit Custom esindab Fordi ühetonnise kandevõimega tarbesõidukite täiesti uut põlvkonda, pakkudes ettevõtetele suurepärast kombinatsiooni stiilsest disainist, sõidumugavusest ja tipptasemel funktsionaalsusest.

Uus mudel on välja töötatud eesmärgiga laiendada märgatavalt Transiti kliendibaasi, meelitades stiilse ja modernse välimuse, sõiduautoliku sisemuse ja silmapaistvate sõiduomadustega juurde uusi kliente.

Ületamatu funktsionaalsus koos oma klassi tippu kuuluva kandevõimega, legendaarne Transiti vastupidavus ning madalad ülalpidamiskulud koos erakordselt säästlike mootoritega teevad uuest Transit Customist ühe ihaldusväärseima kaubiku tarbesõidukite turul.

Oma julge uue disaini, sõiduautoliku siseruumi ja suurepärase sõidudünaamikaga sihib Ford Transit Custom omas segmendis üha suuremat turuosa, olles suurepäraseks valikuks paljudele oma ala professionaalidele, kaupmeestele ja väikefirmadele.

Uus mudel ei ole kaotanud midagi Transiti legendaarsest vastupidavusest ja parimatest külgedest, paistab aga eriti hästi silma klassi parima kandevõime, madalate ülalpidamiskulude ning klassi väikseima kütusekuluga.

See on stiilne tänapäevane kaubik, mille üle omanikud võivad uhkust tunda, ning uuenduste käigus pole see kaotanud kübetki oma suurepärasest töövõimest, mida läbi aegade Transitilt on oodatud.

Julge uus välimus

Uhiuus Transit Custom on saanud täiesti uue välisilme, mis väljendab samasugust dünaamilist iseloomu nagu Fordi kineetilist disainikeelt esindavad sõiduautod. Ford on andnud sõidukile stiilse modernse välimuse, mida hindavad nii suurettevõtted kui väikefirmad.

Isikupära aitavad Transit Customile lisada kineetilise disainikeele signatuuriks kujunenud elemendid, sh suur trapetsikujuline esivõre, tugev atleetlik õlajoon ning esiletungivad rattakaared.

Uus Transit Custom pakub esialgu valikuvõimalust kahe erineva teljevahega versiooni vahel: lühikese teljevahega mudel SWB kogupikkusega 4,97 m ning pika teljevahega mudel LWB kogupikkusega 5,34 m. Nii saavad kliendid valida endale mudeli, mille kaubaruumi suurus nende ettevõtte jaoks kõige paremini sobib.

Kõige täiuslikum kaubaruum omas klassis

Oma uudse stiilse välimuse all on uus mudel jäänud täielikult truuks Transiti pikaajalistele traditsioonidele, mis puudutavad oma klassi parimaid transportimisvõimalusi ning kaubaruumi omadusi.

Transit Customi kaubaruum ei ületa oma lähimaid konkurente mitte ainult suurema veomahuga, vaid tänu hoolikalt läbimõeldud lahendustele on siin ka rohkem ruumi ja kasutusmugavusi, kui suudab pakkuda ükski teine rivaal. Tähtsamate uuenduste ja varustuse hulka kuuluvad muuhulgas:

  • Optimeeritud disainiga vahesein ja kaubaruum – võimaldab lühikese teljevahega mudelisse (SWB) mahutada kolm meetrikõrguse laadungiga euroalust.
  • Laadimisluuk vaheseinas – võimaldab turvaliselt transportida kuni kolmemeetrise pikkusega (LWB – 3,4 m) esemeid, näiteks torusid või redeleid.
  • Integreeritud kokkupandav katuseraami süsteem – otse katusesse integreeritud süsteem, mille saab vajadusel mugavalt kasutamiseks üles tõsta ja hiljem taas kokku panna.
  • Uutesse kohtadesse paigutatud kinnitusaasad ja fiksaatorid – paigutatud külgseintele, jättes põranda mugavamaks laadimiseks ja puhastamiseks liigsetest detailidest vabaks.
  • Lihtsalt puhastatav kaubaruumi põrandakate – erakordselt vastupidav ja hästi puhastatav.
  • Suurim rattakoobaste vaheline laius omas klassis
  • Oma klassi kõrgeimad ja laiemad liuguksed külgedel

Transit Customist on saadaval mitu erineva registrimassiga versiooni, et ostjatel oleks võimalik valida endale sobivaim mudel kandevõimega 600 kuni 1400 kg.

Sõidumugavus, millele ei leidu võrdset

Transit Custom toob oma segmenti uuel tasemel sõidumugavuse, mis on tänu uhiuuele interjöörile, eesrindlikele tehnoloogiatele ja silmapaistvale sõidudünaamikale samaväärne sõiduauto omaga.

Tänapäevane juhikeskne kokpit on varustatud reljeefse armatuurlauaga, mis lisaks stiilsele väljanägemisele sisaldab rohkelt hästi läbimõeldud panipaiku pudelite, telefonide ja dokumentide hoidmiseks. Juhi olemine autoroolis on tehtud nii mugavaks kui vähegi võimalik – juhiiste on igakülgselt reguleeritav ning selle saab nihutada varasemast 30 mm võrra kaugemale tahapoole, et ka pikemad juhid end hästi tunneksid. Lisaks saab reguleerida ka roolisamba kallet ja sügavust.

Olles end juhiistmel korralikult sisse sättinud, on juhi käsutuses terve rida nüüdisaegseid juhiabisüsteeme, mis on kasutusel ka Fordi uusimates sõiduautodes.

Muuhulgas kuuluvad nende hulka Fordi hääljuhitav autosisene sidesüsteem SYNC koos auhinnatud hädaabifunktsiooniga, sõidureast väljumise hoiatussüsteem, juhi virgutusfunktsioon, automaatlülitusega kaugtuled ja tahavaatepeeglisse integreeritud ekraaniga tahavaatekaamera süsteem.

Tõelist sõidunaudingut tugevdavad veelgi kiire reageerimine ja suurepärane sõidudünaamika, mis annavad tänu hoolikale seadistamisele Transit Customile samasuguse kergelt juhitava ja liikuva iseloomu, mida kliendid Fordi sõiduautodegi juures kõrgelt hindavad.

Selle saavutamiseks on Fordi insenerid ühetonnise kandevõimega kaubikutele välja töötanud uue üleilmse platvormi, millele on ehitatud ka Transit Custom. See muudab sõiduki palju jäigemaks ja tugevamaks, suurendades väändejäikust tervelt 37% – see mõjub hästi nii juhitavusele kui ka müratasemele.

Põhjalik vedrustuselementide ja roolisüsteemi häälestamine on parandanud märgatavalt sõidumugavust ning muutnud sõiduki täpsemini juhitavaks ja kiiremini reageerivaks. Nagu uus Ford Focus, on ka Transit Custom varustatud uusima elektroonilise stabiilsus- ja kurvihaardekontrolli tehnoloogiaga, mis tagab parema haardumise ja stabiilsuse.

Jäigem struktuur ning põhjalik töö soovimatu müra ja vibratsiooni kõrvaldamiseks kogu sõidukist on andnud tulemusi: sõidukeskkond on juhikohal nüüdsest märksa vaiksem – kõnest arusaadavus on kabiinis paranenud 9%.

Sõitjate maksimaalseks kaitsmiseks liiklusõnnetuse korral on täiustatud Transit Customi kerestruktuuri, milles on Transiti ajaloos esmakordselt kasutatud ülitugevat boorterast. Kokku üle 40% kogu kerekonstruktsioonist on valmistatud eriti tugevatest või ülitugevatest terasesulamitest. Tulemuseks on väga vastupidav ja kerge kere, mis pakub suurepärast kaitset kokkupõrke korral.

Uuel mudelil on ka senisest täiuslikum esiistmetel istujaid kaitsev turvapatjade süsteem, mille eesmistele ja külgturvapatjadele saab tulevane autoomanik soovi korral lisada veel turvakardinad. Sarnaselt Fordi uusimatele sõiduautodele on sõidukisse paigaldatud ka turvaliselt deformeeruv roolisammas, mis aitab vähendada juhi rindkerele ja peale mõjuvaid löögijõude suurel kiirusel toimuva esikokkupõrke korral.

Tüüpiline Transit: väikesed ülalpidamiskulud ja erakordne vastupidavus

Nagu kõigi eelnevate Ford Transiti põlvkondade puhul seati ka uue Transit Customi väljatöötamisel üheks peamiseks prioriteediks võimalikult väikesed ülalpidamiskulud ning igakülgne vastupidavus.

Jooksvaid kulutusi aitab kõige tõhusamalt vähendada Transit Customi mootor – Fordi 2,2-liitrise Duratorq TDCi-diiselmootori täiustatud versioon, mis on üks säästlikumaid jõuallikaid omas klassis. Sellest kiirelt reageerivast jõulise pöördemomendiga mootorist on saadaval kolm erineva võimsusega varianti: 105, 130 ja 170 hj. Uus 16klapilise alumiiniumplokikaane ja malmplokiga mootor näeb välja nagu kunstiteos. Filigraanse valukvaliteediga, jäigaks ribitatud plokk, vaikselt õlivannis töötavad hammasrihmad, mis käitavad nukkvõlle ja õlipumpa, senisest väiksema läbimõõdu ja tänu sellele kiirema reaktsiooniga turbokompressor, mis teeb kuni 240 000 p/min, osaliselt plokikaande integreeritud sisselaskekollektor ja muud moodsad lahendused teevad 2liitrised mootorid eelkäijaist kuni 13% ökonoomsemaks.

Sõiduki üldiste ülalpidamiskulude vähendamine oli uue mudeli väljatöötamisel üks tähtsamaid eesmärke. Selle saavutamisel mängivad tähtsat rolli 12-aastane läbiroostetamisvastane garantii ning väiksemad hooldus- ja remondikulud. Nii on Transit Customil näiteks üks pikemaid hooldusintervalle omas klassis – kaks aastat või 50 000 km.

Transiti legendaarse vastupidavuse tagamiseks on uus Transit Custom läbinud Fordi ülirange tarbesõidukite vastupidavuskatsete programmi.

Enne seeriatootmise alustamist ja müüki jõudmist on uus Ford Transit Custom läbinud umbes 55 miljonit testkilomeetrit, sh vähemalt 400 000 km Transiti tegelike kasutajate käsutuses. Kõiki tähtsamaid elemente ja süsteeme on katsetatud äärmuslikel koormustel: näiteks on esiuksi intensiivsete katsetuste käigus kinni löödud 250 000 korda – see on kolm korda rohkem, kui Fordi analoogsetel sõiduautode katsetel.

Tööpäev, mis ei tekita stressi ja kõik sujub kui iseenesest

Transit Customi tehnoloogiad võtavad osa Teie tööpäeva stressist enda õlgadele, muutes sõitmise Teie jaoks palju lihtsamaks – eriti linnatänavatel. Ja et töö veel vaevatumalt sujuks, täidab kabiin suurepäraselt mobiilse kontori rolli, kus on palju nutikaid panipaiku ja praktiline klapplaud, ideaalne sülearvuti kasutamiseks. Fordi hääljuhtimisega SYNC-süsteem hoiab Teid mobiiltelefoni vahendusel ühenduses kolleegide ja klientidega ning hoolitseb ka meelelahutuse eest – ilma et peaksite käsi roolilt tõstma. Lisaks on juhiiste ja rool mitmes suunas reguleeritavad, et leiaksite endale täiuslikult sobiva juhtimisasendi.

Tahavaatekaamera teeb tagurdamise lihtsamaks

Tänavapostid, prügikastid, madalad piirded ja müürid… Tahavaatekaamera näitab Teile tahavaatepeeglisse integreeritud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Süsteem ei aita mitte üksnes näha takistusi, mis võiksid muidu märkamatuks jääda, vaid näitab ekraanil ka virtuaalseid abijooni, mille abil õnnestub parkimine isegi kõige väiksemale parkimiskohale. Mugavuse lisamiseks hakkab tahavaatekaamera automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Tahavaatekaamera on saadaval valikvarustusena koos sõidureast väljumise hoiatussüsteemiga (vt osast „Turvalisus“).

Andurid, mis teevad parkimise stressivabaks

Parkimisandurid, mis on saadaval valikvarustusena, aitavad hinnata vahemaad Teie kaubiku ja selle ees või taga asuvate takistuste vahel. Kui andurid tuvastavad takistuse, panevad need tööle helisignaali, mis muutub takistusele lähenedes üha intensiivsemaks. Tänu parkimisanduritele saate end oma kaubiku parkimisel palju kindlamalt tunda.

Lihtsam manööverdamine pimedas

Kui peate õhtupimeduses järsu pöörde tegema, aitab Transit Custom Teid oma uute kurvituledega (valikvarustus). Need süttivad kiirustel alla 50 km/h, kui keerate rooli või lülitate sisse suunatuled. Kurvituli, mis on paigaldatud esilaterna ülaossa, süttib automaatselt õigel poolel, valgustades selgelt pöördepoolset teeserva. Sel moel on manöövri sooritamine palju lihtsam.

Säästlikum sõit, mis ka väsitab vähem

Kiirushoidiku juurde kuuluv seadistatav kiiruspiirik laseb Teil kindlaks määrata oma isikliku piirkiiruse ning hoiab sõidukiiruse siis sellest allpool. See aitab säästa kütust ning vähendab kiiruse ületamise võimalust. Kiirushoidik omakorda hoiab Teie valitud sõidukiirust, et Teil poleks vaja selle peale rohkem mõtelda.

Fordi SYNC-süsteem – eesrindlik vabakäetehnoloogia

Fordi hääljuhtimisega SYNC-süsteemi abil saate panna mängima oma lemmikmuusika, käsi kordagi roolilt tõstmata. Lihtsaid häälkäsklusi kasutades saate ka oma mobiiltelefoniga helistada ja kõnedele vastata. Kui näiteks ütlete „Call – kodu“, helistab süsteem Teile koju (eeldusel, et „Kodu“ on olemas Teie mobiiltelefoni kontaktandmete loendis). Süsteem loeb Teile valjult ette isegi tekstisõnumid, mis on saadetud Teie mobiiltelefonile.* Häälkäskluste abil saate panna mängima ka lugusid USB-mälupulgalt, MP3-mängijalt või iPod®-ilt või kuulata muusikat voogedastuse teel mobiiltelefonist. Nii saate alati käed roolil ja pilgu teel hoida. Lisaks on SYNC-süsteemil olemas eriline hädaabifunktsioon: eeldusel, et Teie mobiiltelefon on SYNC-süsteemiga ühendatud, helistab see funktsioon ise kohalikku häirekeskusse, kui on tuvastanud, et Teie sõidukiga on juhtunud liiklusõnnetus.

Uued mugavamad esiistmed

Juhiiste ja rool on mitmes suunas reguleeritavad, et saaksite leida enda jaoks ideaalse juhtimisasendi. Olemas on ka sisseehitatud käetugi, valikvarustusena on saadaval reguleeritav nimmetugi ja istmesoojendus. Tarbesõidukile omaselt eriti vastupidavad istmed on kujundatud sama mugavaks, kui need on sõiduautos. Niisiis pole vahet, kas kasutate oma kaubikut pikkadeks või lühikesteks sõitudeks – tööpäev möödub sama mõnusalt kui kõige mugavamas kontoritoolis.

Kõik vajalik liikuvaks tööks

Transit Customi kabiinis on rohkelt praktilist varustust, mis Teie tööelu lihtsamaks teeb. Kui valite näiteks kahekohalise kaassõitja esiistme, kuulub keskmise istme juurde klapplaud, mis on piisavalt suur sülearvuti või kirjutusaluse kasutamiseks. Kabiinis on ka üllatavalt palju hoiuruumi: kahekohalise kaassõitja esiistme all on peidus tervelt 93 liitrit mahutav hoiukoht, armatuurlaua peal asub kaanega panipaik koos 12 V toitepesaga mobiiltelefoni, MP3-mängija või iPodi hoidmiseks, suures kindalaekas saab hoida A4-mõõdus kaustu. Ja loomulikult ei puudu ka mugavad pudeli- ja topsihoidikud.

Just nii palju meelelahutust, kui ise soovite

Saadaval on lai valik uusimaid info- ja meelelahutussüsteeme, sealhulgas tipptasemel pakett, kuhu kuulub digisignaali vastuvõtjaga (DAB) raadio, CD-mängija, USB-pesa, mitmefunktsiooniline ekraan, kogu Euroopat hõlmav naviseade, tahavaatekaamera, Fordi SYNC-süsteem ja suurepärane komplekt kõlareid.

Klaasipuhastid, mis kohanevad automaatselt vihmasajuga

Vihmasensoriga klaasipuhastid hakkavad tööle kohe, kui on tuvastanud, et esiklaas on märg. Seejärel muudavad need oma pühkimiskiirust vastavalt ilmaoludele automaatselt ise. Teie saate valida ühe kuuest tundlikkusastmest, millega määratakse kindlaks, kui palju vett võib esiklaasile koguneda, enne kui kojamehed selle ära pühivad. Vihmasensoriga klaasipuhastid on saadaval valikvarustusena koos automaatlülitusega esituledega (vt altpoolt).

Esituled, mis süttivad automaatselt kohe, kui vaja

Transit Custom on varustatud anduritega, mis märkavad, kui väljas on läinud juba liiga hämaraks. Siis lülitavad andurid esituled automaatselt sisse, muutes autosõidu videviku saabudes palju lihtsamaks. Lisaks süttivad esituled automaatselt ka juhul, kui sisenete tunnelisse. Automaatlülitusega esituled on saadaval valikvarustusena koos vihmasensoriga klaasipuhastitega (vt ülaltpoolt).

Quickclear teeb lõpu jää kraapimisele esiklaasilt

Vajutage lihtsalt nuppu ja integreeritud kütteelemendid teevad klaasi kiiresti jääst või lumest puhtaks, vabastades Teid sellest tüütust ülesandest (saadaval valikvarustusena).

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise Teie kaubiku paaki praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Küljepeeglid, mis klapivad end vigastuste vältimiseks ise kokku

Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, mis on saadaval valikvarustusena, keeravad end pärast üht nupuvajutust ise sissepoole kokku, et vältida juhuslikke soovimatuid vigastusi. Peeglikorpustes asuvad sisseehitatud suunatuled ning peeglid on varustatud klaasisoojendusega, et selge vaade tahapoole oleks tagatud ka miinuskraadidega.

Automaatlülitusega kaugtuled – parandavad nähtavust, pimestamata teisi juhte

Kui sõidate pimedas, on automaatlülitusega kaugtuled Teile väga kasulikuks abimeheks. Tuvastades Teie ees teise sõiduki – pole vahet, kas see läheneb vastassuunast või liigub Teiega samas suunas – lülitab süsteem esituled ajutiselt ümber lähituledele, et teisi juhte mitte pimestada. Seejärel lülitab see esituled automaatselt tagasi kaugtuledele, tagades parima nähtavuse.

Hädaabikõne õnnetuse korral

Kui peaks juhtuma liiklusõnnetus, hakkab Fordi SYNC-süsteemi auhinnatud hädaabifunktsioon tööle kohe, kui turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb. Kui Teie mobiiltelefon on SYNC-süsteemiga ühendatud, helistab hädaabifunktsioon sellega Teie eest ise häirekeskusse ning edastab kõige tähtsamad andmed, sh Teie GPS-koordinaadid. Lisaks võimaldab funktsioon ka Teil endal häirekeskuse töötajatega rääkida. Hädaabifunktsioon võitis 2012. aastal väärika Global Mobile Award-auhinna parima sõidukitele mõeldud mobiiliuuenduse eest (Best Mobile Innovation for Automotive Transport or Utilities).

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem takistab lühiajaliselt auto tagasiveeremist, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel kuni 3 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kui sõidureast väljumise hoiatussüsteem tuvastab, et Teie kaubik hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma, paneb see Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja infoekraanile ilmub asjakohane hoiatus. (Rooli vibratsioonitase on kolmeastmeliselt reguleeritav.)

Juhi virgutusfunktsioon hoiatab Teid, kui märkab, et olete väsinud

Juhi virgutusfunktsioon jälgib pidevalt Teie käitumist autoroolis ning tuvastab Teie olekus igasugused muutused, mille põhjuseks võib olla liigne väsimus. Kui funktsioon märkab, et hakkate valvsust kaotama, ilmub ekraanile hoiatav näit, mis soovitab Teil teha puhkepausi. Selle tehnoloogia eest on Ford pälvinud maineka Euro NCAP Advanced-auhinna.

Hoiatus tagant lähenejatele, kui peate järsult pidurdama

Kui olete sunnitud mingil põhjusel väga tugevalt pidurdama, paneb avariipidurdamise hoiatustulede süsteem (EBL) pidurituled automaatselt vilkuma, et Teile järgnevaid autojuhte hoiatada.

Viietärnine ohutus Teie kaitseks

Uus Transit Custom on esimene ja ainus kaubik omas klassis, mis on saanud juhtivalt sõidukite ohutust hindavalt sõltumatult organisatsioonilt Euro NCAP hindeks maksimaalsed 5 tärni.

ESC aitab säilitada kontrolli sõiduki üle, olgu teeolud kuitahes halvad

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) jälgib pidevalt Teie kaubiku liikumist. Süsteem tuvastab igasuguse kõrvalekaldumise Teie valitud trajektoorilt ning korrigeerib automaatselt kaubiku asendit sõiduteel, näiteks juhul, kui hakkate libisema, aidates Teil kontrolli oma sõiduki üle säilitada. See tehnoloogia aitab lühendada ka peatumisteekonda äkkpidurdamisel.

Koorma raskusega kohanev stabiilsuskontrolli süsteem

Koormustundlik stabiilsuskontrolli süsteem (LAC) reguleerib ESC-süsteemi tööd vastavalt sellele, kas Transit Custom on täis laaditud või tühi. See tagab parima juhitavuse ja stabiilsuse igasuguse koormaga.

Pidev kaitse ümberpaiskumise eest

Ümberpaiskumise vältimissüsteem (ROM) jälgib pidevalt Transit Customi seisundit ja tuvastab ohtlikud sõidutingimused, mis võiksid lõppeda kaubiku ümberpaiskumisega. Siis paneb süsteem tööle ESC-süsteemi, et see sekkuks ning muudaks vajadusel auto kiirust ja taastaks sõidustabiilsuse.

Järelhaagis turvaliselt õigel joonel

Järelhaagise stabiliseerimisabi süsteem (TSA) tuvastab järelhaagise vänderdamise ja vähendab Transit Customi sõidukiirust seni, kuni probleemi enam pole. Nii on järelhaagise vedamine ohutum ja haagis paremini juhitav. Liikumise aeglustamiseks vähendab süsteem mootori pöördemomenti ja suurendab vähehaaval kõikidele ratastele mõjuvat pidurdusjõudu.

Maksimaalne haardumine minimaalse vaevaga

Meie eesrindlik veojõu kontrollsüsteem (TCS) ei lase ratastel asjatult ühel kohal ringi käia ning hoolitseb parima võimaliku haardumise, suutlikkuse ja stabiilsuse eest just siis, kui Teil on seda kõige enam vaja. Süsteem jälgib ja reguleerib pidevalt ükshaaval veoratastele ülekantavat mootorijõudu, tagades paigaltvõtul ja kiirendamisel pinnasega maksimaalse kontakti ja parima haardumise.

Ohutum pidurdamine, koormaga või ilma

Transit Customi blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) on ühendatud elektroonilise pidurdusjõu jaotussüsteemiga (EBD), mis tasakaalustab pidurdusjõudu esi- ja tagarataste vahel sõltuvalt sellest, kas kaubik on täis laaditud või tühi. Tänu sellele toimub pidurdamine tõhusamalt ja sõiduk on paremini juhitav – see on eriti tähtis, kui peate pidurdama kurvides. Lisaks aitavad mõlemad süsteemid lühendada peatumisteekonda ka kõige keerukamates teeoludes.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Transit Custom on varustatud hädapidurivõimendiga (EBA), mis aitab avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Süsteem tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja. Pidurdusteekonna veelgi tõhusamaks lühendamiseks suurendab uus hüdrauliline tagumine võimendi hädapeatumisel samaaegselt ABS-süsteemi töölerakendumisega tagumiste pidurite pidurirõhku.

Täiustatud turvapatjade süsteem

Uus Transit Custom on saadaval koos juhi ja kaassõitja eesmiste turvapatjade, külgturvapatjade ja turvakardinatega, lisaks on täiustatud ka turvapatjade aktiveerimissüsteemi.

Maksimaalne kaitse tänu ülitugevale kerekarkassile

Uus Transit Custom on esimene Transit läbi aegade, mille kere sisaldab ülitugevat boorterast. Üle 40% kerekonstruktsioonist, sh reisijateruumi turvakarkassi osad, on valmistatud boorterasest ja teistest eriti tugevatest või ülitugevatest terasesulamitest. Tänu sellele on kere väga kerge ja löögikindel. Ka kerekarkassi ehitust on mitmeti täiustatud, kasutades selleks rohkem kui 4500 arvutisimulatsiooni ja 30 täismõõdus sõiduki kokkupõrkekatset.

Turvalisem kaugjuhitav kesklukustussüsteem

Kaugjuhitav kesklukustussüsteem kuulub uue Transit Customi standardvarustusse. See uus lukustussüsteem on turvalisem kui kunagi varem, sest annab Teile võimaluse avada lukust korraga vaid ühe ukse, avamata automaatselt kõiki ukselukke. Teised uksed jäävad kindlalt lukku seniks, kuni avate need juhiuksel asuva lülitiga. Sama lülitit saate kasutada kaubiku kõikide uste lukustamiseks ja lukust avamiseks.

Muukimisvastase kaitsega ukselukud

Kõikidel ukselukkudel on muukimisvastased kaitsekatted, mis ei lase lukke peitli või puuriga lahti murda.

Eesrindlik võtmepult teeb kesklukustuse kaks korda kindlamaks

Uus kokkupandava võtmega juhtpult teeb Transit Customi varastele kaks korda raskemaks saagiks, sest puldis asuval raadiosaatjal on kaks kanalit – see tähendab, et varastel on praktiliselt võimatu võtmepuldi signaali skaneerida või kopeerida. Laetav võtmepult on lahtimurdmis- ja veekindel, taludes ka kõige raskemaid töötingimusi.

Täismõõdus terasest vahesein hoiab vargad eemal

Kui varastel peaks õnnestuma kabiini sisse murda, ei lase täislai ja täiskõrge terasest vahesein neid Teie kaubaruumi sisule ligi. Lisaks suurendab vahesein sõiduohutust, kaitstes Teid kokkupõrke korral vigastuste eest, mida kaubaruumi laaditud koorem või tööriistad võiksid avarii korral kohalt paiskudes põhjustada.

Valikus kaks kõrgetasemelist alarmsüsteemi

Transit Customi jaoks on valikvarustusena saadaval perimeetrivalvega alarmsüsteem, mis annab häiret, kui uksed või kapott jõuga avatakse. Teise variandina on saadaval veelgi mitmekülgsem Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem. See lülitab end auto lukustamisel automaatselt valveseisundisse ning annab valju alarmsignaaliga märku, kui keegi on kaubikusse sisse murdnud, kaubik on üles tõstetud või süsteemi liikumisandurid on sõiduki sees liikumise tuvastanud.

Täiendav sõltumatu varualarm

Thatchami alarmsüsteemi juurde kuulub eraldi akuga täiendav alarmsignaali seade. Kui alarmsüsteem tööle rakendub, paneb see kõlama sireeni. Kuna seadmel on oma aku, hakkab see tööle isegi juhul, kui keegi on sõiduki põhiaku lahti ühendanud.

Ford Transit Custom tehnilised andmed

Van mõõdud



L1H1 Van L1H2 Van L2H1 Van L2H2 Van
A Pikkus 4972 4972 5339 5339
B Laius koos peeglitega 2272 2272 2272 2272

Laius koos kokkuklapitud peeglitega 2080 2080 2080 2080

Laius ilma peegliteta 1986 1986 1986 1986
C Kõrgus* 1922-2020 2280-2389 1923-2017 2284-281
D Teljevahe 2933 2933 3300 3300
E Kaugus sõiduki esiosast esiratta keskkohani 1011 1011 1011 1011
F Kaugus sõiduki tagaosast tagaratta keskkohani 1028 1028 1028 1028
G Ukseava laius küljel 1030 1030 1030 1030
H Ukseava kõrgus küljel 1324 1324 132 1324
I Tagauste või tagaluugi ava laius 1404 1404 1404 1404
J Tagauste või tagaluugi ava kõrgus 1347 1706 1347 170
K Kaubaruumi maksimumpikkus 2555 2555 2922 2922

Kaubaruumi maksimumpikkus (koos istmealuse panipaigaga) 3085 3085 3452 3452
L Kaubaruumi maksimumlaius 1775 1775 1775 1775
M Rattakoobaste vaheline laius kaubaruumis 1390 1390 1390 1390
N Kaubaruumi kõrgus põrandast laeni 1406 1778 1406 1778
O Laadimiskõrgus* 444-588 444-588 451-581 451-581
P Kaubaruumi maht (vaheseinaga) (m3) 6.0 7.2 6.8 8.3
P Kaubaruumi maht (vaheseinaga) (m3) (VDA) (m3) 5.4 6.6 6.2 7.7
Mudeli Double Cab-in-Van erimõõtmed
G Ukseava laius küljel 930 - 930 -
P Maksimaalne kaubaruumi maht (vaheseinaga) (m3) 3.5 - 4.3 -
P Kaubaruumi maht (VDA) (m3) 3.2 - 4.0 -
K Kaubaruumi maksimumpikkus 1577 - 1944 -
K Kaubaruumi kasulik pikkus vaheseina 1.2 m kõrgusel 1505 - 1872 -
Pöördediameeter (m)

Äärekivist äärekivini - 15"/16"/18" velgedega 10.9/11.6/12.2 10.9/11.6/- 12.2/12.8/- 12.2/12.8/-

Seinast seinani - 15"/16"/18" velgedega 11.6/12.2/12.7 11.6/12.2/- 12.8/13.4/- 12.8/13.4/-
mõõdud

Kombi mõõdud



L1H1 Kombi L1H2 Kombi L2H1 Kombi L2H2 Kombi
A Pikkus 4972 4972 5339 5339
B Laius koos peeglitega 2272 2272 2272 2272

Laius koos kokkuklapitud peeglitega 2080 2080 2080 2080

Laius ilma peegliteta 1986 1986 1986 1986
C Kõrgus* 1922-2020 2280-2389 1923-2017 2284-2381
D Teljevahe 2933 2933 3300 3300
E Kaugus sõiduki esiosast esiratta keskkohani 1011 1011 1011 1011
F Kaugus sõiduki tagaosast tagaratta keskkohani 1028 1028 1028 1028
G Ukseava laius küljel 930 930 930 930
H Ukseava kõrgus küljel 1292 1292 1292 1292
I Tagauste või tagaluugi ava laius 1404 1404 1404 1404

Tagauste või tagaluugi ava laius (koos tagumise kliimaseadmega) 1225 1225 1225 1225
J Tagauste või tagaluugi ava kõrgus 1297 1660 1297 1660
K Kaubaruumi maksimumpikkus (teise istmerea taga) 1545 1545 1912 1912

Kaubaruumi maksimum pikkus (kolmanda istmerea taga) 687 687 1054 1054
L Kaubaruumi maksimumlaius 177 1775 1775 1775
M Rattakoobaste vaheline laius kaubaruumis 1350 1350 1350 1350
N Kaubaruumi kõrgus põrandast laeni 1382 1754 1382 1754
O Laadimiskõrgus* 444-588 444-588 451-581 451-581
P Maksimaalne kaubaruumi maht (cu.m) - 6-kohta / 9 kohad 3.1-/-1.3 3.8-/-1.6 3.8-/-2-0 4.7-/-2.5
P Kaubaruumi maht (VDA) (cu.m) 5.4 6.6 6.2 7.7
Pöördediameeter (m)

Äärekivist äärekivini - 15"/16" velgedega 10.9/11.6 10.9/11.6 12.2/12.8 12.2/12.8

Seinast seinani - 15"/16" velgedega 11.6/12.2 11.6/12.2 12.8/13.4 12.8/13.4
mõõdud

Massid, kandevõimed ja sõiduomadused


Kande-
võime (kg)
Registri-
mass
(kg)
Auto tegelik mass (kg) Registritelje koormus ees (kg) Esitelje koormus tühimassi korral (kg) Registritelje koormus taga (kg) Tagatelje koormus tühimassi
korral (kg)
Pea-
ülekande-
arv
Maksimaalne autorongi registrimass (kg) Maksimaalne
treileri mass
(piduritega/ piduriteta) (kg)
270 L1 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 105 PS (77kW) 874 2740 1866 1575 1170 1415 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW)   (Auto-Start-Stop süsteem) 870 2740 1870 1575 1174 1415 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 874 2740 1866 1575 1170 1415 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 870 2740 1870 1575 1174 1415 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 830 2740 1910 1575 1224 1415 686 4.19 5100 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 825 2740 1914 1575 1228 1415 686 4.19 5100 2500 (750)
290 L1 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 1074 2940 1866 1575 1170 1590 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1070 2940 1870 1575 1174 1590 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1074 2940 1866 1575 1170 1590 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1070 2940 1870 1575 1174 1590 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1030 2940 1910 1575 1224 1590 686 4.19 5100 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1026 2940 1914 1575 1228 1590 686 4.19 5100 2500 (750)
310 L1 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 1274 3140 1866 1625 1170 1725 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1270 3140 1870 1625 1174 1725 696 3.94 4400 2300 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1274 3140 1866 1625 1170 1725 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1270 3140 1870 1625 1174 1725 696 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1230 3140 1910 1625 1224 1725 686 4.19 5100 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1226 3140 1914 1625 1228 1725 686 4.19 5100 2500 (750)
340 L1 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 765 3365 1891 1625 1175 2015 716 4.43 5365 2800 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 761 3365 1895 1625 1179 2015 716 4.43 5365 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 765 3365 1891 1625 1179 2015 716 4.43 5365 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 761 3365 1895 1625 1175 2015 716 4.43 5365 2800 (750)

Massid, kandevõimed ja sõiduomadused


Kande-
võime (kg)
Registri-
mass
(kg)
Auto tegelik mass (kg) Registritelje koormus ees (kg) Esitelje koormus tühimassi korral (kg) Registritelje koormus taga (kg) Tagatelje koormus tühimassi
korral (kg)
Pea-
ülekande-
arv
Maksimaalne autorongi registrimass (kg) Maksimaalne
treileri mass
(piduritega/ piduriteta) (kg)
310 L1 Double Cab-in-Van
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 1165 3140 1975 1625 1210 1725 765 3.94 4400 2150 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1161 3140 1979 1625 1214 1725 765 3.94 4400 2150 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1165 3140 1975 1625 1210 1725 765 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1161 3140 1979 1625 1214 1725 765 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1156 3140 1984 1625 1215 1725 769 4.19 5140 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW)  (Auto-Start-Stop süsteem) 1152 3140 1988 1625 1219 1725 769 4.19 5140 2500 (750)
340 L1 Double Cab-in-Van
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1365 3365 2000 1625 1215 2015 785 4.43 5325 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1361 3365 2004 1625 1219 2015 785 4.43 5325 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1365 3365 2000 1625 1215 2015 785 4.43 5325 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1361 3365 2004 1625 1219 2015 785 4.43 5325 2500 (750)

Massid, kandevõimed ja sõiduomadused


Kande-
võime (kg)
Registri-
mass
(kg)
Auto tegelik mass (kg) Registritelje koormus ees (kg) Esitelje koormus tühimassi korral (kg) Registritelje koormus taga (kg) Tagatelje koormus tühimassi
korral (kg)
Pea-
ülekande-
arv
Maksimaalne autorongi registrimass (kg) Maksimaalne
treileri mass
(piduritega/ piduriteta) (kg)
290 L2 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 992 2940 1948 1675 1224 1590 724 3.94 4400 2200 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 988 2940 1952 1675 1228 1590 724 3.94 4400 2200 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 992 2940 1948 1675 1224 1590 724 3.94 4840 2600 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 988 2940 1952 1675 1228 1590 724 3.94 4840 2600 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 949 2940 1991 1675 1235 1590 756 4.19 5140 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 945 2940 1995 1675 1239 1590 756 4.19 5140 2800 (750)
310 L2 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 1192 3140 1948 1725 1224 1725 724 3.94 4400 2800 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1188 3140 1952 1725 1228 1725 724 3.94 4400 2800 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1192 3140 1948 1725 1224 1725 724 3.94 4840 2600 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1188 3140 1952 1725 1228 1725 724 3.94 4840 2600 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1149 3140 1991 1725 1235 1725 756 4.19 5140 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1145 3140 1995 1725 129 1725 756 4.19 5140 2800 (750)
340 L2 Van H1 Madal katus
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1392 3365 1977 1750 1229 2015 744 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1388 3365 1977 1750 1233 2015 744 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1392 3365 1977 1750 1229 2015 744 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1388 3365 1977 1750 1233 2015 744 4.43 5325 2800 (750)
310 L2 Double Cab-in-Van
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) 1084 3140 2056 1725 1268 1725 788 3.94 4400 2100 (750)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1080 3140 2060 1725 1272 1725 788 3.94 4400 2100 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1084 3140 2056 1725 1268 1725 788 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1080 3140 2060 1725 1272 1725 788 3.94 4840 2500 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1075 3140 2065 1725 1273 1725 792 4.19 5140 2750 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1071 3140 2069 1725 1277 1725 792 4.19 5140 2750 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 1284 3365 2081 1750 1273 2015 808 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1280 3365 2085 1750 1277 2015 808 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 1284 3365 2081 1750 1273 2015 808 4.43 5325 2800 (750)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1280 3365 2085 1750 1277 2015 808 4.43 5325 2800 (750)

Massid, kandevõimed ja sõiduomadused


Kande-
võime (kg)
Registri-
mass
(kg)
Auto tegelik mass (kg) Registritelje koormus ees (kg) Esitelje koormus tühimassi korral (kg) Registritelje koormus taga (kg) Tagatelje koormus tühimassi
korral (kg)
Pea-
ülekande-
arv
Maksimaalne autorongi registrimass (kg) Maksimaalne
treileri mass
(piduritega/ piduriteta) (kg)
310 L1 H1 Kombi (M1)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 987 3140 2153 1625 1250 1725 903 3.94 4440 1400 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 987 3140 2153 1625 1250 1725 903 3.94 4840 1800 (750)
340 L1 H1 Kombi (M1)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)/170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1186 3365 2179 1625 1255 2015 924 4.43 5365 2300 (750)
310 L2 H1 Kombi (M1)
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 892 3140 2248 1725 1327 1725 921 3.94 4440 1300 (750)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 892 3140 2248 1725 1327 1725 921 3.94 4840 1700 (750)
340 L2 H1 Kombi (M1)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)/170 PS (125 kW) (Auto-Start-Stop süsteem) 1075 3365 2290 1725 1339 2015 951 4.43 5365 2200 (750)

Kütusekulu ja CO2 heitkogused


Pea-
ülekande-
arv
CO2 heitkogus
(g/km)
Kütusekulu
linnas
(1/100km)
Kütusekulu
maanteel
(1/100km)
Keskmine
kütusekulu
(1/100km)
Van, Double Cab-in-Van FWD
2.0 TDCi 105 PS (77 kW)/130 PS (96 kW) 3.94 157-165 6.8-7.1 5.7-5.9 6.1-6.4
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 4.19 165-169 7.1-7.2 6.0-6.1 6.4-6.5
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)/170 PS (125 kW) 4.43 166-170 7.1-7.3 6.0-6.1 6.4-6.5
Kombi M1 FWD
2.0 TDCi 105 PS (77 kW)/30 PS (96 kW) 3.94 156-159 6.9-7.0 5.5-5.6 6.0-6.1
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)/170 PS (125 kW) 4.43 161-164 7.0-7.1 5.8-5.9 6.2-6.3

Mudelivalik


270 L1H1 270 L1H2 290 L1H1 290 L1H2 290 L2H1 290 L2H2 310 L1H1 310 L1H2 310 L2H1 310 L2H2 340 L1H1 340 L1H2 340 L2H1 340 L2H2
Van
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) - - - -
2.0 TDCi 130 PS (96 kW)
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 6-käiguline automaatkast*
- - - - - -
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (välja arvatud 340)
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 6-käiguline automaatkast*
- - - - - -
Double Cab-in-Van
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) - - - - - - - - - - - -
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) - - - - - - - - - -
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 6-käiguline automaatkast*
- - - - - - - - - -
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (välja arvatud 340) - - - - - - - - - -
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 6-käiguline automaatkast*
- - - - - - - - - -
Kombi M1
2.0 TDCi 105 PS (77 kW) - - - - - - - - - -
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) - - - - - -
2.0 TDCi 130 PS (96 kW) 6-käiguline automaatkast* (alates Trendist) - - - - - -
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) (alates Trendist, välja arvatud 340) - - - - - -
2.0 TDCi 170 PS (125 kW) 6-käiguline automaatkast* (alates Trendist) - - - - - -

Ford Transit Custom videod

Ford Transit Custom meedias

2016. 06. 20 • Postimees
Ford Transit: võimsam, mugavam ja turvalisem

Ford Transiti ja Transit Customi kaubikud ja pisibussid sõidavad nüüdsest uute, võimsamate mootorite jõul. Võimsamaks muutus ka turvavarustus. Peagi lisanduvad valikusse kuuekäiguline automaatkast ning Customi tagateljele õhkvedrustus.

Ford Transit: võimsam, mugavam ja turvalisem